Zobudila som sa na to, že na mňa niekto pozerá.
Akosi automaticky som čakala Jothama, avšak pri posteli sedel Hayden. Jeho tmavé oči si ma prezerali, akoby ma nikdy predtým nevidel. Videla som v nich strach a smútok, ale aj hnev.
„Ahoj.” Šepol, nemal sa však nejak k debate. Na chvíľu som sa zamyslela, čo tu vlastne robí, ale potom som si uvedomila, že som jeho polovička a preto je jasné, že mal o mňa starosť. Najmä po tom, čo som ušla s Jothamom.
Nedokázala som sa však sústrediť na nič iné, než na poslednú vetu, ktorú povedal Dine. Dúfam, tak prekliato dúfam, že mu v tom zabránila.
„Ahoj.” Nemohla som dať svoje pocity najavo.
„Si hladná? Bohvie ako dlho ste nejedli a čo všetko sa dialo vo Faeri.” Videla, som ako zaťal päste.
Bol naštvaný na Jothama, ale akoby bol naštvaný aj sám na seba, pretože ma neochránil.„Vlastne sme raňajkovali, než sme prišli sem.” Nechcela som mu vravieť o mojom byte, ani o tom, čo sa všetko stihlo udiať. Nechcela som mu ublížiť, pretože bol prvý človek tu, ktorý sa o mňa úprimne staral.
„Koľko je hodín?” Zívla som a postavila sa. Cítila som sa plná energie a chcela som nájsť Jotha, aby som mu ten nápad vyhovorila z hlavy.
„Jedenásť, dúfam, že si si pospala.” Úprimne sa na mňa usmial a vykráčal z izby, aby som sa mohla prezliecť.
Čakal ma pred dverami.Spoločne sme zišli dole, kde boli Gale a Aria. Spoznala som ich podľa Johanninej spomienky.
„Dobré ráno.” Zamumlala som neisto. Ani s jedným z nich som sa totiž ešte nezoznámila a doteraz mám živo v pamäti pohľad, ktorým ma obdarovala Tierra, keď sa so mnou zoznámila.„Ahoj Hanna, ja som Gale Raphael, budem ťa cvičiť a toto je moja polovička, Aria Cielo.” Ukázal na tmavovlásku po svojom boku. Pozrela na mňa, pri čom si rozcuchané vlasy zastrčila za ucho a podala mi ruku. Venovala som jej rozpačitý úsmev a ona ma znenazdania objala.
„Neboj, my nehryzieme.” Šepla mi a ja som vedela, že to myslí dobre. Stále mierne neistá ľuďmi naokolo mňa a tým, že ich nepoznám, som sa odtiahla a pozrela na Haydena.
Akoby si až vtedy uvedomil, prečo sme zišli do kuchyne a rýchlo prešiel k chladničke.
„Ari, mohla by si zavolať všetkých do spoločenky? Svoju polovičku som ešte oficiálne nepredstavil.” Hayden s hlavou strčenou v chladničke poprosil dievča, ktoré zo mňa stále nevedelo spustiť zrak. Nebolo mi to nepríjemné, ale bolo to nezvyčajné.
„Jasné, úplne som na ten zvyk zabudla, Raph, ideš?” Pozrela na chalana, ktorý sedel vedľa mňa a ládoval do seba cereálie s mliekom. Nenápadne pretočil očami a na dva hlty vypil obsah misky.
Postavili sa a ruka v ruke zmizli. Začínala som si pomaly zvykať na to, že ľudia sa tu presúvajú takto.„O akom zvyku to Aria vravela?” Spýtala som sa, keď Hayden začal krájať zeleninu.
„Oficiálne ťa predstavím ako moju polovičku všetkým elementom, i keď nie sme v plnom počte a keďže ty si nás ešte nezažila, každý z nich sa ti ukáže. Zvyčajne by sa to dialo v Asletore, ale tam sa dostaneme najskôr o tri dni, keďže je situácia, aká je.” Vysvetlil mi trpezlivo, zatiaľ čo mi pripravil šalát.Nepýtala som sa viac a vďačne sa pustila do jedla. Nevedela som, čo čakať, ale aspoň som mala istotu, že tam ešte bude Jotham.
Teoreticky by som ho mohla odchytiť a pokúsiť s ním hodiť reč, ak ho teda ešte Darya neprizabila za ten debilný nápad. Celkom dúfam, že ho minimálne prizabila, inak mu to nevyhovorím.„Môžeme ísť?” Ubezpečil sa Nathaniel, keď som dojedla. Prikývla som s jemným úsmevom.
Prešli sme cez vstupnú halu do miestnosti, v ktorej som doteraz nebola. Boli tu dva gauče, telka, nejaké videohry a knižnica.
Bol tu ešte stôl s desiatimi stoličkami a množstvom papierov na ňom.Na gauči sedela malá brunetka a hlavou sa opierala o rameno čiernovlasého chalana. Keby som nevedela pravdu, dala by som ruku do ohňa za to, že sú s Jothamom bratia. Aria s Galeom sa na voľačom naťahovali.
Druhý gauč obsadil chalan, ktorého som zahliadla len v Dininej izbe. Bol vyšší než Gale či Hayden, zhruba toľko, ako Joth, a hnedé vlasy mal pristrihnuté popri hlave. Skúmal ma zvedavým pohľadom, rovnako ako ja jeho. Za ním stala čiernovláska, tvrdohlavo odvrátená tvárou k oknu.Hayden si prehrabol hnedé kučery a podišiel k Tierre. Niečo jej šepkal, keďže tu ešte nebola Darya a Jotham. Spomínaná blondínka si to v tej chvíli nakráčala a usadila sa na gauč vedľa vysokého chalana, ku ktorému som si priradila meno Heath.
Darya mu voľačo horlivo vysvetľovala, keď sa za mnou ozval Hayden.
„Som veľmi rád, že sme sa konečne zišli všetci.” Po tejto vete pozrel na Dinu, pri čom Tierra vedľa neho zamumlala nejakú štipľavú poznámku.Videla som, ako na ňu Aria zamrkala a Tierra postupne uvoľnila napäté ramená.
„Raz ťa za to nájdu v zemi.” Šepla k nej, keď prechádzala okolo gauča a usadila sa na Heathových kolenách.
„Nemáš za čo, ty bručoun.” Zasmiala sa Aria, zatiaľ čo ja som nechápala o čo šlo.„Mojou výnimočnosťou je ovplyvňovanie nálady.” Usmiala sa zhovievavo smerom ku mne.
„A ešte toto.” Jemný teplý vánok mi pocuchal vlasy, keď natiahla ruku ku mne. Ariu by som popísala ako malé veselé tornádo.Gale vedľa nej na mňa len v tichosti pozrel a v ruke sa mu rozvíril drobný piesočný hurikán.
„Dík za zem, Heath.” Zamrkal smerom k nemu a ja som si až teraz všimla, že Heath k nemu naťahoval ruku a vytváral zeminu, ktorú potom Gale len roztočil.
„Sú veľmi zohratí.” Šepol Hayden za mnou.„Heath Ariel, zem.” Prepálil ma mandľovo-hnedým pohľadom a mňa obliala horúčava väčšia, než pri Incubovi.
„Heeej, stačí.” Hay skočil predo mňa a tým teplo ustalo.Darya sa zasmiala a prskla z dlane vodu smerom k Haydenovi, ten ju však rýchlo odrazil ohňom. Voda len zasyčala a vyparila sa.
„Tak, keď už poznáš všetkých a aj ich schopnosti, vitaj medzi nami, Element ohňa.” Hayden ma objal jednou rukou a snáď hrdo vypol hruď.
„Eh, tak ahojte, ja som Hanna Lily, som rada, že som medzi vami.” Chvíľu som spracovávala to, čo som videla pred sebou.
Áno, po drakoch alebo démonoch by to mala byť malina, ale stále pre mňa bolo ťažké pochopiť, že teraz som jednou z nich.Usadila som sa vedľa Galea na gauč, zatiaľ čo Hay skončil pri Dine. Začula som, ako riešia čosi o mojom tréningu.
„Aj my sme radi, že sme konečne všetci.” Aria sa na mňa povzbudivo usmiala a ja som sa cítila o čosi lepšie. Nemyslela to absolútne ironicky, aj keď mi neušlo odfrknutie smerom od Tierry.
„Kde je vlastne Jotham?” Zaujímala som sa, keďže on jediný chýbal. Vrava v miestnosti stíchla. Aria na mňa smutne pozrela.
„Ono, bol za nami ráno a vieš-” Jej ukľudňujúci hlas bol prerušený Tierrou.„Proste šiel do Xathe, ráno sa bol rozlúčiť.”
Spoznali sme konečne všetky Elementy, trochu oddychová časť. X.
YOU ARE READING
Element
Fantasy„Čo má znamenať to, že som výnimočná? Prečo je môj dom v troskách a moja rodina bohvie kde? Teda vlastne, bohvie, kde som ja, v dome s cudzími ľuďmi, ktorí mi tvrdia, že ovládajú elementy. Je toho príliš veľa." Povzdychla som si po všetkom tom kriku...