Rebekka a konyhába tevékenykedett addig a telefonom levő üzenetett nézegettem azon agyaltam ki írhatta de semmire se jutottam ,aztán egy ismerős jelölés az egyik közöségi oldalon Kim Jisso ezt hogy hiszen Jisoo három éve mindent itt hagyva ment ki a világ másik végébe . Senki sem tudta hogy el megy egyedül Jin neki mondta el hova is megy .Emlékszem arra az utolsó estére amit együtt töltöttek ,Jisso könyörgött neki Jin persze nem akarta de végül egy filmet megnéztek majd vacsoráztak és ha itt azt gondoljátok volt valami aznap este nos nem semmi . Arra gondoltam Jisso írta de nem ,ekkor egy síkítást hallottam a konyhából Rebeka a hasát fogadta amit nagyon fájlalt . Gyoarsan ki hivatam az orvost aki meg vizsgálta amint kiderült a baba jól van csak Beki nehezebben viseli a terhességet .Stellával jobban bírta .
- Hagyd meg csinálom én a vacsorát .-mondtam be kísértem a nappaliba majd neki láttam a vacsorának.
-Stella kincsem segítsz apának a vacsorával ?- abba hagyta a játékot és szaladt hozzám .Szemeiben szomorúságot és aggódást láttam .
-Apa ugye anya és a kis tesóm is jól van?-kérdezte.
-Persze csak tudod anya most nehezebben viselni mint veled . Veled nem volt rosszul vagy ilyesmi .- mondtam neki ő pedig ide adta nekem a paprikát .
-Tudom nehéz anyának de itt vagyok és bármiben segítek neki ,hogy könnyebb legyen ez az egész .-mondta lelkesen .
- Nézd kincsem tudom segiteni akarsz anyának de nem kell.-mondtam .
Befejeztuük a vacsorát majd meg teritettünk Beki is ki jött majd neki láttunk enni . A vacsora után úgy döntöttem a stúdiómba megyek át nézni egy dalszöveget szabadságon vagyok de úgy érzem dolgoznom kell . Körülbelül este tíz óra és meg mindig a dalszöveget olvasom és javítom lassan kinyílt az ajtó hallotam ,hogy nyikorog egy kicsit két kar fonódik a nyakam köré majd egy apró csókot ad az arcomra . Az ölembe húztam a gyönyörű feleségem és egy heves csók csatába kezdtük mikor el váltunk szorosan magamhoz öleltem .
-Hiányoztál .-hümmögtem a nyakába .
-Te is ,viszont ideje lefeküdnöd késő van igyis alig pihensz .-mondta .
-Ezt még be fejezem és megyek.-mondtam ezzel gyorsan át olvastam utána én is mentem le feküdni .
Körülbelül olyan éjjel tizenkettőkor meg ébredtem ki mentem vizet inni ekkor szalad ki Stella .
- Na mi az kincsem ?-kérdeztem.
-Rosszat álmodtam .-mondta .
-Gyere menjünk és aludjunk .-mentünk be a szobájába ahol be fektettem az agyába majd énekelni kezdtem neki mellyel el is aludt .
Másnap reggel ugyan úgy mellet keltem fel Rebekka reggelit késztetett meg vártam míg a kis hercegnőm fel kel majd együtt mentünk enni . Reggeli közben csörrent meg a telefonom drága Yoongi barátom volt az .
-Szia Suga mond ?
-Figyi nem lenne gond ha este találkoznak abba a bárba ahol volt a legény búcsúd?
-De történt valami?
-Nem bírom magamba tartani most már nem bírom látni azt hogy milyen nyálas az új szerelmes pár .
-De persze .
-Te vagy a legjobb Jungkook köszi találkozunk este kilenckor ott .-mondta ezzel le is tette.Beki furcsa szemekkel nézett rám .
-Nyugi csak Yoongi az vele találkozok este nagyon maga alatt van ,hogy Jin el vette tőle Lucát .-mondtam Bekinek.
-Várj Yoongi szerelmes Lucába ?-kérdezte meglepődve .
-Igen szerelmes , emiatt most telejesen maga alatt van tudod mióta házas vagyok mindenki velem beszéli meg a szerelmi bánatát .- nevettem el a véget .
-Ja vettem ezt észre.-mondta picit nevetve.
-Vigyem el én Stellt oviba ?-kérdeztem?
-Igen kérlek .-mondta majd mint akit puszkábol lőttek volna ki úgy szaladt befelé a lányom a szobájába .
-Vegyek valamit ha jövők haza fele a szupermarketben ?-indultam meg a lányom szobájába .
-Nem gyere nyugodtan haza és pihenj .-szólt vissza . Hiába mondja hogy pihenjek mikor ő is tudja jól ,nem tudok főleg mióta meg van Stella egy apa soha se lehet fáradt a gyereke miatt főleg én alig vagyok itthon rengeteget utazok turnék díjkiosztók és még sorolhatnám .Stella rengeteg energiát add nekem .
-Apa ma elmegyünk a parkba ott lesz Byeonkwan is ?-kérdezte.
-Persze csak apa ma találkozik Yoongi bácsival este .-mondtam .
-Mehetek én is ?-kérdezte újra .
-Szivem sajnos nem tudsz velem jönni mert ahova mi megyünk oda csak felnőttek mehetnek be.-vázoltam fel neki.
- Akkor az olyan hely ahova az emberek járnak bulizni ahol táncolnak és jól szórakoznak ?-kérdezte .
-Igen valami olyasmi . -mondtam majd ezzel ki mentünk a szobából el köszöntünk anyától és már mentünk is a kocsi felé.
Az út az oviba meglehetősen csendesen telt mivel Stell mindig szokott beszélni furcsaltam de nagyon ,mikor be mentünk ugyan úgy hallgatag volt és ez nem jellemző rá sietett volna be mikor meg állítottam.
-Kincsem gyere csak vissza .-hívtam vissza aki egyből vissza jött .
-Igen apa ?-nézett rám barna szemeivel .
-Mond mi történt egész úton olyan halk voltál és most is nem is köszonsz apának ,hogy be mész .-mondtam mire ő elkezdte kerülni a tekintetem ekkor jött ki az óvónő .
-Jó napot Mr Jeon van egy perce beszélni szeretnék önnel .-mondta ekkor be küldtem a lányom aki be is szaladt .
-Mondja nyugodtan mi történt .- mondtam .
-Nos az a helyzet ,hogy Stella az el múlt két hónapban nagyon megváltozott folyamatosan össze verekszik Neyeonnal .-mondta az óvónő .
-Nézze én erről nem tudok semmit én tegnap jöttem haza egy turnéról .-válaszoltam .
-Nézze tudom hogy idol és híres de a lányának szüksége van magára a lány akivel össze verekszik szinte minden nap mindig azzal piszkálja hogy el van kényeztetve meg ,hogy olyan mintha nem lenne apja ,ha nincs vele .-mondta ekkor visításokat hallottunk mind ketten be szaladtunk anyit láttam a lányom a haját fogja a másik lánynak ,a lány meg a lányomnak .Mikor meg látott el engedte látta ,hogy mérges vagyok és tudja olyankor apa be keményít.
- Stella gyere ide beszélni szeretnék vele egy kicsit .-mondtam mérgesen .
- Nocsak apuci egyetlen szeme fénye rosszat csinált .-gúnyolódott a lány majd el engedte a lányom pedig lassan oda jött kimentünk a kis folyosóra .
-Mit csinálsz megint ?-kérdeztem nyugodtan.
- Nem szeretem ha veled piszkálnak,így is nehéz a családodnak .-mondta halkan .
-Tudom kincsem de ez nem megoldás hogy egymást bántjátok szépen vissza mész és bocsánatot kérsz a lánytól .-mondtam megölelve.- Nézd apa most el megy legyél kérlek jó kislány ne hozd apát szégyenébe .-mondtam majd fel álltam és egy pici puszit adtam a homlokára .
-Szeretlek apa és bocsánat .-mondta.
-Én is szeretlek de most apa megy jó .-mondtam majd ezzel mentem ez a pici kis balhé által rá észleltem mit érez a lanyom amikor nincs ott az apja mellete .Persze anya ott van de nem tudd ő se mindig ott lenni főleg most Beki egyre rosszabbul és rosszabbul van a terhesség miatt míg más nők felszednek magukra a terhesség alatt ő pedig inkább le add.Amint haza értem Beki a konyhában tevékenykedett .
-Szia kicsim beszélhetnénk egy kicsit Stellről.-mondtam komolyan .
-Persze történt valami ?- kérdezte .
-Igen ma beszéltem az óvónővel miszerint Stella összeverekedett az egyik óvoda társával reggel meg a szemem láttára történt .-mondtam idegesen .
- Tudom nekem is mondta az óvónő egyik nap míg oda voltál a lány ki marta a lábat Stellnek beszéltem az óvónővel erről és azt mondta ez annak tehető be , hogy a lányunk ki áll melleted .-mondta neki dölve a konyha pultnak.
-De ez nem megoldás ,hogy így viselkedik túlságosan is el van kényeztettve .Amig itthon vagyok meg nevelem .-mondtam .
-Rendben de ne bántsd .-mondta nem bántom ez biztos ő a mindenem.
-Nyugi csak kicsit apa szigorúbb lesz ennyi nem mindent engedek meg neki .-mondtam majd ezzel be mentem a stúdiómba .
Töltöttem magamnak egy pohár whiskyt meg gyújtottam egy cigit ezzel le ültem a székembe , itt szokatam le nyugodni ide jövök a ki akarok kapcsolódni kicsit .
-Jungkook mész Stelláért ?-kérdezte Beki .Fel ültem be gomboltam az ingem majd gyorsan meg mostam a fogam majd indultam a kocsihoz .Mikor oda értem az óvónő Stellával várt .
-Mit csináltál már megint .-ordítottam rá ő pedig el kezdett könnyezni.
-Nézze nem csinált semmit a reggeli után ma mindenki mesélt a szüleiről ,ő pedig azt mondta ,az apukája egy énekes de tőle kapja a legnagyobb szeretett még akkor is a világ másik végében van .Jó kislány csak érzékeny ha az apukájaval piszkálják .-mondta .
- Tudom és bocsánat ezért a viselkedéséért .-mondtam .
-Ugyan MR Jeon semmi baj miden rendben lesz itt vagyok és vigyázok rá ő a mi kis tündérünk.-mondta az óvónő .
- Rendben na gyerünk öltözni.-mondtam majd indultunk öltözni .
Fel öltöztünk majd indultunk a kocsiba .Úgy döntöttem picit keményebb leszek Stellával bár nem tudom hogy hiszen nem akarom bántani .
-Apa megyünk játszótérre ?-kérdezte.
-Nem mert rossz voltál -modtam szigorúan .
-De ott lesz Byeonkwan is és meg ígérted.-mondta tovább én pedig rá csaptam a kormányra .
-Meg mondtam hogy nem megyünk sehova haza megyünk és ott játszunk .-mondtam .
-De meg ígerted .-mondta .
-Akkor tartom be az ígéretem ,ha meg ígéred ,hogy nem leszel rossz.-mondtam szigorúan .
-Jól van .-vágta be a durcit .
- Ne durciz itt nekem ha majd jó kislány leszel akkor el megyünk parkba .-mondtam miközben le parkoltam a kocsit .Be mentünk a lakásba majd le pakoltunk Stella persze újra be vágta a durcit . Beki pont a vacsorát készítette Setlla pedig le ült tévézni .
-Nincs tevé kisasszony indulás befelé a szobádba.-mondtam kikapcsolva a tevét .-Oh és Lucky kint marad .
-De apa kérlek had nézzem a tevét .-mondta durcisan .
-Azt mondtam irány a szobádba.-kiabáltam rá .
Ő pedig lassan megindult a szobája felé párszor vissza nézett majd be ment .
Bekivel a vacsorát csináltam addigra ki jött a lányom is evett majd vissza ment .Vacsora után fel öltöztem majd indultam a Yoongival megbeszélt találkozóra . El köszöntem Bekitől a lányom aludt így nem költöttem fel.
Be ültem a kocsimba közben ment néhány régi Bigbang szám . Mire oda értem Yoongi már ott volt ,oda sétáltam majd le ültem mellé a pultnál .
-Szia. -köszöntem .
-Jungkook végre itt vagy.-nézett rám akkor láttam egy megviselt Yoongit vörös kisírt szemek mintha nem is ő lett volna .
-Mesélj .-mondtam megfogva a vállát.
- Nem bírom tovább őket látni olyan nyálasak
Luca tegnap este nálunk aludt mivel Jin pont melletem van mindent hallotam amit beszélnek reggel meg csókolózva jöttek ki. Olyan undorító .-akadt ki .
-Nézd el mondhatod Lucának az érzéseid de ő Jint választotta ezt nem tudod megváltoztatni se megakadályozni . Egyszer Alexander mondta "A szerelem fáj de mégfajdalmasabb ha nem teszed magad túl rajta."-mondtam .
-Varj nem Alexander Luca testvére ?-kérdezte
-De fájt neki az amikor megtudta ,hogy elveszem Rebekkát szerelmes volt bele aztán a legénybúcsún megtört a jég és ott mondta ezt szereti de úgy érzi már nem tudd semmit se tenni .
-De nem tudom csak így ott hagyni Lucát mondta de azt se bírom látni ahogy ők ott boldogok . A FENÉBE IS BOLDOG AKAROK LENNI LUCA MELETT .-csapott rá a pultra .
-Egy ideig költözz hozzánk ott nyugi van nem látod se Jint és se Lucát .-ajánlottam fel.
-Ez jó meg minden de nem leszek a terhetekre?
-De hogy . Oh várj mi van Yvettel ő se csúnya plusz ha úgy veszed egy a stílusod vele . - mondtam.
-Namjoon el vitte haza hozzá .Plusz Taehyung most Hananál van Jimin el ment Jennievel kettesben valahová, így ott maradtam Hoseokkal és a gerlepárral.-mondta
-Várj ne mondt ,hogy Namjoon és Yvette együtt van.-lepődtem meg.
-Nem nincsenek csak amolyan barátság extrákkal van köztük együtt voltak azt hiszem egy hónapot nem ment így barátok maradtak .-mondta na ezt nem tudtam .
-Akkor oda költözöl hozzánk Stell is örülne .kérdeztem .
-Igen .-mondta .Ekkor csörrent meg a telefonom Beki száma jellzett rajta .-Bocsi ezt fel veszem . Majd arrébb mentem .
-Jungkook siess haza baj van !
-Stell megint el szökött ?
-Nem ő itt van melletem iszonyatos fájdalom van a hasamba .-Apa anya vérzik - kiabálta Stella a telfonba .
-Jól van siettek .-ezzel le raktam majd vissza mentem .
-Van valami baj ?-kérdezte Yoongi.
-Beki vérzik és fáj a hasa .-mondtam Yoongi ki fizette az italát majd úgy döntött el jön velem útközben fel hívtam a nőgyógyászt is aki mire oda értünk ki jött .
De a hír a legrosszabb volt Beki elvesztette a babát ,Yoongi be ment Stellával játszani addig mi az orvossal beszéltünk azt mondta erre számítani lehetett a rengeteg fájdalmak erre utalhattak Beki teljesen összetört az ágyra ültem ott vigasztaltam .Az orvos elment a feleségem átöltözött majd visszabújt a kajaimba ott el aludt .Mivel túl nagy volt a lakásba a csend így pont arra gondoltam hogy ki megyek megnézni mit csinál a lányom és Yoongi a szoba fele indultam mikor meg láttam , hogy a lányom Yoongi karjaiban alszik kicsit megnyugtatott nem sokkal pár percel Rebekka is ki jött .
-Yoongi ,hogy itt van ?-kérdezte.
-Kicsim miért nem pihensz ?-kérdeztem vissza -Amúgy remélem nem baj ,hogy ide költözik egy kis ideig teljesen maga alatt van hogy látja Jin és Luca mennyire jól megértik egymást és boldogok.
-Semmi baj nyugodtan maradhat annyi ideig ameddig csak akar . Stella is szereti .-mondta egy mosoly keretén belül .
-Előbb még sírtál a baba miatt mosolyogsz miből vagy te ?-kérdeztem mosolyogva én is .
- Nincs miért sírjak mikor itt van egy tündér aki néha rosszat csinál de mi így szeretjük .-mondta .
-Ez igaz .-öleltem szorosan magamhoz közben Suga is fel kelt jött ki a lányom szobájából .
-Sziasztok .-köszönt majd meg ölelte Bekit .
-Ettél valamit ?-kérdezte a gyönyörű feleségem meg ölelve .
- Napok óta semmit egy falat se megy le a torkomon .
-Min Yoongi egyél valamit ha most próbátok lenne nem lessz semmi energiád vagy jobbik esett össze esel mert nem eszel.-oktatta ki Beki.
-Akkor ez van össze essek .-mondta.
- Yoongi bácsi egyel valamit .- mondta a kis hercegnőm Suga pedig az ölébe vette.
- De csak mert így akarja Stella de most menj aludni késő van.-mondta majd be mentek Stella szobájába .
Pár percel később ki jött Yoongi ám ekkor csengettek mikor kinéztem ki az Luca volt egyedül ki nyitottam .
-Szia hát te ?-kérdeztem meglepődve .
-Yoongival szeretnék beszélni ,ha szabad .-mondta majd be engedtem be kísértem a vendégszobába ott magukra hagytam .
~Yoongi szemszöge ~
Az ágyon ülve a füzetembe írtam mikor kinyílt az ajtó azt a lányt láttam ott az ajtóban aki el rabolta a szívem.Rá néztem majd közelebb jött és le ült mellém .
-Yoongi minden rendben ,el mentél se szó se beszéd történt valami mintha nem lennél a régi .-mondta én meg csak hallgatam megköszörültem a torkom .
-El kell ,hogy -nyeltem egy nagyot. -mondjak valamit.-mondtam ő pedig rám nezett .
-Mond nyugodtan bármi legyen is az.-küldött egy mosolyt felém amitől elég bátorságot vettem azon ,hogy el mondjam .
-Nézd Luca hónapokkal ez előtt amikor te lettél a sminkesünk megváltozott minden nem tudtam ,hogy mondjam el mit is érzek de tudnod kell ,hogy szeretlek .- mondtam félve de így is tudtam a választ .
-Nézd én Jint szeretem mikor LosAngelesbe el mondta mit érez irántam boldog voltam ,hogy viszonozva van az érzésem és most boldog vagyok .-mondta de teljesen hidegen hagyott mit mond magamhoz húztam és megcsókoltam ő pedig el tolt magától és fel állt .
- Nézd Yoongi kedvelek mint barát ott van Jin én őt szeretem fogad ezt el kérlek hiába nehéz tudom milyen át estem én is rajta . -mondta majd vissza ült .
-Hogy érted ,hogy át estél rajta?-kérdeztem.
-Tudod Beki a gimi kezdete előtt nyáron össze jött Márkal Taehyung barátnőjének a testvére .- kezdte a mondanivalóját majd vett egy mély levegőt és folytatta. -Egész a gimi kezdetéig titkolták kapcsolatukat majd mikor kiderült teljesen összetörtem szeretem Márkot bevallom rossz volt látni ,hogy mennyire szeretik egymást de nem utáltam őket mert Beki a legjobb barátnőm persze sokszor megfordult a fejembe el csábítom vagy valami de nem tettem meg nem akartam ártani nekik .-fejezte be majd meg ölelt .
- Köszönöm de azért szeretlek .-öleltem vissza .
-Most megyek .-mondta majd ki lépett az ajtón .
~Jungkook szemszöge ~
Luca ki jött én pedig a konyhába voltam beszéltem Bekivel .
-Sziasztok .-köszönt el .
-Várj .-szaladtam oda.-Yoongi nagyon maga alatt van szeret .-mondtam.
-Tudom el mondta mit érez de nem tudok mit tenni szeretem Jint .De most megyek el megyünk vacsorázni és el kel készüljek még.-mondta .
-Szia csajszi .-köszönt Beki is utána .
-Sziasztok -majd elment.
-Szívem mit csinálunk hétvégén mármint holnap szombat ?-kérdeztem.
-Nem tudom .-mondta .
-Uh van egy ötletem mi lenne ha el mennénk egy hétre Jejura mi Stell és a csapat ?- kérdeztem
-Jó ötlet de Stellt ki kéne venni az ovibol plusz a csapattal beszélni .-mondta. Szerintem egész jó lesz majd ez a kis nyaralás vagy inkább ki kapcsolódás így December előtt egész jó idő van bár remelem a csapatot össze tudom szedni egyedül egy gond van az ,hogy Sugával mit fogunk kezdeni mert az egyszer biztos , hogy ahol Luca és Jin van ő ott nem szertne lenni de meg oldjuk majd valahogy .
-De menjünk aludni hajnali kettő van .- mondtam mire Beki abba hagyta amit csinált . -Kicsim van kedved egy kis hancurozásra?-kérdeztem.
-Jól érzem ,hogy hiányba vagy ?-kérdezte.
-Pontosan nos benne vagy?-kérdeztem újra .
-Most vesztettem el a második babánkat ilyenkor nem olyan jó szeretkezni.-mondta
Szinte egész éjjel nem aludtunk egyszerűen nem tudtunk .Hiába nem aludtunk de mégis fittek voltunk ha lehet így mondani .Reggel indultam ki a nappaliba ahol a lányom játszott a kutyával velem szembe pedig Yoongi jött .
-Jó reggelt Yoongi .- köszöntem ő pedig egy mosollyal üdvözölt .
-Neked is Kook .- köszönt .
-Figyelj arra gondoltuk Bekivel el mehetnnénk Jejura egy hétre .Persze meg oldjuk valahogy ,hogy ne legyél Jin és Luca közelébe.-hoztam fel a témát .
-Tudod mit egye fene megyek nincs más választásom nehéz lesz túl tenni magam rajta de nekem vannak a legjobb barátaim és melletem vannak mindig .-mondta hezitálás nélkül .
-Ez a beszéd büszke vagyok rád de ha ,bármi van szólj és megoldjuk okés .-mondtam .
-Persze te vagy a legjobb Jungkook .-ölelt meg .-Mikor megyünk ?-kérdezte.
-Hétfő reggel .-válaszoltam .-Össze kéne a bandát segítsz ?-kérdeztem .
-Persze segítek írjunk a csoportba ott mindenki lássa szerintem .-mondta .
- Jó de melyikbe ?- néztem rá .Tudni kell van vagy négy csoport amibe van a koreográfus , meneger , ügynökség és plusz egy ahol a banda van és ahol a csapat és a lányok .
-Amelyikbe a csajok is benne vannak .-mondta majd elővettem telefonom és be leptem a csoportba .
Bangtan &Bangtan Girls
Dr.Szerelem : Na hello emberek én nem emberek a tegnap arra gondoltunk Bekivel ,hogy mi lenne ha el mennénk mindannyian Jejura . Ki van benne? Btw Stell is jönne mivel a nagyszülők kissé elfoglaltak .
Látta : Jiminwhitnojams, WorldwideJin,VtheAlien és további négy személy .
WorldwideJin: Ez tök jó ötlet szivem mit gondolsz @Msmakeupartist 🥰
Msmakeupartist: Nekem okés🥰
Hopehorse: Benne vagyok.
Namjoonie; Énis @Yvettethebeauty és @Hanna ja és Taehyung mit gondoltok ?
VtheAlien:Hanna nevébe mondhatom benne vagyunk .
Dr Szerelem: Oke többinek Yvette Jimin ?
WorldwideJin: Yoongi ő jön ?
Lazymeow: Még szép csak könyörgöm ne faljátok egymást előttem undorítóak vagytok .
WorldwideJin: Hogy az a...
Dr Szerelem: Na szépen le nyugodtok .Nem veszekedés miatt vagyunk itt beszéljetek Jiminnel Jennivel és Yvettel . Majd írjatok . Ja és Hétfő reggel megyünk .Szép napot emberek .
Miután le rendeztük meg Yvette és Jiminék kell jelezenek vissza aztán meg Stellt veszem ki az oviból . Mivel szombat úgy voltam vele hogy Beki helyett én csinálok valami reggelit ami egy amerikai reggeli lett pont mire be fejeztem két kicsi apró kéz fonódott a lábam köre .
- Jó reggelt apuci .-mondta boldogan Stell.
-Jó reggelt kincsem.-köszöntem majd futott a kutyához.
-Apuci levisszük Luvkyt sétálni ?-kérdezte.
-Persze csak ő is eszik mi is és utána .-mondtam a majd pittyeget a telefonom .
Bangtan and Bangtan Girls
Blondebeauty: Benne vagyok de ugye Rebi is jön ?
Dr. Szerelem: Igen ahogy Stella is.
Jiminwhitoutjams: Megyünk mi is Jennievel.
Dr Szerelem:Szuper.
Nos akkor minden meg van csak Stellát kell elkérni az oviból , érzem ,hogy jó lesz ez és tudom Yoongi is hamarosan meg találja az igazit .Remélem...
A nap többi részében inkább pihentünk este meg elmentünk Yoongival egy kicsit ki kapcsolódni .Ne gondoljatok megint klubba mentünk hanem sétálni le vittük Luckyt közben el szivtam majd nem egy doboz cigit . Ez furcsa hiszen ilyen nem volt még .
-Megpróbálok túl lépni Lucán tudom nehéz lesz de hiszem jön majd valaki aki elrabolja a szivem mint ,ahogyan ő.-szólalt meg hirtelen Yoongi .
-Ez bölcs gondolat ,büszke vagyok rád.- mondtam közben lassan föl értünk az apartmanba .
-Figyelj Jungkook nem akarok beleszólni az életembe de apa létedre kicsit úgy gondolom jó példát kéne mutatnod a lányodnak a tetoválásaiddal nincs baj de a cigaretta az hogy míg lent voltunk majdnem egy dobozzal el szivsz nem egészséges .-mondta .
-Oké ezt tudom de basszus a függője lettem eddig naponta maximum három -négy most ha napokba pedig majdnem egy egész dobozzal.-igen tudom nem jó amit csinálok de egyszerűen nem tudok le szokni róla sőt egyre többet szívok el ami egyszer arra fog vezetni ,hogy kórházba kerülök vagy a szervezetem felmondja a szolgálatot .
-Jungkook a hangod neked fontos énekes vagy igyis egyre többet köhögsz.-mondta.
-Oke de szállj le rólam .-mondtam majd be mentem a stúdióba ott elő vettem a poharam majd töltöttem egy kis whiskyt érzem ez Bekihez is el jutt ő pedig nem hadja szótlanul lehetséges rá kényszerít arra hogy le szokjak a székemben ültem közben az egyik Taeyang Wedding dress című dala ment a hátterében mikor kinyílt az ajtó és meghallottam a lányom hangját .
-Apa van valami baj ?- kérdezte közben be jött soha nem jött be a stúdiómba .
-Te kincsem mit keresel itt ?- kérdeztem .
- Kerestelek plusz anya is mondta ,hogy kéne neki egy kiss segítség .- mondta halkan közben körbe nézett.
-Stell tudod ide nem jöhetsz be .-mondtam .
-Miért mit titkolsz ?-kérdezte majd lassan körbe nézett hátha talál valamit csak néhány üveget meg pár össze gyűrt papírt .
-Kincsem apa nem titkol semmit .-ültettem az ölembe .
-Akkor én miért nem jöhetek ide be ?-nézett rám azokkal a barna szemeivel .
-Tudod mikor születtél szinte egész éjjel sírtál mivel apa ki kellet pihenje magát mindig ide jöttem de mostanában pihenni se tudok alig alszok ,plusz te is rá teszel még .- simitottam a hajára.
-Apa nem akarlak el veszíteni ,hallottam ahogyan beszéltél Yoongi bácsival .-ölelt meg .
-Nézd kincsem apa a napokban nagyon nincs jó állapotban a kis tesód elvesztése nagyon megviselt nyilván még nem tudod még felfogni gyere menjünk ki segítsünk anyának .-ültem fel a lányommal az ölembe mentem ki .
Félek attól elfogom veszíteni a családom a hülyeségem miatt látni akarom a lányom felnőni ki mentünk segíteni Bekinek főzni utána pedig ettünk majd le fektettem a lányom amint el aludt én is ki mentem vissza a stúdiómba de mielőtt be zártam volna jött be a feleségem .
- Meg akarod ölni magad ?-vont kérdőre .
-Miért tenném ?-kérdeztem vissza .
-Azt hiszed nem vettem észre ,hogy a tegnap vettél két doboz cigarettát abból már szinte semmi nincs belőle nézz körbe whiskys üvegek mindenhol stúdiónak rendezted be erre helyette inkább szemétdomb lett .-oktatott ki .
- És én vagyok itt nem te ha nem tetszik mehetsz is ki.- mondtam hangosan. Ő pedig le ült a székbe .
-Jungkook apa vagy és egy énekes nem lennél az akkor azt mondom rendben de két doboz cigaretta majd nem két nap alatt azt mégse meg akarod ölni magad ?- mondta.
-Függője vagyok ugyan úgy az italoknak is nem tudok le szokni róla sajnálom .-mondtam lehajtott fejjel.
-Szivem vegyél kicsit vissza kérlek nem akarok rosszat tudod a feleséged vagyok támogatlak amibe csak tudok.-mondta fel állt és meg ölelt .
-Tudom de ez már harmadik baba akit el veszítünk persze ,hogy magam alatt vagyok azt érzem hamarosan a lányom apa nélkül nő fel ha igy folytatom .-borultam ki .
-Együtt sikerül apát meg kérdem hogy segítsen neked hiszen éveken at ő is cigizett .-mondta szorosan magamhoz öleltem majd egy hosszú csókot nyomtam puha ajkaira .
Amint el váltunk össze pakoltunk és végre újra stúdió formája lett nem mondom nyugtató volt .Amint be fejeztük mentünk mi is aludni elgondolkodva változtatni fogok az életemen sőt talán örülök annak hogy Yoongi itt van megkönnyíti a dolgunkat hiszen amióta megszületett Stella azóta imádja sokat segített és most is .Másnap kissé későn keltem fel mondhatni majdnem délután kettőkor ébredtem fel annyit láttam hogy a lányom szalad be és ugrik az ágyra az édesanyja pedig anyit mondott hadja az apját pihenni .
-Na mi az kincsem ?-pusziltam meg a kis arcát .
-Senmi csak vártam ,hogy fel kelj .- mondta majd ő is adott egy puszit .
- Játszunk vagy még pihensz mert Yoongi bácsi azt mondta el megy a dormba el hozza a ruháit .-mondta izgatottan.
-Stella hagyd apát még pihenni .-szólt rá Beki.
-Ne hagyd igyis késő van pihentem eleget csak anyira kérlek vidd ki Stellt míg átöltözök .-mondtam plusz nem is kellet Beki szóljon neki szépen le szállt az ágyról és ki ment .Gyors átöltöztem majd ki mentem a lányom a kutyával játszott én pedig a kávé mellé elszívtam két cigit közben meg jött Yoongi is majd le bombáztam egy igen érdekes kérdéssel .
-Van kedved edzeni vagy futni ?-kérdeztem.
-Te jól vagy bár mondjuk egy kis edzés rám férne megyünk kis edző terembe ahova csapat jár ?-kérdezte .
-Persze csak fel hívom az óvónőt hogy egy hétre ki veszem Stellát .- mondtam erre pedig tárcsaztam a számot .
-Jó napot Mr Jeon miben segíthetek ?
-Jó napot azért hívom ,hogy egy hétre ki szeretném venni a lányom .
-Rendben legyen e szép hetük és örülök , hogy próbál több időt tölteni vele.-mondta .
-Rendben és bocsánat ,hogy zavartam .
-Ugyan semmi baj szép délutánt .
-Köszönöm viszlát .
-Viszlát .
Na ez is meg van már csak be kell pakolni plusz nem kockázatok repülővel fogunk menni .A nap többi részében játszottuk vagy beszélgettünk plusz be pakoltunk majd írtam a csoportba.
Bangtan and Bangtan Girls
Dr Szerelem:Na hello ne felejtsétek el holnap reggel kilenckor a repülőtéren .
Látta :mindenki
Namjoonie:Oké amúgy mindenki itt van de azt áruld már el Yoongi hova ment.
WorldwideJin:Nos mióta együtt vagyok Lucával azóta úgy mond szegény maga alatt van így hogy ne lássa ,hogy mennyire is dúl köztünk a szerelem.
Namjoonie : Ugyan Jin te is tudod Yoongi milyen makacs nyilván nekünk se volt jobb mikor láttunk Jungkookot és Rebekkát mennyire szeritik egymást .
WorldwideJin: Jól van .
Dr Szerelem:Kérlek ezt hadjátok nem akarok balhét azért megyünk hogkikapcsolódjunk .Akkor holnap.
Eztán összepakoltunk és elindultunk az edzőterembe körülbelül két órát töltöttünk itt viszont nagyon jól esett Yoongin is látom kicsit kikapcsoldott ,mire haza értünk hulla fáradtak voltunk persze én szinte semmit nem ettem csak a kávém meg a két cigit . Yoongi a stúdiómban vonult félre irni néhány dalszöveget én pedig neki láttam főzni ,Rebekka a lányommal mesét nézték .Miközben nagyba főztem csengettek a feleségem kinyitotta az ajtót majd egy lányt pillantott meg .
-Jó estét Jeon Jungkook itt van?-kérdezte .
-Bocsánat de ki maga ?-kérdezte a feleségem .
-A húga vagyok Lisa .-mondta majd bizonyíték képpen meg mutatta a személyi igazolványát .
- Mi a félelem ?-kérdeztem .
-Az hogy félsz egyszer el veszited azokat a személyeket akiket szeretsz .-mondta .
-Mikor halt meg az anyukám ?-kérdeztem a húgom pontosan tudja mikor és hogyan halt meg .
-Négy évvel ezelőtt születésnapod után egy hónappal egy autóbalesetben te túléltéd és apa de anyud már nem.-mondta . -De miért teszed fel ezeket nem ismered fel a húgod és a szüleid ?-kérdezte.
-Mi itt van apám és mostoha anyám?-lepődtem meg.
-Igen mi itt vagyunk .-szólaltak meg.
-Akkor gyertek be ne üljetek kint a hidegbe .-hívtam be őket .
-Mi ez a büdös füst szag ?-kérdezte anyum mire meg látta a hamutartóban a meggyújtott cigarettát .-Nem szoktál még le róla ?-kérdezte újra .
-Nem anya nem szoktam le róla és nem is tudnék .-mondtam .Ekkor ölelt meg a lányom .
-Apa holnap megyünk oviba ?- kérdezte .
-Nem kincsem holnap megyünk Jejura kirándulni plusz most hogy itthon vagyok több időt szeretnénk a lányommal lenni . - vettem az ölembe .- A nagyszüleinek nem is köszönsz.-puszilitam meg a hajat.
-Cs..csókolom .-köszönt illedelmesen szüleim pedig el kacagták magukat .
-Ugyan kincsem nem kell csókolom nem vagyunk hatvan évesek nyugotan köszönj sziát.-simitott rá anyám a lányom arcára ő pedig csak bólintott .
-Enegm bezzeg meg se ismer az unokahúgom?- kérdezte gúnyosan Lisa.
- Apa ő kicsoda ?-kérdezte a lányom .
-Ő a húgom Lisa hogy nem ismered meg itt volt a születésnapodon tőle kaptad a nagy unikornist.-mondtam mire ő rá csapott a homlokára .
-Bocsánat nem ismertelek meg olyan más lettél .-mondta Stella .
-Semmi baj .-mondta Lisa.
-Apa befonod a hajam.-kérdezte újra a lányom .
-Mindjárt csak beszélek még a szüleimmel Lisa le foglalod addig kérlek .-mondta mire Stella le szállt az ölemből utána Lisával be ment a szobába .
Mivel az előző cigarettám el éget újra meggyújtottam egy szálat ehhez töltöttem egy pohár vörösbort .Szüleim meglepődve nézték amit bele szívok a kis szálba majd kifújva a füstöt ittam egy pohár bort .
- Jungkook ez a hanyadik a mai nap folyamán ?-kérdezte Rebekka .
-Nem tudod titokban tartani azt ,hogy nem bírok le szokni róla azt ,a fenébe a függője vagyok nem kell más tudja hogy naponta el szívok egy dobozzal.-kiabáltam rá erre a szüleim pedig le sokkoltam a kijelentésel.
-Jót akarok neked .-mondta majd be ment a szobánkba .
- Mi az ,hogy naponta el szivsz egy dobozzal?-kérdezte anyám.
-Nem tudok leszokni róla hiába is szeretnék.-mondtam .
- Nézd fiam tudom anyád halála meg viselet és azóta kezdtél el rá szokni de most van egy gyönyörű családod a feleséged ki áll melletted amikor bajba voltál most meg itt van a lányod és nem hinnem azt szeretnéd ,hogy apa nélkül nőjön fel.-mondta apám és ebbe pont igaza is van nem akarom ,hogy a lányom apa nélkül nőjön föl .
-Próbálkozom ,hogy le szokjak .-mondtam .
- Figyel vannak ilyen készítmények amik segítenek abban ,hogy le szokj Minsung tudna segíteni ő is ilyesmit használt .De mi megyünk mert gondolom reggel indultok.-mondta anyám.
-Megpróbálom hátha sikerül és igen indulunk reggel kilencre a reptéren találkozunk a bandával .-mondtam majd el köszöntünk tőlük .
Lányom nagyon izgatott volt de persze Bekit megsértettem a dühkitohanásom miatt be mentem a szobába az ágyon ülve nezte a telefonját .Fel pillantott majd újra telefonját nézte.
-Szerelmem bocsánat .-mondtam majd oda bújtam hozzá közben Lucával beszélgetett.
-Nézd jót akarok neked azt akarom velünk maradj nem akarjuk se én se Stella azt ,hogy elveszitsünk .-mondta majd megcsókolt ritkán csókol meg de akkor tudom akar is valamit .
-Tudom és szeretném ezért megpróbálok leszokni .-mondtam de aludjunk mert késő van és reggel kelünk Stella alszik ahogyan Yoongi is csak mi vagyunk fent .-Jó éjt szívem.-mondtam majd megöleltem és el is nyomott az álom .
Hallotam, ahogy Beki mond még egy jó éjetet aztán semmi el aludtam. Bízom benne jó lesz ez az egy hét együtt de meg lássuk remélem Stella is jól fogja érezni magát majd velünk plusz nem lesz balhé SeokJin és Yoongi között Luca miatt .Na reméljük .
Na hi nyuszik kicsit nagyon későn hoztam meg ezt a részt de igyekszem .Majd nem 500 szó nem is tudom mikor írtam ilyen sokat .Nem ígérem mikor hozom a kövi részt de remélem minél hamarabb .
Szép estét napot nektek ki mikor olvassa . Ja amúgy át olvastam de ha vannak hibák akkor bocsi .
Sziaztok a kövi részben tali .
Vigyázzatok magatokra .🐰🤗.
YOU ARE READING
♾Infinite love ♾
FanfictionLétezik végtelen szerelem nos ezt mi dontsük el és részben a sors.Valamint az élet dönti el hogy mi is fog történni meddig vagy együtt azzal akit szeretsz.Számtalan megpróbáltatáson mentünk keresztül de együtt maradtunk .Szeretem és ő is enegem és e...