27. Na serio to policzyłeś?

281 21 25
                                    

Hogwart - integracja

Syriusz: ZABIJE!

Syriusz: POTTER TY IDIOTO!

Syriusz: JAK MOŻESZ TAK GRAĆ NA UCZUCIACH!

Syriusz: JAK MOŻESZ TEGO NIE DOTRZEGAĆ!

Syriusz: ZNOWU ŁAMIESZ SERCA!

Syriusz: TO BOLI!

Syriusz: KIEDY COŚ SIĘ DZIEJE, KIEDY JEST DAJESZ KOMUŚ SZANSĘ, KIEDY DOCHODZI DO POCAŁUNKU!!!

Syriusz: KIEDY PÓŹNIEJ MÓWISZ ŻE TO NIC NIE ZNACZY!!!

Syriusz: KIEDY POTEM KŁAMIESZ!

Syriusz: MÓWISZ, ŻE NIE PAMIĘTASZ, ŻE TO NIC NIE ZNACZY, ŻE MA BYĆ TAK JAK KIEDYŚ!!!

Syriusz: JESTEŚ IDIOTĄ, POTTER.

Syriusz: NIE ODZYWAJ SIĘ DO MNIE DO PÓKI NIE OGARNIESZ SIĘ, I NIE ZMĄDRZEJESZ!!!

Regulus: Syriusz... Napisałeś to na grupie... 

Syriusz: Sorry, Reg, miało być na priv do dupka/debila/idioty/kretyna Jamesa Pottera.

Regulus: No ale akurat na tej grupie...

Syriusz: Eee... Idiotyczna pomyłka... Może dzięki temu posłucha...

Regulus: ...

Harry: AHA.

Harry: Minuta, muszę to przeanalizować...

Bellatrix: Regulus...

Harry: Okey...

James: Ja pierdole

Syriusz: Odezwał się SZANOWNY PAN 'IDIOTA" POTTER. <--- TAK TO JEST KROPKA NIENAWIŚCI.

Thea: Współczułabym ci potter gdybyś nie był idiotą. 

Astoria: Ja też 

Lily: JAMES! PRIV! 

Lily: SPRÓBUJ TYLKO TO ZIGNORIWAĆ!!!

Astoria: WSPÓŁCZUJE ci REG.

Astoria: Sorry, za duże litery.

Regulus: Syriuuuuuusz...

Syriusz: NO sorry...

Regulus: To miał być sekret.

Severus: Miał bo po instagramowym zdjęciu już wszyscy wiedzieli.

Syriusz: Ciebie o nic nikt nie pytał, Sm.

Regulus: TO jest SEVERUS SNAPE.

Hermiona: No on chyba wie.

Regulus: Nie zrozumiesz.

Syriusz: Ale...

Regulus: !

Nagini: XD

Harry: I co z tym zrobicie?

Syriusz: Z Potterem nic nie trzeba.

Syriusz: Pożyczyłem zbrojniczy majątek od @_daj_mi_dropsa_ , i tak jakby...

Remus: Bardzo do poturbowałeś?

Syriusz: BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO,BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO, BARDZO....

Remus: Stop z tym spamem

Remus: Wszyscy już wiedzą jak bardzo.

Remus: Nie musiałeś tego pisać 156 razy

Syriusz: Na serio to policzyłeś?

Syriusz: Chciało ci się?

Syriusz: ?

Śmierciożercy | MessengerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz