Bölüm şarkısı: " Güneşimi Kaybettim"✨
Güneş: " Hadi yatalım bak saat üçte hepinizi uyandıracağım "
Enes: " Niye be güzel uykumu bölecek siniz "
Güneş: " Ramazan geldi oruç tutucaz imansız "
Enes: " He tamam da ben u
oruç tutamam"Güneş: " Hala hala niye oruç tutmayacak mış Paşazade miz "
Enes: " Ben acıkırım "
Güneş: " Seni kaldırdığım zaman yemek yersen açıkmasın"
Deniz: " Hadi yatalım da bunlarla mı yatacağız ? "
Güneş: " Evet efenim bunlarla yatacaksınız ben şu koltuğu açayım birde yer yatağı yapayım oh mis Deniz ve Enes siz birlikte yerde yatacak sınız Emre ve Ali sizde koltukta yatacaksınız" ( Misafir varken ila o koltuklar açılır veya yer yatağı yapılır ben yerde yatmayı daha çok seviyorum :)
Enes: " Omentonrem ben Denizle yatacağım ben ve Deniz gülerdim de başıma gelmesini istemiyorum "
Deniz: " Ben sana çok meraklıyım sanki bir kere bununla aynı yerde uyudum . Sabah bir kalktım oda leş gibi osuruk kokuyor ben uyandığımda bu uyuyordu tam bunu uyandıracak ken bu tekrar osurdu o zaman anladım tüm gece bu osurukcu osurmuş. Öyle bir osurdu ki sanırsın bombalı atı "
Enes: " Seninde leş gibi ayağın kokuyordu be, burnunun direği sızlamıştı o zaman "
Güneş: " Allah size akıl bana da sabır versin " Koltuğu açmış, yerdeki yatakları da sermiş tim . Koltuğa çarşafı yaydım
Enes: " Amin bacım Amin "
Güneş: " Haydi Allah rahatlık versin rahat uykular üç te kaldıracağım "
Deniz: " Tamam tamam da ben seninle yatsam yani aramıza yastık koyarız bak lütfen beni bunlarla aynı odada yatamam bunlar Madagaskar ormanından kaçmışlar "
Enes: " Höst ulan buda içene kendini aştı hastanede de kızın dudağına yapıştı sapık "
Deniz: " Ben onu bıraktık dan sonra o da beni öptü şak diye "
Güneş: " Of hadi iyi geceler" diyip yukarıya lavaboya girdim yüzüm deki maskeyi çıkarıp yüzümü yıkadım . Odama girip kendimi yatağa atım benim kokumu almış olmalı ki yanıma geldi paşa biraz okşadım . Yavaş yavaş uykuya dalıyor dum daha fazla diretmeyip kendimi uykunun güzel kollarına bıraktım .
Abilerine dönelim :)
Mert: Arabayı park edip evin kapısını çaldım on , on bir saniye bekledikten sonra kapıyı görevli Gül abla açmıştı Güneş gittikten sonra işe almıştık Gül ablayı ne kadar Güneş in yemeklerinin yerini tutmuyor
Berk: " Hoş geldin Mert e nerede yaşıyormuş"
Mert: " Abi o çocuklarla kalıyor galiba"Bulutlarda gelmişti anlaşılan abim onlarada haber vermiş"
Mert: " Hoş geldiniz "
Bulut: " Hoş bulduk "
Çınar: " Eee napıyordu Güneş iyimiydi ?" ( Sizi hatırlamıyor bile olm "
Mert: " İyi iyi yani öyle gözüküyor"
Berk: " Ne demek onlarla yaşıyor "
Mert: " Aynı eve girdiler "
Demir: " Demek ki onlara çok güveniyor"
Bulut: " Kim bunlar bize de anlatın "
Umut: " Güneş seni unutmuş bile sevgilisi vardı yani galiba sevgilisi çünkü abimlerin gözünün önünde ilk çocuk Güneşin dudağına öptü sonra , Güneş çocuğu kendine çekip dudağına yapıştı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanatsız Melek
ChickLitAbilerin den şiddet gören kızın acı hikayesi.... Annesi onu doğururken ölmesi onun suçuymuş gibi onu suçlayan abileri bir gün gerçeği öğrenirse peki... Merhaba bu benim ilk deneyimim yani ilk kitabım yazım yanlışları olabilir veya saçmala ya biliri...