40.Bölüm

3.7K 174 19
                                    

Bölüm şarkısı: " GULEK BIDA MIN " ✨

Yazarın ağzından devam :)

Güneş: " Noldu Deniz " dedi Genç kız Genç adam biraz daha konuşup telefonu kapattı

Deniz: " Annemler yarın geliyormuş Yola çıkmışlar "

Ali: " Hani bir hafta sonra geliyorlardı "

Enes: " İnşallah küçük veledi evde unutmuşlar dır "

Güneş: " Vıy napacaksınız ? "

Deniz: " Bişey yapmayacağız . Ben sadece bir hafta sonra gelmelerini beklediğim için şaşırdım "

Güneş: " He iyi hadi eve gidelim sıkıldım hem zaten çaylar da bitti , tekrar içmeyelim " Genç adamlarda onayladılar . Hasabı Ödeyip eve doğur yola çıkmışlardı öyle boş boş yürüyorlardı tabi Enes gene birilerinin dedikodusunu yaparak yolu bitirmişti.

Genç kız eve geldiğinde , pijamalarini giyip yatağa girdi tabi yatakta ona eşlik eden paşa Güneşi özlemiş olmalı ki hemen Güneşe sırnaştı , Genç kızda onu geri çevirmeden kollarının altında sanki insan bedeni varmışcasına kollarını sardı Paşaya .

Sabah gözlerini hem Paşa'nın hırlama sesi ve haşır haşur çarşaf sesiyle açtı gözlerini Genç kız . İlk ne olduğunu anlam veremese de , anlamaya çalıştı Genç kız gözleri paşayı bulduğunda , yatakta Paşa'nın saçıyla oynadığını yada savaştığını gördü . Saçını yakalayıp ağzın sokmaya çalışıyordu bir yandan da Güneşin saçını vuruyordu küçük , minoş patisiyle . Genç kız kediyi yatakta yüz üstü çevirip onu görmesini sağladı göbüşünü ovalıyordu . Tabiki Paşa üstlü durmayarak önüne gelen saçları çekiyordu daha doğrusu çekmeye çalışıyordu . Güneş kediyi öperken , Paşa'nın bal gözleri Genç kıza sinirli sinirli bakıyordu dili olsa.

" Bırak beni şurada oyun oynuyoruz " Derdi

" Bırak beni şurada oyun oynuyoruz "  Derdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Paşa'nın girdiği şeklin temsili :)

Genç kız başı ağırdığı için oruç tutmamış tı ağrı kesici içe bilsin diye . Abileri onu görür görmez kene gibi yapışmışlardı yakasına . Genç kız anlam veremiyordu Ne oldu da abileri bir anda böyle onu önemsiyor oldular , veye o böyle hissediyordu . Bilmiyordu ki o gidince abileri büyük bir boşluğa düştü bunu önce anlamadılar . Yavaş yavaş anladılar gerisi ise büyük bir Pişmanlık..

Genç kız soğuk bir düşün ardından üstüne siyah beyaz çizgili bir tişört , onun üstünde şort tulum gitmişti saçını , dünün ki nin aynısını yapmış , ayakkabılarını eline alarak aşağıya indi bir elinde hırkası diğer elinde ayakkabısı , çanta taşımayı sevmiyordu Genç kız .

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kanatsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin