Bölüm şarkısı: " Sen Ona Aşıksın " ✨
Güneş: Öyle normal oturuyorduk dedikodu yapıyorduk ki kapı çaldı
Enes: " Ayyy durun ben bakarım "
Güneş: " Tamam "
Enes: " Buyur teyzo "
Teyzo: " Oğlum ben börek yaptım size gençsiniz "
Enes:" He tam teyze ve eline sağlık hadi bay bay " diyip kapıyı kapattıyordum ki
Teyze: " Oğlum napıyorsun "
Enes: " Hee iyim teyze senin kızının dedikodusunu yapıyom"
Teyze: " He tamam oğlum ne kızımın dedikodusunumu yapıyorsun "
Enes: " He vala teyze noldu yanında çekirdek te oh"
Teyze: " Seni parçala-"
Güneş: " Kimiş eno "
Enes: " Ya bir tane teyze gelmiş börek yapmış bende teşekkür edip kapıyı kapatıyordum ki teyzo napıyonuz dedi bende iyiz senin kızın dedikodusunu yapıyoruz dedim hala hala ne var bunda"
Teyze: " Bak bide utanmadan laf yapıyor"
Güneş: " Tamam teyze ne var bunda hala hala ya "
Teyze: " Sen ne güzel kızsın hımmm seni benim oğlana Alaçam benim Abdurrahmanıma çok iyi gelin olursun"
Enes: " Nodoron toyzo onunon sovgolosu vor "(Nediyon teyze onun sevgilisi var)
Güneş: " Enes yeme şu böreği ver teyzeye gitsin ayrıca teyze benim sevgilim falan yok ayrıca evlenmeyi düşünmüyorum teyze haydi bay bay "
Teyze: " Benim adım recebiye ise senin Abdurrahmanıma Alçam "
Güneş: " Tamam recebiye teyze alıcaksın oğluna beni haydi şimdi git "
Recebiye: " Böreği mi ver evladım "
Enes: " Sono doyo Gonoş "(Sana diyor Güneş)
Güneş: " Ve şu böreği"
Enes: " Bondo değol " (Bende değil)
Güneş: Enes in elinden böreği alıp recebiye teyzeye verdim
Güneş: " Haydi bay bay teyze "
Recebiye: " Bay bay güzel kızım sen bi düşün Abdurrahmanla evlenmeyi "
Güneş: " Bay bay teyze bay bay " teyze gittikten sonra
Güneş: " Hey Allahım çatık ya "
Deniz: " Noldu lan "
Enes: " Güneşin talibi çok "
Deniz: " O Nedemek olum"
Enes: " Bak gel içeriye anlatım "
Deniz: "Tamam gel anlat "diyip koltuğa oturduk
Enes: "Bakın şimdi bir tane teyze geldi bize börek yapmış bende hemen aldım sonra tam kapıyı kapatıyordum ki teyze durdurdu napiyorsunuz dedi bende senin kızın dedikodusunu yapıyoruz dedim o sırada Güneş geldi teyze Güneşi görünce oğluna almak istedi Güneşte hayır dedi teyzeyi ve böreği götürdü yani olayın özeti "
Emre ve Deniz: " Oğlunamı almak istedi oğlunun adı neymiş "( İkisi aynı anda dedi)
Güneş: " Off aman ne uzatı-"
Enes: " Abdurrahman mış adı ( Abdurrahman dığıdık dığıdık sağdan soldan Altan üsten kılı bacak )
Deniz: " Tamam "
Ahu: " Haydi çocuklar kırtasiye yi açmaya gidelim Güneş sen çıkarken üstüne ince hırka al böyle çıkma üşürsün"
Güneş: " Tamam abla " Diyip odama çıktım üstüme ince siyah hırka alıp indim
( Güneşin giydiği hırka önü açık olarak düşünün )
Güneş: " Ben hazırım hadi çıkalım " dedik den sonra ayakkabımı giyip çıktık
Merhaba yazım yanlışı olabilir veya saçmalamış olabilirim bunlar için pardon yorumlarınızı mutlaka bekliyorum .... ♥️♥️♥️
Yorumlarınızı bekliyorum........... 🖤✨👼🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatsız Melek
ChickLitAbilerin den şiddet gören kızın acı hikayesi.... Annesi onu doğururken ölmesi onun suçuymuş gibi onu suçlayan abileri bir gün gerçeği öğrenirse peki... Merhaba bu benim ilk deneyimim yani ilk kitabım yazım yanlışları olabilir veya saçmala ya biliri...