Dziękuje za aż 113 gwiazdek, prawie sto komentarzy i prawie 550 wyświtleń! Nie spodziewałam się że to ktoś w ogóle będzie czytać. Cieszę się i dodaje nowy rozdział! :)))
Irytek: Wiecie co?
Ginny: Co znowu?
James: Trochę zajęty jestem, więc streszczaj się.
Irytek: Bardzo ważne.
Mundungus: Po co ta kropka nienawiści?
James: ...
Irytek: Ślub się nie udał :(
James: Tylko tyle?
James: Właśnie zmarnowałem czas na czekanie co napiszesz.
Fred: No i?
George: Pożartować nie można?
James: No można, ale nie teraz! Nie widzicie co się dzieje na świecie!? Jest WOJNA! Same nieszczęścia ostatnio, a wy tylko o jakichś bezwartościowych rzeczach!
Syriusz: To powiedział James? Kim jesteś i co zrobiłeś z Rogaczem.
James: Nikim! Łapo, ogarnij się to nie czas na takie żarty! Z dnia na dzień jest coraz gorzej! Naprawdę tego nie zauważasz? A zapomniałem, Szanowny Pan Syriusz Orion Black III, nie musi się niczym przejmować! ANI NIKIM!
Thea: James ma rację.
Harry: Malfoy
Thea: Potter
Ginny: CO to za dziewczyna!?
Thea: Nazywam się Theodora Victorie Malfoy.
Ginny: Malfoy ma siostrę?
Harry: Kuzynkę. Starszą.
Fred: James, wyluzuj.
Geogre: Ty Thea też, a nie pół godziny temu darłaś się na nas jak James.
Thea: Bo MAMY RACJĘ! Wy nic nie rozumiecie! Na świecie jest GORZEJ NIŻ ŹLE.
Thea: Same nieszczęścia.
Thea: Znacie Astorię? Pewnie nie wiecie ale ona leży w Św. Mungu! Dlaczego!? Bo zatruł ją Lestrange! Draco nic nie jadł, nie spał i nie opuszczał jej Sali lub swojego dormitorium!!! Astoria może umżeć!
Bliźniacy Weasley: ...
Thea: Nie robi to na was żadnego wrażenia!?
James: Regulus też! Jest załamy przez Natalie. Wykrwawił się prawie ostatnio! Podciął sobie żyły! A co robi jego brat!? Imprezuje! Jesteś kompletnym idiotą, Black.
Thea: Ludzie umierają! Nie wiadomo czy dożyjemy następnego tygodnia!? Czy coś się nie stanie naszym bliskim!? A wy sobie wariujecie! Jesteście chorzy!
Thea: A jakby umarła twoja dziewczyna, George?
Thea: Wszyscy się boją o siebie, a wy... wy...
Thea: Miałam was za normalnych... Za przyjaciół... Za kogoś innego...
Thea: To boli.
Thea: Ja się na was za-zawiodłam.
Thea: Myślałam, że wiecie co to przyjaźń... CO to wojna...
Thea: Nie poznaje was...
Thea: Byłeś inny Fred...
//////////
Jak myślicie kim jest w tej książce Thea?
Co ją łączyło z bliźniakami?
Kto jest jej chłopakiem? Jakieś podejrzenia?
Trochę mi szkoda bliźniaków, sprawiłam, że Thea ich oczernia...
Poprawione
CZYTASZ
Śmierciożercy | Messenger
FanfictionW świcie magii pojawił się messenger. Lord Voldemort zakłada na nim grupę dla siebie i śmierciożerców. Przez jego nie uwagę, są tam dodawane są takie osoby jak bliźniacy Weasley czy Harry Potter. Niestety Voldemort odkrywa to i pilnuje kto kim jest...