37. Prorok Codzienny.

209 15 58
                                    

Prorok_Codzienny

Prorok_Codzienny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

🤍💭➡

Liczba polubień: 145k

Prorok_Codzienny: Oto lista naszych najpopularniejszych artykułów ostatnich miesięcy!:

- BELLATRIX BLACK POD WPŁYWEM IMPERIUSA! BYŁA ŚMIERCIOŻERCZYNI UNIEWINNIONA!

- ZABINI I WEASLEY RAZEM!? GINEVRA MA NOWEGO CHŁOPAKA. CIEKAWE NA JAK DŁUGO?

- WYWIAD Z NAGINI! WĄŻ NIE WYRAŻA SIĘ ZBYT POZYTYWNIE O SWOIM PANIE!

- GREENGRASS, MALFOY I UWAGA... POTTER! CZYŻBY NOWE GOLDEN TRIO!?

- DWIE NOWE PARY W HOGWARCIE! POTTER Z CHANG I MALFOY Z PARKINSON!

- DRACO MALFOY W ZŁYM HUMORZE? OTO JAK WYRAZIŁ SIĘ O ZNALOMYCH NA INSTAGRAMIE I MESSENGERZE!

- ASTORIA GREENGRASS PORWANA!? NIEWIADOMO CO SIĘ DZIEJE Z UCZENNICĄ HOGWARTU!

- ZABINI I LOVEGOOD! GINEVRA WEASLEY ZAZDROSNA!

- BELLATRIX BLACK! TO ONA ZNALAZŁA ZAGINIONĄ GREENGRASS! CZY TO NIE PODEJRZANE!?

- MALFOY I GREENGRASS! CO SĄDZI O TYM PARKINSON!? WYWIAD!

- THEODORA MALFOY! KIM ONA JEST!? O JEJ ŻYCIU I JEJ WSZYSTKICH CHŁOPAKACH!

- ASTORIA GREENGRASS W ŚW. MUNGU! TO PRZEZ ŚMIERTELNĄ TRUCIZNĘ!

- NATALIE POTTER W AZKABANIE! SKAZANA ZA ŚMIERCIOŻERSTWO!

- BĘDZIE BIOGRFIA NATALIE POTTER! PODJĘŁA SIĘ TEGO RITA SKEETER!

- WIDZIANO ZMARŁYCH JAMESA POTTERA I REGULUSA BLACKA W LONDYNIE! JAK TO MOŻLIWE!

- JAMES POTTER I REGULUS BLACK!? ZDJĘCIE Z INSTAGRAMA WYJAŚNIA WSZYSTKO!

- POCAŁUNEK UMBRIDGE I DEMENTORA! WYWIAD ZE SPRAWICAMI CAŁEGO ZAMIESZANIA!

- THEA MALFOY I JEJ ROASTING OCZRNIAJĄCY BLIŹNIAKÓW WEASLEY!

- NATALIE POTTER MIAŁA DZIECKO!? SZTRASZNE PRZYCZYNY JEGO ŚMIERCI! WINNA: BELATRIX BLACK!

- HARRY POTTER HOMOSEKSUALNY!? CZYTAMY KOMENTARZE NA INSTAGRAMIE!

- HORKRUKS Z DZENNIKA OŻYŁ! KIM JEST NOWY CHŁOPAK THEI MALFOY!?

Prenumerujcie Proroka Codziennego!

*wyłączono możliwość komentowania*

Śmierciożercy | MessengerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz