41.Bölüm

3.3K 181 63
                                    

Bölüm şarkısı: " Gülü Susuz "

Yazarın ağzından devam :)

Deniz,Enes ve Ali'nin kaldığı evi güzelce temizlemişlerdi . Saat on olmak üzereydi . Aralarından kimse oruçlu olmadığı için rahat rahat yemek yemişler di . Güneş kendi evine geçmek için ayağa kalktı .

Güneş: " Ben artık kalkayım "

Dilek: " Bu saate asla bırakmam . Bulmuşum güzel gelin kurda kuşa yem edecek  göz varmı bende "

Ebrar: " Yok "

Burcu: " Yok "

Demişlerdi kadınlar eltilerine destek çıkarak . Onlarda çok sevmişti Güneşi kanları ısınmıştı . Aynı şekilde ailenin erkekleri de çok sevmişlerdi . Erol bey bi ara oğlunu kenara çekip konuşmayı aklına not eti . Ne olursa olsun ikisinin de yaşı küçüktü . Güneşe tuvaletteyken Aile Denizi soru tufanına sokmuşlar dı Güneş gelene kadar bi çok şey anlatmıştı daha doğrusu ailesinin sorduğu sorulara göre cevap vermişti Genç adam .

Güneş: " Dilek abl- "

Dilek: " Ne ablası canım anne de sen bana ana "  Kadın çok heyecanlıydı kaç saat geçerse geçsin heyecanı yüklenmemiş ti . Hep bir kızı olsun istemişti Kadın .

Genç kız duyduğu sözlerle biraz şaşırsada karşısında ki ince düşünceli kadını kırmamak için Dilek anne demişti Genç kadın .

Güneş: " Dilek anne benim evim hemen bi alt kata komşu oluyoruz Denizle. Eğer kabul ederseniz burası küçük yani rahat edemezsiniz hepiniz Ebrar abla , Burcu abla ve sen istersen bana gelin daha rahat olursunuz . He bide küçük Ediz  "

Dilek: " Olur olur geliriz " ( Olur olur yeriz.  :)

Genç kız çok sevinmişti aklına ufak ayrıntı geldi

Güneş: " Ee evde kedi var bir problem olur mu ? "

Ebrar: " Yok kızım olmaz hem Ediz kediyle tanışır "

Kadınlar ufak tefek eşyalarını alıp alt kata inmişlerdi . Enes ve Deniz , Ediz in taşınılabilir beşiğini asansörle alt kata indirmişler di . Küçük Ediz rahat uyuya bilsin diye .

Şimdi ise oturmuş Edizle Paşa'nın kavgasını izliyorlardı Genç kadınlar . Paşa sanki karşısında küçük , kendini koruyamayacak birinin olduğunu biliyormuş gibi hiç bir tepki vermiyordu . Ediz ise ilk defa kedi ile karşı karşı karşıyaydı küçük eliyle  kedinin kafasına vuruyordu paşa umursmayıp kilolu bir kedi olduğu için çabuk yoruluyordu . Gene yorulmuş olmalı ki küçük Edizin kucağına bırakı vermişti kendini . Ediz kucağına gelen şeyle küçük ağzı açılmıştı . Onları izleyen dört kadın .

Ediz: " Jxtdudyfu "

Paşa: " Miyavvv "

Ebrar: " Ne konuşuyorlar acaba "

Burcu: " Bu salaklar ilk defa kedi ve bebek görmüş gibi baktığımızı koşuyorlar olabilir "

Burcu: " Bu salaklar ilk defa kedi ve bebek görmüş gibi baktığımızı koşuyorlar olabilir "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kanatsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin