2.Bölüm

23K 686 97
                                    

Bölüm şarkısı: "Seni Dert etmeleri"✨

( Yazarın Ağzından Devam:)

Doktor: " İlk önce merhabalar." Dedi doktor düz sesi ile .

Berk: "Merhaba önemli birşey var mı?"

Doktor: " Güneş hanım iyi . Buraya geldiğinde bilinci açıktı zaten." 

Berk: "Peki  önemli birşey var mı?"

Doktor: " Elbette var!  "

Berk: " Nasıl yani?"

Doktor: " Güneş hanım şeker hastası"

Berk: " Nasıl?" Dedi Berk sesinde ki merak beli oluyordu.

Doktor: " Sizlere söylemedi mi daha önce." Dedi doktor merakla bir sesle evet şeker önemli değildi ama bazen olurdu ki şeker hastalığı can alırdı. Çoğu kez görmüştü doktor şekerden ölenleri, yatalak kalanları. Dikkat edilmesi gereken bir hastalıktı.

Berk: " Hayır bana söylemedi size söyledi mi  Demir? " Dedi şaşkınlık için de.

Demir ve diğerleri: " Hayır bize de söylemedi "

Doktor: " Pekâlâ odama geçelim ve biraz konuşalım. " Dedi doktor düz bir şekilde

Berk: " Peki " diyip doktorun odasına doğru yol aldılar.

Doktor: " Öncelikle hiç mi belirtisi ni görmediniz anladığım kadarıyla abilerisi niz. Ki şeker hastası olan insanlar genellikle çok tuvalete gider, çok su içer." Doktor işkilenmişti.

Berk,Demir,Umut,Mert: " Hayır bir belirti görmedik !" Aslında biraz kardeşlerinin yanında dursalar ki durmasına bile gerek yoktu. Güneş her on beş dakika da bir tuvalete gidip gelir, her üç dakika ise susar ve bir litreye yakın su tüketir. Bunları bile görseler anlarladı. Genç kızın şeker hastası olduğunu çünkü anneleri de şeker hastasıydı bu yüzden güneşe hamileliği epey zor geçmişti.

Doktor: " Nasıl yani bunlar görülmeyecek gibi birşey değildir yani ila ki görülür yani "

Berk: " Görmedik doktor uzatmada neymiş bunun belirtileri "

Doktor: " Halsizlik , yorgunluk , hızlı ve istemsizce kilo verme , Bulanık görme , ayaklarında uyuşma ve  karıncalanma şeklinde rahatsızlık hissi , yaraların normalden daha geç  iyileşme iyileşmesi , ciltte kuruluk veya kaşıntı , ağızda aseton benzeri koku oluşumu , susuzluk , sık acıkma, sık idrara çıkma gibi durumlar daha var yani ama dediğim gibi aç kalmasın çok fazla çikolata şeker gibi şeyler  tüketmesin olduğunca sağlıklı beslensin."

Berk: " Peki teşekkürler" diyip odadan çıktık Güneşin olduğu odaya girdik Güneşin gözleri açık etrafa merakla bakıyordu sanki on altı yaşında değilde beş yaşındaki kız çocuğu gibi .

Demir: " İyi misin "

Güneş: "İyim abi "

Berk: " Biliyormuydun şeker hastası olduğunu ?"

Güneş: " E- evet abi biliyordum. "

Mert: " Niye söylemedin lan o zaman"

Güneş: " Abi söylesem ne olurdu ki  benimle ilgilendiğiniz mi var ben sizin için bir hiçim sizin gözünüzde siz dört kardeş sizin ben yokum! "

Umut: " Birde bizden sevgimi bekliyorsun sen bizim annemizle babamızın katilisin "

Güneş: " O zaman niye soruyorsun Şeker hastası olduğumu bilip bilmediği mi. Size söylesem ne değişecek?"

Demir: " Offf acıtasyon yapman  bittiyse kalk gidelim Allah'tan şu hemşireler üstünü değiştirmemiş te yaralarını görmemiş birde onunla uğraşamazdım "

Güneş: " Anca konuyu değiştirin!"Dedi Genç kız kısık sesiyle. Ayakkabılarını giyip hastaneden çıkıp eve doğru yol aldılar. Genç kız eve gelir odasına indi  rahat bir şekilde duşa girdi abisi onun yüzünü çok fazla görmesin diye buraya tuvalet yaptırmışlardı. Genç kız duştan çıkmış üstünü giyinmişti. Üstüne mor göbeği açık bir üst altına ise onun altını giydi. Abileri göbeği açığa izin veriyorlardı yani birşey demiyorlardı Genç kız da bana yaptıklarını görsünler diye daha çok böyle giyiniyor du. Saçını normal topuz yapıp salona çıktı abileri oturmuş konuşuyordu onları es geçip mutfağa gitti. Çok yorgundu ama yemek yapmasa güzel dayak yiyecekti bu yüzden en kolayı olarak sözlü makarna. Ve yanına hafif bir salata yapıp. Suyunu da yanına alıp odasına indi pijamalar ını giyip yere uzandı rahat olmasa da çok yorgundu. O yüzden hemen uyumuştu.

Merhaba biraz değiştirdim yorumlarınızı mutlaka bekliyorum sizi seviyorum .........🖤✨👼🏻

Kanatsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin