38.Bölüm

3.6K 183 63
                                    

Bölüm şarkısı: " Uzak Gelecek "✨

Abilerin den aynı zamanda Yazarın ağzından :)

Yarım saattir bekliyorlardı genç adamlar . Çok özlemişlerdi kız kardeşlerini mavi gözlerini , kocaman gülümsemesini , biliyorlardı Genç adamlar, kız kardeşlerine kendilerini affettirmezlerse düzgün bir şekilde kız kardeşlerini göremeyecek lerini . Genç adamlat Eskiden Güneşin yüzünü görmesinler diye eve geç geliyorlardı veya başka yerlerde kalıyorlardı şimdi ise Güneşin yüzünü görsünler diye kuytu kıytı bir tarafta bekliyorlardı . İşte ne oldum değil ne olacağım diye düşünceksin örneğin onlar gibi . Yarım saatin sonunda kız kardeşleri apartmandan çıkmıştı lakin tek değildi kız kardeşleri , içlerinde bir yer acımıştı Genç adamların içi burkulmuştu bir kere olsun kardeşleriyle böyle gezmemişlerdi Güneş yanlarında böyle rahat gülemezdi . Yanında Hastanede gördükleri dört adam vardı biriyle el ele tutuşuyordu garip sediler Genç adamlar , bir kere kız kardeşleriyle böyle olamamışlardı , saçlarını hiç sevmemişişlerdi , hiç okşamamışlardı.

Takip etmeye devam ettiler kırtasiye gibi birşeyin önüne gelmişlerdi Genç adamlar anlam veremediler . Biraz daha bekleyince dört adamda dışarıya çıktı , aralarından biri Güneşi kendine çekip sarıldı boynuna hafif bir buse kondurdu an ve an izliyorlardı gene içleri acımıştı Güneşi hiç yanağından düzgün öpmemişlerdi , hiç düzgün saçını okşamamışlardı bile . Onların gittiğini gören genç adamlar , içeriye girmeye cesaret edemediler . Üç ,dört saat beklediler sonunda Umut dayanamayıp , iki , üç adım atı çok özlemişti kız kardeşini . Kader izin verseydi ona sarıla, öpe , saçını okşaya bilirlerdi . Onların düşüncesi Kader veya Hayatı , oysa ki onlar kendi kardeşlerini kendileri, kendi elleriyle istmiştiler , şimdi ise kendi elleri ile istiyordu , kendi elleri kız kardeşlerini altın sarısı saçlarını okşamak istiyorlardı . Sadece istiyorlardı çabalamıyorlar .....

Güneş karşısında eskiden değil , daha iki üç ay önce abi dediği insanlar karşısındaydı .

Güneş: " Ne işiniz var burda "

Demişti Genç adamlar diyemedilerki , seni çok özledik diyemezlerdi derseler , karşılarındaki kız kardeşleri acımadan konuşacaktı . Genç kızın Sabrı kalmamıştı onlara karşı tüm duygularını kaybetmişti veya silmişti . Sildiğin şeyi geri bulamazsın veya geri hayatına alamazsın , Ama kaybettiğini şeyi bulursun tekrar sever , tekrar acır , üzülür , mutlu veya mutsuz olursun . Genç kızın canına tak etmişti bir suçu olamadığı halde dayak yiyen , hakaret işiten oydu ve hayla bizi affet diye peşinde dolaşan Abileri ... Genç adamlar her ne olursa olsun gururları nı ayak altına almışlardı . Tıpki Genç kız gibi şiddet gördüğü evde mecburen kalmıştı yıllarca , ona sahip çıka bilecek bi halası bi teyzesi olmamıştı Anne tarafı ve Baba tarafı Güneşi hiç sevmediler hep kırıp döktüler , Anne tarafı sen benim kızımı aldın keşke sen ölseydin de beni mis kokulum yaşasaydı diyordu Genç kızı her gördüğünde . O da bi anaydı o da evladını düşünüyordu mutlu olsun derdi Derdi hep anneannesi Gülay hanım . Baba tarafı da anne tarafı gibi onu seviyorlardı . Babaannesi de anneannesi gibi onu oğlunun ölümünden sebep tutardı Gülçin hanım gelini Demet hanımı çok severdi kendi kızı gibi görürdü Demet hanımı o ölünce . Çok üzülmüş, hata ilk iki ayında yataklara düşmüştü Gülçin hanım. ( Güneşin annesini ismini başka yere yazdımı hatırlamıyorum ama eğer yazdıysam ismi Demet babasının ismi Mehmet :-)

Berk: " Biz seni görmeye geldik "

Demişti genç adam Güneşi ilk gördüklerinde yani hastanede karşılaştıklarında . Seni özledik demişti Güneşin cevabı ise. Artık onları umursamadağını gösteriyordu tekrar seni özledik derse hoş olmaz diye düşündü genç adam tıpkı genç kıza onca yaptıkları şeyden sonra gelip seni özledik demeleri gibi..

Kanatsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin