Bölüm şarkısı: " Her Gün Sonbahar" ✨
Küçük Edizin doğum günü bitmişti hata üstünden iki hafta geçmişti bu iki hafta da abileri hiç gelmemişti Genç kızın canına mineti . Genç kız sanıyordu ki abileri hemen ondan vazgeçti oysa abileri . Pişmanlıkları ve vicdanları ile beraber bizi nasıl affeder diye düşünüyorlardı .
Abilerine Dönelim :)
Hiç birşey eskisi gibi değildi . Kalpleri buruktu Babaanneleri ve Annanneleri temeli buraya taşınmışlardı evlerini değiştirmemişlerdi . Genç adamlar çok diretmişdi Ama iki acılı ana hayır demişti Gülçin Hanım benim oğlumun koksu var Gülay hanım ise burada benim kızımın anıları var . Aslında oğlunun kokusu yoktu çoktan uçup gitmişti kokusu ama işte ana , acılı ana herşeye kendini inanırdı , inanırlardı . Gülay hanım ise anılar ile kendini avunuyordu . Eskiden olsa Genç kıza belalar okur canına okurlardı ama şimdi suçsuz bir kız Gece rahat uyuyamamışlardı iki yaşlı kadın , eşleri de onlardan farklı değildiler . Gece iki yaşlı kadının rüyasına da Gülçin hanım oğlunu , Gülay hanım ise kızını . Ne kadar çok özlemişti Gülay hanım kızını sarı saçlarını , mavi gözlerini , annem demesini , bacağına yatmasını , gülmesini her zerresini özlemişti kızının . Gülçin hanım ise oğlunun mis kokusunu, anam demesini , her kızınca annesinin gönlünü almak için gül almasını o kadar çok özlemişti , özlemişlerdi ki bir an ikisi de ölüp yavrularının yanına gitmek istediler bu düşüncelerin üstüne iki kadında aynı rüyayı görmüştü tek farkı ise Gülay hanıma kızı , Gülçin hanıma ise oğlu . İkisi de Kızıma kendinizi affetirin diyordu o sizi affetmezse bizde affetmeyiz . Sonra ise bomboş bir karanlık yedi kelime söylemişlerdi sonra ise uyanmışlardı . İşte şimdi ikisi de torunlarının peşini bırakmayacak sıkı sıkı sarılacak , saracakdılar çok seçeceklerdi Güneşi o onlara oğullarının ve kızlarının emanetiydi gözleri gibi hata gözlerinden daha çok Emanetleri ni koruyacaklardı şu saat , şu dakika , şu saniye kesindi Güneş onları affedene kadar burdaydılar . Affetikten sonrada artık torunlarını bırakmayacaklardı . Onlar , olanlara Kızının ve oğlunun emanetiydi . Tabi Genç kız onları affederse .
Güneşler Geri dönelim :)
Dilek: " Aaa olmaz Güneş sende benim kızım sayılıyorsun ayrıca üç dört yıl sonra gelinimin olacaksın " demişti kadın Yüzünde gülümsemesiyle .
Ebrar: " Katılıyorum sen ileride bizim ailemizin bir parçası olacaksın "
Burcu: " Hem nolmuş canım alt tarafı iş yemeğin de bizimle olacaksın " Genç kadınlar , Genç kızı ikna etmeye çalışıyorlardı . Akşam Erol beyin önemli konukları gelecek şirkete ortak olacaklardı . Erol bey için bu konuklar çok önemliydi Hem kendileri saygı değer insanlardı hemde bu iş Erol beyin şirketi için büyük bir adım olacaktı .
Güneş: " Ya Dilek anne , Ebrar yenge ve burcu yenge . Ben gerçekten gelmek istemiyorum hem iş yemeğinde benim ne işim var . "
Dilek: " Katiyen kabul etmiyoruz . Seni akşam için Kendi ellerimizle hazırlayacağız . Hayır Nayır yok ."
Güneş: " Peki Dilek anne geleceğim ama bir şartım var " Demişti Genç kız çaresizlikle onları kırmak istemiyordu .
Dilek: " Tabi tabi şartın ne ? " Demişti merak içerisinde .
Güneş: " Elbise giymem yani giymek istemiyorum rahatsız oluyorum " Dedi Genç kız sevmiyordu elbiseyi sadece uzun elbiseleri seviyordu , onlarda rahat oluyordu . Rahat giyinmeyi tercih ediyordu Genç kız .
Dilek: " Tamam canım nasıl istersen yeter ki gel " Hemen hazırlanıp dışarıya çıkmışlardı kız kıza Küçük Ediz Genç kızın kucağına yuva yapmıştı resmen .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatsız Melek
ChickLitAbilerin den şiddet gören kızın acı hikayesi.... Annesi onu doğururken ölmesi onun suçuymuş gibi onu suçlayan abileri bir gün gerçeği öğrenirse peki... Merhaba bu benim ilk deneyimim yani ilk kitabım yazım yanlışları olabilir veya saçmala ya biliri...