4.Bölüm

21.7K 546 138
                                    

Bölüm şarkısı: " Hani Benim Gençliğim" ✨

Güneş: Gözlerimi açtığımda kapı alacaklı gibi çalıyordu koşa koşa kapıyı açtım abimler sinir küpü olmuştu.

Berk: " Bu kapı niye geç açılıyor? " Demişti hiddetle.

Güneş: " Abi uyuya kalmışım pardon buyur geç." dedim abimler içeriye geçti hemen mutfağa gidip sofrayı hazırlamaya başladım hazır olunca abinleri çağırmaya gittim.

Güneş: " Abi hadi gelin sofra hazır." Dediğimde abimler mutfağın içerisine girdi onlar yemeklerini yerken bende bulaşıkları makinaya diziyordum zaten abimler yemeklerini bitirmek üzereydi. 

Demir: " Ellerine sağlık " Yemekleri aynı annemin yemeklerine benziyordu benziyor değil tıpa tıp aynısı yani o yüzden yemeklerini bol bol yiyorum.

Berk: " Eline sağlık " diyip kalktım odama gittim kendimi yatağıma atıktan sonra düşünmeye başladım acaba doğrumu yapıyoruz diye ama o annemizin katili her şeyi hakk ediyor.

Güneş: Hepsi yemek yedikten sonra kalktı ben onları da makinaya dizip çalıştırdım bende odama inip pijamaları mı giyip uyudum . Sabah gözlerimi çalar saatin çalmasıyla açtım onu kapattıktan sonra ayağa kalkıp sıcacık duşa girdim üstümü giyinip aşağıya indim kahvaltıyı hazırladıktan sonra yukarıya çıktım ilk demir abimi uyandırdım sonra Umut abimi uyandırdım.

 Sabah gözlerimi çalar saatin çalmasıyla açtım onu kapattıktan sonra ayağa kalkıp sıcacık duşa girdim üstümü giyinip aşağıya indim kahvaltıyı hazırladıktan sonra yukarıya çıktım ilk demir abimi uyandırdım sonra Umut abimi uyandırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Güneşin giydiği)

Güneş: Şimdi sıra ise Berk abim de ilk kapısını tıklatım çünkü abim sabahları sinirli oluyor

Güneş: "Abi kalk hadi kahvaltı hazır" Normalde sesimi duyunca sınırsız küfür ediyor bu sefer ses gelmedi . Odasına girince abim yatakta ağlıyordu

Güneş: "A-abi iyi misin noldu niye ağlıyorsun " Diyip sarıldım evet sarıldım şuan birşey yapamaz çünkü küçük çocuk gibi ağlıyordu birşeyler söylüyordu.

Berk: "Anne affet beni o senin katilin ona kötü davranmalıyım affet beni" Güneş odama girmişti beni görünce gelip bana sarıldı o o çok güzel kokuyordu, lavanta kokuyordu aynı annem gibi kokuyordu aslında. Güneş aynı annem gibiydi saçları,göz yapısı,burun yapısı aynı onun gibiydi gülüşünü hiç görmedim ama eminim ki gülüşü de aynı annem gibidir sanki annem giderken bir tane daha ondan bırakmış gibiydi sanki annem. Naparsak yapalım onun sevgisi bize karşı ne azaldı nede biti . Bi türlü bize olan sevgisini bitiremedik çok saf seviyor hasta olunca başımızda sabaha kadar bekliyor ama o annemin katili .

Güneş: "A-abi iyi misin gel elini yüzünü yıkayalım "Abimin elini yüzünü yıkadıktan sonra yatağının yanındaki sürahi de su yoktu mutfağa inip sürahisine de su doldurdum koşarak abimin odasına geri döndüm sürahisini komodin in üstüne koydum.

Güneş: "Abi al iç" Onu böyle görünce canımdan can gitmişti. "Abi iyi misin istersen kahvaltını odana getiririm ateşin yok."

Berk: "İyim ben sadece kabus gördüm okadar ayrıca odamdan derhal çık hata defol " Böyle davranmak beni üzüyordu bir yandan  ama bir yandan da annemin katili diyip  umrumda değil diyordum.

Güneş: "Tamam abi sen iyi sen kahvaltı hazır bu arada" Böyle davranmaları beni üzüyor ama olsun aşağı indiğimde bütün abilerim uyanmıştı büyük ihtimalle Mert abim uyandırmıştır

Güneş: "Afiyet olsun" . Onlarla aynı sofrada oturmak okadar çok istiyorum ki aynı sofrada yemek yemek neyse tam mutfaktan çıkıyordum ki Demir abimin sesini duydum

Demir: "Güneş bi otur sana birşey dicem"

Güneş: "Tamam abi" Diyip sofraya oturdum şuan abimlerle aynı sofrada oturuyorum .

Demir: "Güneş bugün arkadaşlarımız gelicek ona göre birşeyler yap yani yemek yap heee birde evi temizle"

Güneş: "Tamam abi "Diyip onlar sofradan kalkınca bende kalktım ve geçirdim. İşe başladım ilk evi süpürge makinasıyla süpürge çektim,camları sildim yerleri de silip son olarak toz aldım yemek hazırlamak için mutfağa gittim. Tavuğu bütün şekilde fırına havuç ve patates ile  atım, yayla çorbası yaptım ve bu kadar yeter yemek hazır olduğuna göre şimdi tatlı yapa bilirdim  ilk tarçınlı kurabiye ne olur olmaz diye cevizli kekte yaptım muahh çok güzel oldu niye öpücük atım neden atım  bilmiyorum. Sofrayı hazırladım sade ama şık bir şekilde hazırladım ilk yemekler sonra ise tatlılar. Neyse çok güzel oldu hemen odama inip sıcak bir duş aldım yaralarımı gene kapatıcıyla kapatım üstüme sağde bir şekilde giyindim kapı çalınca koşa koşa açtım abooo ben şok ben iptal abimlerin yanında kız mı ben mi öyle gördüm daha dikkatli bakınca kız olduğunu anladım niye şaşırdın ne var bunda dediğinizi duyar gibiyim abimler kızlarla arkadaş olmaz o yüzden de Berk abim evde kaldı ne zaman evlenmeyi düşünüyor acaba 30 yaşında mı neyse.

 Neyse çok güzel oldu hemen odama inip sıcak bir duş aldım yaralarımı gene kapatıcıyla kapatım üstüme sağde bir şekilde giyindim kapı çalınca koşa koşa açtım abooo ben şok ben iptal abimlerin yanında kız mı ben mi öyle gördüm daha dikkatli bakınca...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Hırka falan var hal hal da var :)

Güneş: "Hoş geldiniz buyrun." Diyerek içeriye buyur etim.

Berk: "Hoş bulduk bu Aylin,bu çınar, buda çınarın kardeşi bulut "

Güneş: Galiba aşık olmuştum.

Güneş: "Merhaba bende Güneş tekrardan hoş geldiniz"

Merhaba biliyorum gecikti kusura bakmayın yazım yanlışı ola bilir saçmalamış ola bilirim pardon bu arada belki şimdi yada yarın 3 bölüm gelicek bölüm ne olm sanki dizi cekiyom neyse siz anladınız sizi seviyom muahhh aşağı Aylin'in resmini koydum...♥️♥️

Biraz ip ucu verimi ver dediğinizi duydum bu kız yüzünden Güneş dayak yicek abilerinden sizi seviyom muahhh ♥️♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz ip ucu verimi ver dediğinizi duydum bu kız yüzünden Güneş dayak yicek abilerinden sizi seviyom muahhh ♥️♥️

Evet çok fazla değiştirmedim bu bölümü ama olsun umarım beğenirsiniz ....👼🏻🖤🖤

Kanatsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin