Ma három éve vagyok egy szerető férj és egy kislány boldog édesapja .Mondhatom három év után is ugyan úgy szeretem a feleségem mint mikor meg ismertem ,viszont egy dolog mégis úgyérzem hiányzik ez pedig az intimitás igen vágyom arra ,hogy újra lefeküdjek vele vágyom a csókjára .
Ha vissza gondolok Beki gyönyörű szép mennyasszony volt minden olyan tökéletes volt már akkor tudtam nem fogom meg bánni ,hogy elveszem bár fiatalok voltunk és vagyunk is de boldogok és ennél fontosabb szerintem nincs.
Mint ahogy mondtam ma van a harmadik házassági évfordulónk amit nem tudok Bekivel megünnepelni hiszen Londonban turnézunk hála a jó égnek hogy ez az utolsó helyszín ahol fellépünk utána megyünk haza Szöulba ,viszont egy dolgot elfelejtettem ugye bár saját felelősségemre el költöztünk egy nagyobb apartmanban közel a dormhoz és az ügynökséghez is .
Lassan a koncertünkre készülünk közben próbálom Bekit hívni amit persze nagynehezen fel vett.
-Szia van fogalmad hány óra van ?-kérdezte kicsit sem boldogan .
-Már fel se hívhatom a feleségem ?-kérdeztem .
- Azt mondtad ,hogy a turnéd alatt minden nap felhívsz ebből ez a harmadik hívásod két hónap alatt . .-mondta szinte majd nem ordítva amit vissza tartott mivel a kis hercegnőm alszik.
-Jó igazad van meg ígértem ,hogy minden nap hivlak de egyszerűen annyira fáradtak voltunk napi huszonnégy órát próbáltunk emellett a fellépések is kifárasztottak . De Stella hogy van?-mondtam meg az igazat és igen Stella nagyon hiányzik .
- Ja persze legalább tudod milyen nap van ma és igen a lányod jól van bár az apja hiányzik neki .-mondta már kicsit boldogabban.
-Igen tudom és boldog házassági évfordulót szívem.
-Neked is Jungkook mikor jössz haza .
-Ma van az utolsó koncertünk Londonba és utána megyünk egyenesen reptérre .
-Rendben várj adok valakit.Gyere kincsem beszélj egy pár szót apával .-halottam mikor mondja Stellanak ,hogy menjen oda . Tudni kell Stella két és fél éves de már beszél és jár plusz most szeptemberben már kezdi az ovit.
-Apuci.-mondta boldogan a telefonba.
-Szia na hogy van apuci kis hercegnője .
-Nagyon jól csak apuci hiányzik .
-Ne szomorkodj apuci hamarosan otthon lessz.Es vissz neked valamit.
-Egy kutyust ?
-Ezt meg beszéltük ,hogy kutya nem fog a lakásba lenni .
-De Kookie ő is lakásba lakott nekem miért nem lehet egy kutyám .
-Jungkook gyere kezdünk .- szólt Rapmon
-Megyek -válaszoltam gyorsan .
-Ezt még meg beszéljük kisasszony szeretlek titeket üzend anyunak is .
-Rendben üzenem és mi is szeretünk téged .
Ezután le raktam a telefont és be tettem a táskámba majd indultam a színpadra .
Miután vége lett megköszöntük a rajongóknak majd indultunk a szállásra ,hogy fel vegyük a csomagainkat és menjünk a reptérre . Az út oda körülbelül tízenegy óra amit nem tudom mivel töltök el .
Nos halihó nyuszik itt a második könyv .Meg próbálok minden kitenni egy részt de ha nem minden nap viszont igyekszem nagyon akitív lenni hiszen rengetek ihletem van ezzel a sztorival kapcsolatban.
És boldog születésnapot Jungkooknak .
YOU ARE READING
♾Infinite love ♾
FanfictionLétezik végtelen szerelem nos ezt mi dontsük el és részben a sors.Valamint az élet dönti el hogy mi is fog történni meddig vagy együtt azzal akit szeretsz.Számtalan megpróbáltatáson mentünk keresztül de együtt maradtunk .Szeretem és ő is enegem és e...