Bölüm şarkısı: " Ben Adam Olmam " ✨
Erol: " Ne diyorsun Enes " Demişti Adam şokla , tek o da değil herkes şok olmuştu .
Enes: " He diyorum ki Amca siz bize adamlar Gelecek dediniz . Eğer Yavşaklar Gurubu Gelecek deseydiniz ona göre hazırlanırdık Demi Ali " Demişti Genç adam büyük bir rahatlıkla .
Ali: " Katılıyorum " Deyip destek çıkmıştı Genç adam .
Erol: " Ne olduğunu anlamadım ama biz sonra görüşsek olur mu ? "
Güneş: " Eee hiç gerek yok benim yüzümden işiniz bozulsun istemiyorum Erol baba . Mesele benle onların arasın da . Dediğim gibi bu iş için çok emek verdiniz yani benim gördüğüm kadarıyla eminim görmediğim den daha çok emek vermişsinizdir . O yüzden lütfen ertelemeyin . " Dedi Genç kız Erol Bey ve Dilek hanım emindi artık bu kız onlara bir hediye .
Erol: " Peki o zaman içeriye ve geçin buyrun . " İçeriye geçip koltuklara oturdular ve iş konuşmaya başladılar böyle yarım saat boyunca konuştular tabi Yavşakların gözü Genç kızdaydı . Genç kızda Enes ve Denizin ortasında oturuyordu .
Enes: " Eee yavşaklar napiyonuz görmeyeli "
Mert: " Ayıp oluyor ama "
Enes: " Çok pardon gücün altında ki bir kadına vurunca ayıp olmuyor ama değilmi ? " Demişti Genç adam bu kelimelerinin ardından dört adamda sus pus olmuştu . Erol Bey , Atalay Bey , Emir Bey ortada çok ciddi bir konu olduğunu anlamışlardı . Dilek hanım bu Gergin konudan çıkmak için sofraya buyurdu .
Dilek: " Eeee o zaman sofraya geçelim " Dedi Dilek Hanım . Hepsi yavaş yavaş sofraya geçti . Güneş yine Deniz ve Enes'in ortasında kalmıştı Tam karşısında ise Demir vardı onun sağında Berk ve Umut vardı solunda ise Mert vardı . Enes Yavşaklar Gurubuna öldürücü bakışlar atıyordu.
Enes: " Dur şundan vereyim kuş gibisin zaten iyi bakmamışlar sana al bunuda ye , bunu da , sen sarmayı çok severdin bunu da ye ye oh yarasın Güneş aşkıma. Aynı zamanda da Yengem ! Ye ye sevaptır bak bana her dakika yemek yiyorum her dakika sevaba giriyorum . " Aynı zamanda da yengem cümlesini Denizin kötü bakışı yüzünden söylemişti .
Genç kız içinden geçirdi bana iyimi bakmamış lar mı ? Onlar bana hiç bakmadı ki . Diye geçirdi içinden.
Güneş: " Enes Yiyorum ağzıma sokmosono " Genç kız sözcüklerinin sonuna doğru Enes ağzına iki tane sarma tıkmıştı .
Enes: " Ya yesene kuş gibisin zaten "
Deniz: " Kızı bir sal . Boğulacak şimdi Gelinine iyi baktığını gösteren Kaynanalar gibisin yemin ediyorum " Deyince herkes gülmeye başladı .
Enes: " Sağol Cınım iltifatın için "
Sonunda yemek yenilmiş , sofra toplanmış oturuyorlardı . Erol Bey ve diğerleri iş konuşmaya başlamışlardı bile .
Berk: " Eee biz kalkalım artık saate baya geç oldu "
Erol: " Oturuyor-"
Enes: " Bay bay canım bir daha beklemiyoruz . Hadi sizi bekleyen falan vardır hadi " Diyip ayaktaki Berk ki arkasından itirmişti .
Enes: " Aaa siz nasıl misafirsiniz be kalk git işte . Güneş sen de Hazırlan Bugün sende KALALIM " Kalalım kelimesini bastıra bastıra söylemişti .
Güneş: " Tamam Enes " Diyip ayakkabısını ve hırkasını giydi . Deniz, Enes, Ali de ayakkabısını ve ceketlerini giymişlerdi .
Dilek: " Tekrar bekleriz " Dört adam da tekrar selamlaşıp arabaya bindi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatsız Melek
ChickLitAbilerin den şiddet gören kızın acı hikayesi.... Annesi onu doğururken ölmesi onun suçuymuş gibi onu suçlayan abileri bir gün gerçeği öğrenirse peki... Merhaba bu benim ilk deneyimim yani ilk kitabım yazım yanlışları olabilir veya saçmala ya biliri...