Selam 💃
Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
10 Ay Sonra
Amber'den
Tam 10 Ay olmuştu. Bebeğimin benim kollarımdan koparalıp alınmasının üzerinden koskoca bir 10 ay geçmişti . Dile kolay tabi.
Bu süre zarfında değişen çok şey oldu.
Cherly, Alvina ve Rebekah hem Katherine'nin yasını tutuyor hem de yeğenini kurtarmaya çalışıyordu.
Elijah ile Hayley arasında bir şeyler var gibiydi ama Elijah hâlâ Katherine'yi unutamamıştı.
Koll ve Davina ise tekrar çıkmaya başladılar.
Rebekah ise Marcel ile evlendi. Bebeğimin yasını tuttuğum için düğün yapmamışlardı.
Ama Daisy'e kavuşur kavuşmaz kendi ellerim ile Bekah'ı süsleyeceğim. Sonuçta Alvina ne ise Rebekah'da benim için o demekti.
Alvina demişken, Marcel'in dostu Jamie biz ona Jace diyoruz ondan hoşlandığını bana itiraf etmişti.
Bence Jace'de ona karşı boş değildi. Yani herkesin bir sevgilisi, eşi, flörtü ya da sevdiği vardı.
Bütün herkes sabırla Klaus ile bizim tekrar birleşmemizi bekliyorlardı.
Onlara istediklerini verecek miyim? Asla. Sonuçta bu başımıza gelen çoğu şey onun yüzünden ve ben tekrar onunla birlikte olup kendime yeni yaralar açmayacaktım.
En azından kendini seven ve kendisine saygısı olan biri böyle yapardı. Ve ben kendimi oldukça seviyordum. Şuanlık benim için önemli olan tek şey Daisy'i kurtarmak.
Ve biz buna çok yaklaşmıştık. Daisy'nin daha güvenli bir şehirde yaşamasını ıstediğimiz için çokça önlem almıştık.
Ben Heart soyunun başına geçmiş ve kraliçesi olmuştum. Sonra sürümünde izni ile Klaus onları melez yapmıştı. Böylelikle daha güçlü olmuşlardı. Aynı şey Hayley'in sürüsü içinde geçerliydi. Ama tabiki de benim sürümden ve benden güçlü değillerdi. Ben tek alfayım, ben karanlık ve en güçlü olanım.
Marcel vampir ordusunu hizada tutarken, Klaus tekrar şehrin kralı olmuştu.
Davina'yı ise cadı meclisinin sözcüsü yapmıştık. O da beni atalar ile görüştürmüş ve bunun sonucunda ise meclisin başkanı olmuştum.
Içimdeki bütün kara büyüyü bir tılsıma hapsetmiş sonra da onu büyü ile yok etmiştim. Yani artık benim içimi yiyip bitiren bir ses yoktu.
Hepimiz eskisinden çok daha güçlüydük. İlk bir ay kendime gelememiştim ve bu sırada Klaus hep yanımda olmuştu.
Sonra aramızda bunun için bir konuşma geçmiş ve ben onu affetmem için zamana ihtiyacım olduğunu söylemiştim.
Onu affedemezdim ama sindirebilirdim. Bunun içinde bana zaman gerekiyordu.
Elena ve Bonnie'nin bana kızgın olduğunu öğrendim. Neymiş ben onları satmışım.
Umrumda mı? Hayır.
Elena salağının verdiği gazla Bonnie buraya gelmiş ve beni öldürmeye çalışmıştı. Onu bir aralar sevdiğim için pek bir şey yapmamış büyü gücünün bir kısmını emip onu göndermiştim.
Evet büyüleri emebiliyorum. Neden bilmiyorum ama kimin umrunda?
Bonnie ile Stefan ve Damon'da gelmişti ve ben Damon ile yatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDI
Fiksi Penggemar- Sende Klaus'un eve attığı sürtüklerinden birisisin sadece. + Kocamı öpmek sürtüklük sayılır mı ?