5.Bölüm

19.8K 526 54
                                    

Bölüm şarkısı: " Nereden Bileceksiniz"✨

Bulut: "Hoş bulduk" karşımdaki kız pardon melek gibi olan bu kız çok güzeldi. Oysa sadece bir pantolon giymişti. Ama işte güzel olan insan her zaman güzel olurdu.

Çınar: "Hoş bulduk minik."

Aylin: "Hıııhı hoş bulduk" Ben bu kıza yapıcamı bilirim hani tek kız ben olacaktım bir dakika bulut Güneşi yicek gibi mi bakıyor banamı öyle geldi bir daha baktım evet yicek gibi bakıyordu evet sevdiğimi elimden almak neymiş sana kostercem şeytan (senin sevdiğini elinden alan yok pardon da elindemiydi ki alıcaz)

Güneş: "Eeee hadi sofraya oturalım " diyip sofraya oturduk yemekler bitmişti.

Çınar: "Evinizin hizmetlisi nerede eline sağlık diyim çok iyi olmuş yemekler siz her gün bu yemekleri yerseniz ohooo 100 kilo olursunuz "

Berk: "Eeee evde hizmetli yok Güneş yapıyor her işi temizlik yemek yani bu gibi şeyleri Güneş yapıyor"

Çınar: "Oha benim kız kardeşim olcak elini sıcak sudan soğuk suya koymam yani hem güzel hem tatlı minik şey "

Güneş: "Teşekkürler Çınar abi beğendiğinize sevindim "

Aylin: "Eeeee güneş senin odan nerde üstüme birşey aktı da onu değiştirecem ayyyyy şimdi senin prensesler gibi odan vardır yani 4 tane abin var bende 4 tane abi olcak ohoooo "

Güneş: "Evet ama odam şuan tadilata yani Bodrum'da giyine bilirsin " ben prenses ne bilmem bu gelmiş prenses gibi odan vardır heee tabi tabi bide diyor ki 4 tane abin var ne güzel evet çok güzel daha çok dayak yiyorum neyse.

Aylin: "Olur tabi canım " bodrum daha iyi yani.

Güneş: "Burası banyo " onu orda bırakıp geri çıkıyordum ki Aylin seslendi

Aylin: " Güneş çantamı getire bilir misin? "

Güneş: "Tabiki de nerede?"

Aylin: "Eeee mutfaktan masanın yanında hemen! "

Güneş: "Tamam Aylin hemen getiriyorum."

Aylin: Evet planım tıkır tıkır işliyor şimdi çantada ki pırlantayı buraya koyucam abileri bulunca da ohhhh canıma değsin.

Güneş: Çantayı alıp bodrum katına götürüp geldim masayı toplayıp abimlerin yanına yani salona gittim abimler maç oynamaya başlamışlardı bende onlara yaptığım tatlıları hazırlayıp mutfak masasına koyup mısır patlatım büyük boy bardağa da kola koydum ve tepsiye koyup hepsini götürdüm.

Güneş: "Afiyet olsun"

Çınar: "Bunları da sen mi yaptın"

Güneş: "Evet Çınar abi hepsini ben yaptım "

Çınar: " Bak ne diyeceğim siz bulutla çok yakışır siniz. "

Güneş: Gülümseyip hafif hafif kafamı salladım.

Aylin: Evet oldu ohhhh canıma değsin.

Güneş: Saat 11 geliyordu Çınar abiler kalkıyordu .

Güneş: "Bay bay tekrar bekleriz!"

Çınar: "Bu arada sen tekrar düşün bak bulutla çok yakışır siniz!"

Bulut: "Bay bay "

Aylin: "Ayyyy bay bay "

Güneş: Çok yoruldum banyoya girip vücudumdaki kapatıcıyı temizledim duştan çıktıktan sonra üstüme pijamalarımı giyip uyudum.

Merhaba yazım yanlışı olabilir bunlar için kusura bakmayın yorumlarınızı bekliyorum ....🖤👼🏻✨

Kanatsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin