39.Bölüm

3.7K 149 48
                                    

Bölüm şarkısı: " Her Şeyi Yak "✨

Yazarın ağzından devam :)

Enes: " Amin " Demişti genç adam duasına

Emre: " Tövbe yarabbim tövbe ya "

Enes: " Başına bir örtü , altına bir şalvar veya etek , nene model yelek , ve dizine kadar çekilen çiçekli , böcekli çorap da giyersen tam bir Nene olacaksın " Demişti Genç adam çiti bir sesle bu çitiliği sadece üç dört saniye sürmüştü.

Emre: " Enes sus yoksa eve gidince değişik değişik işğenceler yapacağım sana "

Enes: " Ne gibi aşke "

Emre: " Mis kokulu çorabını sana ilk koklatacağım sonra sana yedirtecğim "

Mert: " Ben o mis kokulu çorapları hastanede ne yazık ki koklamıştım ayrıca ağzımda sokmuştu diye hatırlıyorum "Demişti Genç adam

Enes: " Evet yaptım oh canıma şeysin oh çat çat , oh oh sefam olsun " diyip iki ellerini de yumruk yapıp bir birine vurdu , hafif kalçasını da oynatmıştı Genç adam .

Mert: " Maymun suratlı "

Enes: " Peh bana diyene bak gece tuvalete kalktığımda karşımda seni görsem oracıkta bırakırdım çişcazımı . Öcü"

Mert: " Kurbağa bile senden daha güzel be"

Enes: " Ne asıl sen kendine bak be Öcü suratlı . Cin görse yüzünü ben nasıl cinim diye sorgular kendini be birde bana Kurbağa senden daha güzel diyor . Cin kardeşte senden daha yakışıklı "

Mert: " Sen bana Cin mi demek istiyorsun"

Enes: " Hayır tabi ki de Cin kardeş sana küfür etmiyorum , ah tabiki de biliyorum bu cin olamayacak kadar çirkin "Diyerek işaret parmağıyla Merti gösterdi iğrenir bir tavırda söylemişti Genç adam

Mert: " Tipsiz ördek"

Enes: " Sensin ördek be "

Emre: " Enes yeter Deniz hadi sizde ayrılın da eve gidelim " Deniz ve Güneş birbirinden ayrılmıştı

Deniz: " Tamam " Diyip Genç kızın elinden tutu , Genç kızda. Genç adamın elinden kendi elini çekmedi aksine daha sıkı tutundu . Genç kız Genç adamın yanında huzurlu , mutlu , güvende hissediyordu .

Güneş: " Kim geliyorsa gelsin umrumda değil . Eskiden beni nasıl umursamıyorsanız gene öyle yapın umursamayın çünkü ben öyle yapıyorum . Ve sizi umursamıyorum " Demişti Genç kız gerçekten de onlara karşı ne saf sevgisi nede saf nefreti kalmıştı saf kin bile beslemiyordu onlara karşı çünkü onlar bunu bile haktemiyorlardı .

Berk: " Babaanneme ve Anneanneme ne diyeceğiz Güneş Dedemleri saymıyorum bile "

Güneş: " Doğru sandığımız şeyler yanlışmış doğruları öğrendiğimize de bile ondan nefret etmeye devam etik . Ona inanmadık o da evden kaçtı şimdi bulamıyoruz . Deyin "

Berk: " Ve biz senin yerini bilirken mi böyle diyeceğiz? "

Güneş: " Evet birde sizinle mi uğraşacağım " Dedi Genç kız . Onlarla uğraşmaktan bıkmıştı , yada sürekli yüzlerini görmekten :/

Berk: " Peki şimdi gidiyoruz bir daha geleceğiz"

Güneş: " Niye istemiyorum sizi niye burnumun dibine giriyorsunuz . Kartlar değişti değilmi ? Şimdi siz beni önemsiyorsunuz , sizi sevme mi istiyorsunuz . Çok geç kaldınız . Şimdi çıkın dükkandan , kapatacağım "

Enes: " Hadi çıkın da eve gidicez Güneş aşkım bize yemek yapıcak "

( Bu arada aklıma ne geldi bunlar oruçluydu kafeye gittiler . Kafede birşey yiyip içmediler sadece arkadaşlarıyla buluştular biraz balık hafızalıyım kusura bakmayın :)

Kanatsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin