8. rész Az üzenetek

142 4 0
                                    

Másnap reggel Stellát el vittem az oviba  onnan pedig probálni . Általában hamarabb megyek be a próba terembe mivel nagyon kiszeretném hozni magamból a maximumot . Ma arra gondoltam meglepem  egy romantikus vacsorával a feleségem  igy ma este Stella a fiuknál alszik .
Mikor végeztem el mentem bevásárolni a vacsorához majd el mentem az oviba onnan elhoztam a lányom majd el vittem a fiúkhoz.
Lassan fél nyolc ami azt jelenti ,hogy Beki jön haza  a vacsora lassan készen van  . Gyorsan le zuhanyoztam  majd  felöltöztem  . Beki  be jött a konyhába , én pedig a pulthoz támaszkodva  kortyoltam bele  a boromba .
- Szia szivem .- köszöntem neki ő pedig egyből megsókolt és kigombolta az ingem .
- Hűha mi lett veled ?- kérdeztem rá.
- Semmi .- mondta majd ekkor jött egy üzenet ChanMitől .

"Szia Jungkookie nem találkozhatnánk ma este nálam  hiányzol és el kell neked mondanom valami Szeretlek ."

Gyorsan vissza irtam neki  , hogy van egy feleségem és egy lányom akit  szeretek.Egyszer elkövettem ezt a hibát  ,hogy megcsaltam Bekit de akkor  az más volt akkor még nem  volt családom mint most.

Viszont most egy valami eszembe jutott az  , hogy hogyan halt meg anya  pont egy ilyen zaklatás miatt halt meg mert az  az illető nem tudta elfogadni , hogy anyának családja volt igy  az a férfi beléhajtott a kocsinkaba ezzel gyilkosságot  követtet el de senki nem csinált semmit  azóta is szabad lábon van .

-Beki  valamit mondanom kell.- kezdtem bele  a mondandómba  tudnia kell róla. Három  év óta  mindent el mondok neki bármi is legyen az.

- Mond  mi az.-mondta .
- Két nappal ezelőtt elmentem Stella kis barátja anyukájával egy kávéra majd megcsókolt azóta üzeneteket kapok tőle . -mondtam mire ő komolyan rám nézett.
-Vissza csókoltad?-kérdezte .
- Tudom hibát követtem el de igen viszont nem jelentett semmit utána mikor realizáltam mit csinálok el toltam mondtam neki hogy van egy feleségem és egy családom .-mondtam el .
-Tudod örülök annak ,hogy ilyen közvetlen vagy velem a házasság óta és ez tetszik .Viszont nem kívánok vacsorát csak téged tudom ,hogy Stella a fiúknál van.-mondta mire én felkaptam és a szobánkba mentem vele ott le tettem ez ágyra onnantól kezdve miénk volt az éjszaka .
Egész éjjel olyanok voltunk mint a nyulak megállás nélkül szertkeztünk.
Másnap reggel egy kávé mellet reggeliztünk utána mind annyian el mentünk a munkába nekem még mára volt egy programom egy tetováló szalonban ,hogy miért nos az hamarosan kiderül ez egyenlőre titok . Sajnos nagyon érzékeny bőröm van de ezt majd a legjobb haverom meg tudja oldani .Ezzel most el szóltam magam igen nekem lesz egy tetovlásom egyetlen egy többet nem is akarnék .Most még javában tart a próba mikor be szaladt hozzánk Stella Bekivel .
-Apucii.-szaladt oda hozzám .
-Szia kis hercegnő .-gugoltam le hozzá majd megöleltem .
-Anya elhozott és kepzeld Byeonkwan annyira kiállt ma értem ,hogy a lányok akik eddig piszkáltak ők most már hívnak játszani .-mesélte lelkesen.
-Örülök neki .-adtam neki egy puszit .-Viszont most apának vissza kell menie próbálni utána még van egy kis dolgom ja és ma este gyűlés lesz a dormba szóval ott fogok aludni .-mondtam mire Beki bólintott Stella pedig el engedett .
-Szeretlek apuci vigyázz magadra .-mondta majd vissza szaladt az anyjához majd ki léptek az ajtón .
Mi egy utolsót még próbáltunk utána át öltöztem majd Jiminnel el mentünk a tetováló szalonba .
-Jungkook biztosan akarod ezt tudod milyen érzékeny a bőröd nem fogja bírni főleg úgy hogy a tűtől tudom mindenkinek vérzik de a tied nagyon már ha egy kicsit is megvágod magad nehezen gyógyul be.-mondta .
-Igen tudom .-mondtam
-Mond meg hogy megondoltad magad Jungkook ne játsz csinálhatsz egy olyan tetoválást ami egy idő után lejön .-mondta és igaza van nem gondoltam arra hogy a bőröm nem bírja ezeket .
Ezzel be mentünk majd elmondtuk ,hogy mégsem szeretném hiába vártam ezt aztán végül rá jöttem nem biztos ,hogy életem végéig együtt maradok Bekivel és Stellával .
Aznap este egy hibát követtem el ugyanis találkoztam ChanMival akivel egy nagyon eldugott helyen talkozunk .El mondtam neki ,hogy szertem a feleségem és nem fogom megcsalni .Erre mielőtt el ment volna legugolt és lehúzta a nadrágom az alsómmal együtt és utána tudjátok mi történt szájjal kielégített. Hiába is mondtam neki nem hallgatott rám , nem fogom megadni neki azt az örömöt hogy lássa élvezem fenét ezt soha Beki tudja mi a gyengém és nem ez . És hogy mi az nos ahogyan maszíroz eskü már attól is el tudnák menni és ez tegnap este sikerült .
Mikor abba hagyta felhúztam a nadrágom.
-Ez volt az utolsó alkalom ,hogy találkozunk a fiad és a lányom barátok ezért nem akarom eltiltani egymástól őket a lányom szereti a fiad .Te pedig itt vagy harmincegy évesen és egy huszonegy éves fiúval akarsz viszonyt na nem és csak ,hogy lásd le tiltom az számod .-mondtam majd tényleg le tiltottam.
Ezzel vissza mentem a dormba majd elkezdődött a gyűlés szó volt a combackről meg az AMA'Sról is .Miután a menger el mondott mindent el ment én pedig egyből le zuhanyoztam le mostam magam .
Aztán megírtam Bekinek aki annyit irt ,hogy örüljön annak ,hogy a Stella és Byeonkwan jóban vannak mert így nem bántja de megtépné. Ekkor felhívott egy ismertlen gondoltam fel veszem .
-Szia bocsi ,hogy zavarlak csak bocsánatot szeretnék kérni anyum nevében .Tudod miután apa elhagyott minket három éve padlóra került ivott részegen majd tegnap majd nem felpofozta az öcsém . Az a célja ,hogy tönkre tegye más emberek családját .-mondta srác .
-Jézusom ez durva nem gondolkoztál azon ,hogy elköltözöl?-kérdeztem.
-De már meg van a lakás  is csak a holnapi nap folyamán tudunk elköltözni az öcsémmel mivel be kell töltsem a húszat .-mondta szegényt sajnálom -Egyébként Kim Sungjin vagyok .-mutatkozott be .
-Örülök én Jeon Jungkook .-mutatkoztam be én is .
- Ismerlek egy példakép vagy ,viszont még valami Byeonkwan holnap nem megy be az óvodába mert el kell menjünk a gyámhatósághoz ,hogy elintézem ,hogy az öcsém hozzám kerüljön és üzeni hogy nagyon szereti Stellát .-mondta nagyon aranyos volt ahogy az öccse a telefonba kiabálta szereti a lányom .
-Át adom neki és kívánom járj sikerrel .Szia .
-Renben szia.-köszöntünk el.
Felhívtam Bekit és elmondtam még beszélgettem vele egy kicsit majd el mentünk mind ketten aludni.
Na hali bocsi tegnap nem volt rész így ma olyan négy fele kijön a következő is .
Szép napot nyuszik🐰❤️

♾Infinite love ♾Donde viven las historias. Descúbrelo ahora