3rész Rossz kislány

207 5 0
                                    

*Rebekka szemszöge *
Ha minden este úgy telne mit az előző akkor tényleg vissza kerül minden a régi kerékvágásba .Stella már alszik mi pedig még fent vagyunk mert hát nem tudunk aludni .
Másnap Stellával ugyan úgy elmentünk az oviba utána én pedig egészen kilencig otthon voltam majd elmentem apához segiteni neki a papír munkába jövedelmek meg ehez hasonlók.
Jungkook pedig próbál a többiekkel lehet valószínűleg megint ő megy Stelláért mire haza érnek addigra én is haza érek és finom vacsora várja őket.
Három körül volt egy kis szünetem ahol le mentem a fiúkhoz akik próbáltak pont akkor pihentek mikor én be mentem.
-Sziasztok .-köszöntem nekik.
-Szia Beki .-köszöntek vissza kórusban .
-Jungkook beszélhetnénk ?-kérdeztem ő pedig oda jött és megcsókolt .
-Mond .-húzott magához .
-Mikor végeztek ?-kérdeztem .
-Hamarosan miért ?- csókolt meg újra .
-El tudsz menni Stelláért kérlek egy perc időm nincs arra hogy el menjek én érte .- kértem meg rá.
-Persze el megyek viszont kell menjek most otthon találkozunk .Szeretlek .-ölelt meg én pedig siettem vissza a munkámhoz.
* Jungkook szemszöge *'
Mikor Beki vissza ment vissza álltunk egy utolsót próbálni utána egyből haza mentem le zuhanyoztam és mentem a lányom után viszont mikor a kis teremhez értem az óvónő már várt jobb oldalán Stellával .
-Örülök ,hogy el jött Mr Jeon.-mondta .
-Történt valami ?-kérdeztem mire ránéztem Stellára aki kerülte a tekintettem.
- A tegnapi ugyan úgy folytatódik csak ma annyi történt ,hogy Stella össze verekedett az egyik lánnyal mert kiállt magáért .-mondta az óvónő én meg lesokkoltam .
-Hogy mit csináltál ?-kérdeztem a lányomtól aki csak hallgatott.
-Nézze Mr Jeon látom Stellán ,hogy ő próbál barátkozni de valahogy a többiek nem nagyon akarnak vele .Nem egy ilyen történt már viszont az ő esete eléggé komoly lett két nap alatt .- mondta de egy dolgot tudtam ,hogy most nagyon mérges vagyok Stellára.
-Értem rendben .-ezzel az óvónő visszament .
Fel öltöztettem a lányom majd a kocsihoz mentünk .Be ültünk és haza mentünk .
-Válaszolj mit csináltál .- kérdeztem a kormányt szorítva .
-Semmit.-mondta.
-Mi az hogy semmit össze verekedtél az egyik óvoda társaddal.-kiabáltam rá nehezen tudd felhúzni de akkor nagyon .
-Bocsánat csak megvédtem magam.-mondta.
-Igen azzal hogy verekszel most tudod hogy nagyon haragszom rád.-mondtam mire ő le hajtotta a fejét .
-Sajnálom apuci .-mondta .
-Nincs apuci ha haza értünk el mondom anyának mit csináltál .-mondtam majd le parkoltam a kocsival a lakás előtt .
Felmentünk ekkor jöttek a fiúk is meg mindannyian be mentünk majd Beki odajött megcsókolt majd folytatta tovább a főzést mi addig bent beszélgettünk a nappaliba egyedül Tae volt az aki Stellával be ment a szobájába de nem maradtak sokáig a srácok hanem mikor haza mentek ki mentem a konyhába ahol ott volt Stella és Beki .
Beki meg kérte Stallát hogy térítsen meg aki vissza mondta hogy nem fog ez egészen addig ment míg Stella a földhöz nem vágott egy tányért ekkor ment fel az agyvizem és le kevertem neki egy pofont ő pedig reflex szerüen az érintett pontra tette a kezét majd sírni kezdett.
-Mit képzelsz magadról Jeon Stella .-ordítottam rá ő pedig jobban elkezdett sírni .-Takarodj a szobádba .-szóltam rá ő pedig be szaladt .
*Stella szemszöge *
Mikor apa felpofozott az nagyon fájt ő nem érti meg milyen rossz nekem az oviban .Egyedül Taehyung bácsival értem meg magam ő nagyon kedves és mindig meghallgat nem mint apa vagy anya .
Össze pakoltam pár kis ruhám meg a pizsamám és ki mentem megnézni hogy apa és anya mit csinál mikor nem láttam őket gyorsan ki mentem az bejárati ajtón ami nyitva volt. A Bts többi tagjához mentem vagyis Taehoz ő biztosan megérti . A kis hátizsákommal mentem egészen a másik utcáig ahol ott volt az oppák lakása felcsengettem és be is engedtek fel mentem a liftel ami pontosan fel vitt a lakásba nagyon menő .
-Szia Stella .- köszönt egy Hoseok bácsi .
-Szia Hoseok bácsi itt aludhatok egy kis ideig ?-kérdeztem mire ő nem értette ,hogy miért vagyok itt.-Mert elszőktem otthonról-egészítettem ki a mondatom.
-Mi de miért ?-kérdezte .
-Egyedül Taehyung bácsinak mondom el .-mondtam .
-Rendben Tae fent van a szobájába azt hiszem videojátékozik.-mondta én pedig bólintva mentem a szobájába .
Ott be nyitottam ő észre vett és oda jött meg kérdezte ,hogy miért vagyok itt én pedig mindent el mondtam neki amit ő végig hallgatott aztán el kezdtünk játszani .
*Jungkook szemszöge *
Miután felpofoztam Stellát bűntudatom lett gondoltam meg nézem mit csinál de a szobája üres volt végig néztem mindent helyet ahová mehetett de sehol nem láttam .
-Szivem .-szóltam neki aki rám nézett.
-Mond .- csukta be a könyvet
-Stella eltűnt most hibáztathatsz engem mert meg ütöttem de nagyon mérges voltam rá.
-Azt hiszem tudom hol van .-mondta .
-Igen és hol?-kérdeztem .
-A dormba . -mondta mire meg jobban felhúztam magam.
-Oké.-mondtam majd vissza ült olvasni.
Fel hívtam Hoseokot aki egyből haza is hozta Stellát aztán szobafogsára ítéletem két hétig .
Na helló nyuszik itt a kovetkez rész remelem tetszik .Holanap jön a kövi .
Legyen szép napotok 🐰❤️

♾Infinite love ♾Where stories live. Discover now