Lassan készülünk a reptérre,igen a mai nap is eljött haza mehetünk .Belegondolva abba ,hogy végére otthon lehetek a családommal boldoggá tesz. Az út közben zenét hallgattam vagy Jiminnel jókat beszélgettünk viszont így mostanában felkeltette a figyelmem egy igen érdekes dolog méghozza az hogy Luca és Jin igen közel kerültek egymáshoz,amikor Luca kiment asszem a mosdóba ott hagyva alvó barátom oda ültem Jin mellé.
-Szia hyung mi újság ?-kérdeztem .
-Nos szia Jungkookie minden rendben és veled ?-válaszolta .
-Akkor minden okés viszont áruld már el kérlek mi van közted és Luca között ?-érdeklődtem .
-Nos egy ideje járunk .-mondta .
-Mi mióta ?-lepődtem meg .
-Úgy amióta pár napot LosAngelesben voltunk ott be vallottam mit is érzek iránta csak az a baj ,hogy Yoongi is kedveli őt.-mondta.
- Te idióta nem kedvelem hanem szerelmes vagyok belé meg mielőtt te jöttél volna a képbe .Vártam míg haza nem érünk akkor elhivom randizni de valaki közbe lelépett .- mondta Yoongi Jinnek.
-Hyung te szerelmes vagy akkor ezért voltál mostanában olyan furcsa.-mondta immáron Taehyung barátom .
-Igen szerelmes vagyok de Jin mindent el rontott.-mondta majd újra a füzetnek szentelte figyelmét amibe a dalszövegeket írja .
-Minden esetre gartulálok hyung.-súgtam oda neki ,hogy Yoongi ne hallja.
-Köszi viszont mesélj Rebekkával mi van az utolsó videó hívásban mondta ,hogy nincs valami jól .- terelte el a témát .
-Nem tudom de nagyon aggódom érte Stella utoljára annyit mondott kórházban van .Várj most hív .-mondtam majd fel vettem .
-Szia szivem ,hogy vagy minden rendben ?
-Igen nyugi viszont készülj fel egy nagy meglepetésre .
-Milyen meglepetés ?
-Meg látod viszont örülni fogsz neki remélem.
-Szívem kivancsivá teszel most amúgy nekem is van egy meglepetésem .-mondtam .
- Ha a tetolvalásaidra gondolsz akkor már láttam a képeken .-mondta .Oh,a fenébe .
-Pedig az lett volna .Stella hogy van ?
-Jól éppen Luckyval játszik a nappaliban .
-Jól van hagylak szeretnék az út alatt pihenni is szeretlek .
-Okés én is szeretlek .-köszöntünk el egymástól .
Yoongi rám nezett egy amolyan fúj de nyálas vagy haver fejjel majd újra a füzetet nézte .
Nem sokára le száll a gépünk ami azt jelenti végre Szöulba vagyunk. Másfél óra után le szállt a gépünk majd mentünk a furgonhoz meglepetésemre az én barna hajú hercegnőm futott hozzám.
-Apuci olyan jó újra látni .-ölelt meg szorosan .
- Én is örülök de hogy kerülsz ide ?- kérdeztem tőle komoly tekintettel.
-Anya ötlete volt ,hogy jöjjünk ki a reptérre .-mondta de akkor láttam meg valakit akit három éve nem láttunk .Kim Jennie igen Jimin volt barátnője teljesen más lett világosabb haj valamint egy teljesen más stílus is amit régen láttunk .Jimin csak állt és a lányt nézte .
-Jimin sajnálom ,hogy ennyit vártál viszont mondanom kell valamit .Londonban megismertem valakit pár napja az illető elképesztő mit művelt le a színpadon azt hiszem bele szerettem abba a fiúba .-mondta Jennie. Jimin elszomorodva nézett a lányra .
-Akkor remélem boldog leszel .-mondta le hajtott fejjel.
-Te vagy az Park Jimin.- mondta. Jimin persze lesokkolt persze meg értem ,azért három éve látta a volt barátnőjét és most Jennie szerelmet vallott neki mint régen Jimin .
- Ne tudd meg mennyi éjszakát sírtam át és mennyit vártam rád ,hogy újra megölelhesselek .- mondta Jimin .
Jennie egyből oda szaladt hozzá majd megölelte,Yoongi pedig szomorúan nézet Jinre és Lucára akik egymás kezét fogták.A lányom oda szaladt hozzá majd megölelte ő fel kapta az ölébe majd oda jött hozzám.
- Szeretnék majd veled kettesben beszélni egy este .- mondta .
-Rendben .-mondtam. Abban a percben jött a mengerünk aki ki jelentette hogy van egy hónap szabadunk, rengeteget dolgozunk így ránk fér egy kis pihenés .
Mindenki haza ment én külön mivel a feleségem kocsival jött ,amint haza értünk le ültünk a kanapéra ,majd Beki fel állt és ki ment egy kis dobozzal jött vissza .
-Nyistd ki .- mondta .Azt hittem egy óra de tévedtem amikor kinyitottam egy terhességi teszt volt benne két kicsi kis csíkkal.
-Ez mit is jelent pontosan ?-néztem rá .
-Azt Jungkook ,hogy másodjára is apa leszel .-ült az ölembe .
-Ez komoly úristen remelem egy fiunk lesz most nem szeretném ha nő uralom lenne igyis nehéz két gyönyörű nővel .-mondtam izgatottan.
El sem hiszem hogy bővül családom boldog vagyok ám ez a boldogság nem tartott sokáig ugyan is egy igen érdekes üzenetem jött
" Hallom bővül a kis családod örülök nektek csak nehogy baja essen a babának és a feleségednek."
Ki küldene ilyet és miért az kanapén ülve merengtem magam elé nem tudtam mit tegyek féltem és ideges is voltam .Beki Stellával vacsorát készít én pedig az üzenten agyaltam .Ekkor ugrott be zaklatás áldozatai lettünk ,mint anya régen .Meg kell védeném a családom ha nem akarom őket is elveszíteni .Ők az életem .
Nooos hali tegnapra ígértem a részt de sajnos nem fejeztem be de itt van .
Remélem vártatok .
Szép estét nyuszik ❤️🐰
ESTÁS LEYENDO
♾Infinite love ♾
FanficLétezik végtelen szerelem nos ezt mi dontsük el és részben a sors.Valamint az élet dönti el hogy mi is fog történni meddig vagy együtt azzal akit szeretsz.Számtalan megpróbáltatáson mentünk keresztül de együtt maradtunk .Szeretem és ő is enegem és e...