Selam 💃
Sınır çok çabuk geçilmiş bu kadar çabuk beklemiyordum.
Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
Amber'den
"Klaus!"
Bana döndü ve sorgular biçimde baktı.
Hızla yanına koştum ve sarıldım.
"Dikkat et lütfen."
...
Geri çekildim ve gözlerimi ondan kaçırdım.
Arkamı döndüm ve hızla cadıların yanına gittim.
Arkamı dönemedim, bakamadım gözlerine. Eğer baksaydım, yapamazdım vazgeçerdim.
"Malzemeler hazır mı?"
"Evet ama bunları ne yapacaksın?"
"Ailemi kurtaracağım"
...
Yazardan;
Genç kadın ne yaparsa yapsın gözlerinin dolmasına engel olamadı.
Kalabalıktan biraz uzaklaştı ve derin bir nefes alıp havayı içine çekti. Gözlerinde ki yaşların akmasını engellemek için kafasını yukarı kaldırdı ve gözlerini kapattı.
Zamanı gelmişti. Ağır adımlar ile Kutsal ağacın köküne geldi ve cadıların getirdiği büyülü malzemelere kanını döktü. Sonra hamileyken kendinden aldığı kanını sonra da Klaus'un kanını içine döktü.
Kızı doğumundan hemen sonra ondan alındığı icin onun kanını alamamış ama kızı içindeyken aldığı kanı kullanmıştı. Bu da bir yerde ıkisinin kanı oluyordu.
Büyülü sözcükler mırıldanmaya başladı ve rüzgar şiddetlendi.
Kadın yaptığı büyünün büyüklüğü ile sesini dahada yükseltti.
Burnundan kan gelmesini önemsemedi ve büyüye devam etti.
Ormanda ki herkes ona bakıyor ve ne yaptığını anlamaya çalışıyorlardı.
Sonunda büyü bitince kadın ağacın köküne tutundu. Güçsüz düşmüştü fakat buna değecekti.
Ardından onun kokusunu aldı; bebeğinin.
Hâlâ ilk doğumundaki gibi kokuyordu ve o kokusunu hiç unutmamıştı.
Heyecanla sağ sola bakıp kokunun tam yerini görmeye çalıştı.
Ardından Klaus ve kucağında ki bebeğini gördü.
Adam kadına gülümserken, kadında minnetle adamın gözlerine baktı.
Korkudan dolayı dolu olan gözlerindeki yaşlar mutluluk ile dışarı firar etti.
Gerçek miydi bu? Gerçekten bebeğine kavuşmuşmuydu?
Koşarak adamın yanına gitti ve kızını kucağına aldı. Ona öyle bir sarıldı ki sanki bir daha asla bırakmayacak gibiydi.
Ah keşke öyle de olsaydı.
Şefkatle kucakladı kızını. Sevgiyle sarmaladı, defalarca kez başından öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDI
Fiksi Penggemar- Sende Klaus'un eve attığı sürtüklerinden birisisin sadece. + Kocamı öpmek sürtüklük sayılır mı ?