Voldek-Mortek: Co tu się stało?
W<Ą>Ż usunął użytkownika Bliźniacy Weasley
Voldek-Mortek: Nagini coś ty zrobiła! Niestety muszę cię usunąć z tej grupy, ponieważ złamałaś 1 zasadę aż 2 razy.
W<Ą>Ż: Nie złamałam zasady, bo nie pozwoliłeś wpuszczać tylko śmieciożerców. Teraz z tymi nickami jest przecież fajniej. Jak mnie wyrzucisz to kto będzie twoją OSOBISTĄ AUTOKOREKTĄ?
NienawidzęSzamponu: Możemy rozpocząć spotkanie?
W<Ą>Ż: Za chwilę.
W<Ą>Ż zmienił/a motyw grupy na Hallowen
W<Ą>Ż ustawił/a ikonę emocji na 🐍
W<Ą>Ż: Idealnie.
PANNA LESTRANGE: Ugh... Czy wszyscy muszą to po mnie powtarzać!?
W<Ą>Ż zmienił/a nick PANNA LESTRANGE na JEDYNA BLACK
JEDYNA BLACK ustawił/a nick Rudofl Lestrange na TeN sAmOtNy
JEDYNA BLACK: Idealnie.
W<Ą>Ż: Idealnie.
NienawidzęSzamponu: Zacznijmy wreszcie...
Voldek-Mortek: Zgadzam się z Severusem. Składajcie raporty. Po kolei. Pierwszy Severus
NienawidzęSzamopnu: Dumbledore polecił mi naukę Pottera oklumencji. Potter to totalny nieuk. Idzie mu koszmarnie. Dumbledore zwariował i chwilowo dowództwo nad Zakonem Feniksa objęła McGonagall. Ona jest mądrzejsza od starego Dropsa.
Voldek-Mortek: Dziękuje Severusie. Teraz Bella.
JEDYNA BLACK: Chciałam tylko zapytać CZY FAJNIE CI SIĘ RZUCAŁO NA MNIE IMPERIUSA ODKĄD TU PRZYSTĄPIŁAM!? I nie mam raportu bo byłam Św. Mungu, a w weekend zabijałam sobie mugoli.
Narcyza Malofoy: Bella nie...
Voldek-Mortek: Możesz to potraktować jako karę chociaż kara powinna być większa. Za kilka miesięcy czyli ostatniego czerwca bierzesz ślub z Severusem.
NienawidzęSzamponu zmienił/a swój nick na Czarno_To_Widzę
Voldek-Mortek zmienił/a nick JEDYNA BLACK na Ukarana (nie) Black
Voldek-MOrtek zmienił/a swój nick na NAJPOTĘŻNIEJSZY
Ukarana (nie) Black: ŻE CO PROSZĘ!?!?!?!?!?!?!?!?!?
NAJPOTĘŻNIEJSZY: Narcyza też dostanie karę. Przez następny tydzień godz. 16.30 ogród w Riddle Manour.
NAJPOTĘŻNIEJSZY zmienił/a nick Narcyza Black na UKARANA
Ten Blondyn Z Opakowania Farby Do Włosów zmienił/a swój nick na Lucjusz
Lucjusz zmienił/a nick UKARANA na Narcissa
///***///
Następny rozdział to będzie tak zwane pisane inaczej. Pojawi się on niedługo. Będzie o shipach Narcyza x Luciusz i Bellatrix x Severus.
Poprawiony
CZYTASZ
Śmierciożercy | Messenger
ФанфикW świcie magii pojawił się messenger. Lord Voldemort zakłada na nim grupę dla siebie i śmierciożerców. Przez jego nie uwagę, są tam dodawane są takie osoby jak bliźniacy Weasley czy Harry Potter. Niestety Voldemort odkrywa to i pilnuje kto kim jest...