Bölüm şarkısı: "Boyalı da Saçların"✨
Güneş: Sabah kalktığım gibi duşa girdim yani genellikle her sabah sıcacık bir duşa girerdim. On onbeş dakika içerisinde duştan çıkıp üstümü giyindim üstüm azıcık açık olduğu için yaralarımı kapatım yani kendimi iyi hissetmek için. Mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladım salçalı yumurta yapmaya karar verdim ilk sıvı yağ koydum yağ biraz kızdıktan sonra salça koydum iki yemek kaşığı çok salçalı olunca güzel olmuyordu biraz salçaları kavurdum salçaların iyi kavrulduğuna emin olup beş tane yumurta kırdım anca yeter bizimkilere biraz karıştırdıktan sonra tabağa koydum biraz kahvaltılık hazırladıktan sonra yukarıya çıkıp abimleri uyandırdım Allah'tan tokat falan atmadılar .
(Hırka var bu arada böyle açıkmı giyinsin yoksa daha kapalı mı yorumlara mutlaka yazın..♥️)
Güneş: Abimleri işe yoladıktan sonra sofrayı toplamadan birşeyler atıştırdım sofrayı toplayıp içeriye geçtim kanalara baktıktım kim milyoner olmak isterin tekrarını izlemeye başladım . Tam iki saattir kim milyoner olmak isteri izliyordum Allah'tan bitti biraz daha salonda oturduktan sonra sıkıldığım için evi temizlemeye karar verdim ilk merdivenleri sildim, toz alıp camları sildim saati merak ettiğim için saate baktım. Saat dört olmuştu abimler bugün geç geliceklerini söyledikleri için rahatım normalde abimler altıda geliyordu ama bu sefer dokuz onu falan bulurmuş o yüzden rahat rahat evde dolaşa bilirdim. Temizlik yaptığım için çok terleşmiştim için sıcacık duşa girdim çıkıp üstüme tulum gibi birşey giydim ayağıma giri renkte olan pofuduğumu giydim saçımı tokkayla üsten topuz yapıp aşağısını salık bıraktım.
( Bu dizinin biraz altında bak biraz kapri gibi düşünün)
Güneş: İşim bittiği ve başka yapacak iş bulamadığım için arka bahçeye çıktım çimenlerin üstüne oturdum. Ve zamanın geçmesini bekledim .
Güneş: Yaklaşık bir saat olmuştu çimenlerin üstünde oturalı e tabi otururken hayatı da sorgulamayı eksik etmedim saat yedi olmuştu hemen mutfağa gidip yemek hazırlamaya başladım . Bir saat içerisinde yemek, salata, çorba hazırdı saate baktığımda saatin dokuz olduğunu gördüm abimleri arasam kızarlar mı dur bir arayayım ev telefonunun yanına gidip Berk abimi aradım iki üç kere çaldırdım tam kapatıyordum ki telefonu açtı.
Berk: " Ne var niye aradın? " Dedi Berk abim buz gibi sesi ile.
Güneş: " Abi yemek hazırda siz ne zaman geliceksiniz ona göre kuracağım sofrayı."
Berk: " Bir saate geliriz bir daha arama!"
Güneş: " Tamam. Arayan da kabahat!" diyip yüzüne kapattım iyi oldu hala hala ya hem onların midesi için arıyorum hemde bana kızıyorlar şerefsizler neyse ben gidip yemeğimi yiyeyim.
Güneş: Yemek yedikten sonra koltukta uzanıp her hangi dizi açtım onu izlerken gözlerim gidiyordu ....( Uyudu )
Merhaba yazım yanlışı olabilir kusura bakmayın ....👼🏻✨🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatsız Melek
ChickLitAbilerin den şiddet gören kızın acı hikayesi.... Annesi onu doğururken ölmesi onun suçuymuş gibi onu suçlayan abileri bir gün gerçeği öğrenirse peki... Merhaba bu benim ilk deneyimim yani ilk kitabım yazım yanlışları olabilir veya saçmala ya biliri...