ɪʟᴋ ᴋᴀʀşıʟᴀşᴍᴀ

3.4K 231 54
                                    

Selam💃

Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Iyi okumalar.

Günümüz;

Amber'den;

Aklıma gelen düşünceler ile hüzünlendim. Yıllardır  ondan kaçıyorum. 100 yıl oldu ama ne onun ihanetini ne de bebeğimin acısını unutuyorum.

Bazen düşünüyorum. Durup onu dinleseydim bana mantıklı bir açıklama yapabilirmiydi? Hiç sanmıyorum. Ne olursa olsun beni aldattı. Bu gerçeği değiştirmez.

Kath'in sesi ile düşüncelerimden çıktım.

"Hey Dünya'dan Amber'e"

Kafamı salladım ve Kath'e baktım.

"Yine onu düşünüyorsun değil mi?"

"Hayır"

Bana inanmazcasına baktı. O anda evin kapısı açıldı ve Cherly mutfağa girdi.

"Cherly Hanım hiç gelmeseydiniz"

Cherly bu sözüme göz devirdi. Kath bize gülerek baktı ve;

"Siz iki kızıl sürtüğü başbaşa bırakıyorum ve gidiyorum. Ve akşam bara gidiyoruz itiraz istemiyorum."

Cherly hevesle " İçki ve erkeklere asla hayır demem" dedi. Bu sefer ben gözlerimi devirdim.

"Ben pijamalarım ile film izleyip abur cubur yemeyi planlıyordum."

Kath "Saçmalama Amber liseli ergenler gibi davranmayı bırak."

Burda Elena'ya laf soktuğunu anladım. Bu kız bizden başka kimse ile anlaşamıyor. Gerçi bazen bizimle bile anlaşamıyor.

"Ah!  tamam"

"Harika ben gidiyorum o zaman. Salvator kardeşler ve Elena ile uğraşıcam sonrasında da manikür randevum var."

Kath saçlarını savurarak ve kalçasını oynatarak gitti. Arkasından gülerek;

"Kıvırtma" diye bağırdım.

"Canım cehenneme Amber!"

Cherly'e döndüğümde benim kahvaltıma dadanmıştı. Onun eline vurdum ve " Git kendine hazırla" dedim.

Cherly söylenerek masadan kalktı ve kendine kahvaltı hazırlamaya başladı.

"Neyse ben giyinip, çıkıyorum."

"Nereye?"

"Önce resim kursum var. Ardından akşam için kendime elbise bakmaya gidicem."

"Tamam kolay gelsin kızılım."

"Sanada" dedim ve merdivenleri çıkarak odama gittim. Duşa girdim ve çıktığımda günlük kıyafetimi seçtim.

Giyindim ve çantamı da takarak aşağıya indim. Cherly'e seslendim.

"Ben çıkıyorum kızıl"

"Ölmemeye dikkat et." Bu dediğine gözlerini devirdim. Ben bu Dünya'da ki tek melezim. Pardon ikinci. Düşüncelerime de göz devirdim ve okula gittim.

200 küsür yaşındayım ama okula gidiyorum. Sadece resim kursum için. Tamam kurs veren şahıs ultra yakışıklı olabilir ve onunla bir mazimde olabilir ama kesinlikle resim için.

Bu hayatta en sevdiğim şeyler atlar ve sanat.

Eskiden Klaus'la operalara giderdik bazen de beraber resim çizerdik. Şuanda birlikte olabilirdik ama aptal beni kaybetti.

𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin