Reggel amit fel keltem meg néztem a telefonom majd kimentem reggelit készíteni ami egy hagyományos koreai reggeli ekkor egy nem várt telefon fogadott a menegertől.Na király vajon mi lehet ?Gyorsan fel kaptam .
-Szia Jungkook van egy kis gond e-mailben már el küldtem viszont most hamarosan a csapattal találkozunk nálad be mutatok valakit.
-Bakker mi történt és ki szeretnél be mutatni?
-Hanseol boka törést szendvedett az új koreográfus ismeri Hanseolt de majd ő mesél .Hagyom készülj el tudom Jejura mentek .
-Oke rendben.-ezzel le is tette majd be fejeztem a reggelit közben meg ittam egy kávét el szivtam egy cigit pontosabban az utolsót a kis dobozból míg Yoongi valamit a többiek alszanak arra gondoltam le viszem Luckyt közében be térek valahova hogy vegyek vagy négy dobozzal.Amint ezzel meg voltam indultam fel addigra Yoongi is fent volt na meg az én kócos kis szépségem ,a kutyának adtam enni majd le ültem a laptophoz ami a pulton pihent bekapcsoltam aztán meg nyitottam a mailt ott pillantottam meg amit a menger mondott Yoongi mellém lepet és olvasni kezdtük a szöveget .
Kedves Bangtan ,
Nos van egy rossz hírem számotokra szeretett koreográfusotok Hanseol próba közben egy rossz mozdulat által boka törést szenvedett .Tudom mennyit és mit jelent nektek Hanseol de biztos vagyok benne szeretni fogjatok az új koreográfust.Meg mielőtt el mentek találkozunk erről értesülni fog mindenki Jungkook lakásán talkozunk .Plusz még csatolok egy képet a koreográfusról.
Üdv .
Olvasván az üzenetet el szomorodtunk majd meg nyitottunk a képet amit küldött egy gyönyörű fiatal lány .Vajon ki ő?
-Ki ő ?-kérdezte Yoongi .
-Szerinted én tudom ugyan annyit tudok mint te .-mondtam és pontosan ekkor csengettek .
A csapat valamint a menger és a képen levő lány gyönyörű volt mit ne mondjak . Mindenki helyet foglalt közben ki jött Rebekka is aki át ölelt majd egy csókot adott.
-Nos ,hogy mindenki itt van szeretném el mondani azt amit telefonon és e-mailben is miszerint Hanseol boka sérülése miatt egy ideig félbe hadja a tanítást ,viszont a melletem levő lány lessz a helyettesítő .Mutatkozz be kérlek .-mondta a menegerünk.
-Sziasztok Lee Alexis vagyok huszonnégy éves gyerek korom óta táncolok tizenhat évesen kerültem ki az amerikai tánc akadémiára amit hozza tennénk maximalista vagyok és nem szertem a nyafogást .-mondta.-Valakinek családja van ugye ?-kérdezte.
-Nekem .-válaszoltam .
-Jól van Jungkook szeretném ha a családi problémákat hanyagold légyszives .-mondta amire bólintottam .
-Hát az nehéz lessz ha az apósod az ügynökség vezetője .-mondta nevetve Hoseok.
-Park Jisung az apósod ?-kérdezte .
-Igen viszont had mutassam be a feleségemet Rebekkát és a lányomat Stellát .-mutattam be őket a lányom fel vettem az ölembe ő integetett a feleségem pedig a koreai etikett szerint meghajolt és így üdvözlölte a lányt .
-Figyelj mi lenne ha velünk jönnél jobban meg ismerjük .-ajánlotta fel leaderünk .-Persze ha nincs ellenedre?
-Elfogadom ha a lányok is elfogadják ha megyek .-mondta .-De be kéne pakoljak is .-mondta immáron nevetve .
- Rendben amúgy nyugi igyis kilenckor van a gépünk úgyhogy van időd .-mondtam ő csak bólintott ezután el ment a menegerel közben mi azon gondolkoztunk honan ismerheti a Hanseolt de erre nem jöttünk rá .Míg én egy-kettő lezuhanyoztam feloltözztem Rebekka pedig Stellát öltözztette fel ami hát nem úgy jött ki ahogyan feleségem akarta .
-Jeongguk segíts fel öltöztetni a lányod .-kiabálta Stella szobájából .-Késésben vagyunk .-mondta mire be szaladtam ő pedig el ment készülődni .
Nagy nehezen sikerült fel öltöztetni a lányom akin láttam nagyon fáradt miután végeztünk Stell kiszaladt a nappaliba én pedig szobánkba mentem ahol Rebekka éppen öltözött lassú léptekkel közeledtem háta mögé majd szépen lassan kezeimet a derekára csúsztattam közben pillangó puszikat hintettem a vállára valamint a nyakára .
-Jungkook ne mindjárt indulnunk kell .-mondta nekem picit rosszul esett hiszen vágyom rá mindennél jobban.
-Be pótoljuk kint azt mondtad várjunk de egyszerűen megőrülök odalent .-mondtam egy puszit nyomva gyönyörű szőke hajába .
- Tudom viszont azt érzem ,hogy nem vozódsz már hozzám.-vette le a kezem a derekáról .
-Ne beszélj hülyeségeket vonzódom hozzád csinos vagy ,szép vagy ,okos vagy. Bebizonyítom neked ezalatt az az idő alatt akar együttlétek által is ki próbálhatunk új dolgokat ,mint kendő ,bilincs vagy akár bekötetem a szemed .-mondtam egy puszit nyomva a vállára .
-Ugye tudod ,hogy perverz vagy.-mondta nevetve .
-De csak azért mert te hozod ki belőlem senki más .-mondtam magam elé húzva egy csókot nyomtam akikaira .- Gyere induljunk viszont ma este készülj fel egy igen vad éjszakára mint amikor itt voltunk először .- csókoltam meg majd mindketen fel öltöztünk .
Ki mentünk az ajtót és egyből jött a kérdés volt egy gyorsmenet vagy mi . Azért nem toljuk mi se úgy mint a nyulak.
-Induljunk .-szólalt meg Namjoon . Fel vettük a csomagokat a furgonnal el mentünk a repülőtérre minden olyan szép volt és tökéletes a lányom igazgatott volt a feleségem mint egy aggódó anya le nem vette a szemet a Stellről , a fiúk pedig faggatták az új koreográfust .Meg érkezve a reptérre sietünk ugyan is hamarabb indult .
Így fel kaptam a lányom az ölembe kezembe a bőrönddel sikeresen fel mentünk a repülőre onnan pedig minden simán ment legalább id azt hittem mikor a lányom el kezdett sírni pedig melletem ült nyilván meg értem most repül először az ölembe vettem ő pedig lassan meg nyugodott .
-Mi történt kincsem ?-közben az arcán simgottam .
-Félek nem repültem még eddig .-mondta .
-Nem lesz semmi baj .-nyugtattam tovább ő pedig vissza ült majd megfodta a kezem .
- Apa nézhetek mesét a telefonodon.-kérdezte .
-Nem örülök de legyen most meg engedem.- vettem elő e telefont be tettem neki valami mesét ami meg nyugtatta soha nem értettem mire jó ez.
Hátam mögött ült Yoongi valamit Alexis akik nagyon megtaláltak a közös hangot aminek örülök.
Többiek beszélgettek mi pedig mesét néztünk amig a lányom el nem aludt ahogyan én is .Arra ébredtem hogy lassulunk ami azt jelenti meg érkeztünk .
Le sétáltunk majd béreltünk egy furgont és a ház felé indultunk . Körülbelül húszperces vezetés után meg érkeztünk. A ház ugyan olyan volt mint amikor csak mi ketten Rebekkával jöttünk a tisztségért persze a takarító tehet akit apám fel bérelt hogy tartsa rendben mivel senki se jön ide nagyon.
Mindenki azon tanakodott ki kivel szeretne egy szobában lenni persze Jin és Luca együtt , Jimin valamit Jennie úgyszintén valamint Namjoon és Yvette pedig megint együtt viszont rólunk az ő kapcsolatuk inkább barátság extrákkal na meg persze én és Rebekka aludnánk együtt .
- Körülbelül mindenkinek van kivel aludinia de mi van velem és Sugával.-kérdezte Hoseok.
-Hat talán lehetnénk egymás szobatársa.-ajánlotta fel Yoongi.
-Rendben .-mondta Hoseok ezzel mindenki úgy mond el foglalta a szobákat ahogyan mi is ahogy mentünk a folyosón vettük észre azt ,hogy van egy szoba kimondottan egy gyerek szobára hasonlít be mentem és az agyon lettem figyelmes egy levélre .
Drága fiam
Tudod anyád és én úgy döntöttünk át rendezünk egy szobát a lányodnak remélem tetszik majd neki .
Vigyázz magadra
Üdv apád.
Apám mindig meg tudd lepni valamivel mint most is nem mondta hogy be rendezett egy szobát a lányomnak .
BINABASA MO ANG
♾Infinite love ♾
FanfictionLétezik végtelen szerelem nos ezt mi dontsük el és részben a sors.Valamint az élet dönti el hogy mi is fog történni meddig vagy együtt azzal akit szeretsz.Számtalan megpróbáltatáson mentünk keresztül de együtt maradtunk .Szeretem és ő is enegem és e...