20. Zgredek zapraszać na ślub wszystkich którzy chcą!

441 31 79
                                    

Spotkania Śmierciożerców - integracja.

Regulus: Znaleźli nas. Uciekamy. Syriusz to zdrajca.

Molly: Jak?

Nimfadora: Ale... Syriusz? I co z wami teraz będzie? Czy jeszcze się zobaczymy?

Regulus: Nie wiem, Dora, nie wiem.

Harry: Syriusz! Ty potworze! Jak mogłeś!? Uważałem cię za niewinnego, za dobrego człowieka! Jesteś podłym sługą Voldemort! Zwykłym tchórzem!

Natalie: Mogę...

Remus: Koniec tej dyskusji! Harry uspokój się! Czy mamy jakieś dowody?

Natalie: Mogę coś powiedzieć?

Regulus: Syriusz był naszym strażnikiem tajemnicy!

Natalie: CISZA! CHCE COS WYJAŚNIĆ!

Natalie: Przyznaje się otwarcie.

Natalie: Ja... Syriusz jest niewinny. Za wydaniem mnie i Regulusa stoję ja. Brzmi absurdalnie, prawda? Przepraszam, za wykorzystanie cie Reg, ja... Ja jestem śmierciożerczynią. Przyłączyłam się gdy miałam, 17 lat. Kłamałam, że uczę się czarnej magii by być uzdrowicielką. A tak naprawdę nią też byłam. Nikt by nie pomyślał, taka słodka, wrażliwa i z urokiem osobistym, Natalie. Syriusz wcale mnie nie nienawidzi to przykrywka. Był naszym strażnikiem tajemnicy. Ja i Narcyza, Bellatrix, Severus i Lucjusz, mieliśmy plan. Złapaliśmy Syriusza, i na niby go porwaliśmy, a on nas ujawnił. Byłam wiele razy w Malfoy Manour pod różnymi nazwiskami i wyglądem. Mam nadzieję że wszyscy o mnie zapomną i ułożą sobie szczęśliwe życie. Przepraszam...

Natalie Potter opuścił/a grupę

Regulus: Ale...

James: Reg...

                                                            Harry Potter odblokował Syriusz Black

Narcyza: Ja wiedziałam, odkąd ona się pojawiła w gronie Śmierciożerców przepraszam że nic co nie powiedziałam Reg. Ja...

Severus: Sorry, że przerywam, ale widział ktoś Bellę. I Draco.

Bellatrix: Cicho, jest OK, ważna misja.

Harry: Jaka misja?

Luna: Nie przeszkadzajcie i nie wypytujcie, Harry.

Harry: Zrywam z tobą, Ginny.

Ginny: Jesteś potworem Blaise. Jak mogłeś mnie zdradzać z Luną!? Nienawidzę cię!!!

Bellatrix: Udało się!

Ginny: Byłaś w to wplatana?

Bellatrix: NIE! Nie o to chodzi! Chodzi o misję. Luna, Ja, Draco. Udało się uwolin Astorię od Voldka!

Lucjusz: A gdzie Draco?

Severus: Jeszcze nie rozumiesz?

Narcyza: Z Astorią 🤭

Luna: Słodko im razem.

*później*

Fred: Ja, George, Dung i Irytek znaleźliśmy Umbridge.

George: Jutro jej pocałunek z dementorem.

Mundungus: Pomógł nam @Kingsley Shacklebolt.

Kingsley: Siemka.

Irytek: Uroczyście oznajmiam że _daj_mi_dropsa_ upiecz edla nich różowy tort weselny!

Zgredek: Zgredek zapraszać na ślub wszystkich którzy chcą!

Bliźniacy Weasley: A my...

George: Chcieliśmy jeszcze...

Fred: Uroczyście zaprosić Miltonka!

Bliźniacy Weasley: I oczywiście innych.

/////////

Mam pytanie: (kolejne)

Z kim powinien być Regulus?

Było kilka osób które chciało Jegulus. I jeśli nie pojawi się inny fajny ship,:







Będzie Jegulus!

Śmierciożercy | MessengerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz