5.rész Stella szerelme

147 5 0
                                    

Délután vissza menetem az oviba csak kicsit késtem mivel dugóba keveredtem onnan majd nem öt órára értem az óvodához .Plusz nehezen is kaptam parkolóhelyet .Siettve menetem a kis teremhez ahol megálltam az ajtóba és Stella oda jött egy kisfiúval és a kezét fogta mi lett itt.
-Szia apu be mutatom neked Byeongkwant .-mondta lelkesen a kis fiú pedig meghajolt .
-Örvendek Mr Jeon.-mondta amin nevetnem kellet.
-Szia és szolits Jungkooknak.-mondtam ekkor jelent meg melletem egy harmincas éveiben járó nő a egy nagyobb fiúval Byeongkwanért jöttek .A lányom megölelte a fiút .
-Szia holnap találkozunk vigyázz magadra .-mondta a fiú majd Stella kijött utánam .
-Ki ez a fiú ?-kérdeztem felvonva szemöldököm.
-Az új barátom. -mondta közben a cipőjét adtam rá.
-Mesélsz nekem egy kicsit róla ?- ültettem be a kocsiba .
-Igen neki ma volt az első napja mikor be jött meglátta ,hogy egyedül ülök a sarokban megkérdezte ,hogy miért utána a többiek emiatt piszkáltak ,hogy miért velem van ő pedig ki állt értem és egész nap vele játszottam .Meg nagyon aranyos arca is van a világos barna szemei és. olyan cuki.-mondta áradozva a fiúról .
- Kincsem te szerelmes vagy?-kérdeztem .
-Az mi ?-kérdezte vissza amit nagyon aranyosak találtam ,hogy az én kis hercegnőm szerelmes lett és azt se tudja miaz.
-Tudod a szerelem egy jó dolog olyankor körülötte forog minden a közelében akarsz lenni oktalanul is rá gondolsz meg még sorolhatnám .-mondtam neki ő pedig csak nézett rám ..
-Biztosan de anya ő hogy van ? -terelte a témát .Nem is említettem hamarosan szeretném a bővülne a Jeon család egy új kis taggal nem egy kis testvér hanem egy házi állat végül úgy döntöttem lesz egy kiskutyánk de ezt a lányom dönti el hogy milyet szeretne .Még be ugrottunk anyának a gyógyszertárba kivenni a gyógyszerét amit az orvos írt fel neki meg még be vásároltunk közben jókat nevettünk együtt .Szeretem ezeket a pillanatokat amikor ketten el megyünk valahova és ilyen jól érezzük magunkat meg azt amikor Stella jóízűen kacag mikor az apja mond valami vicceset .
Körülbelül mire haza értünk este fel nyolc volt Beki már aludt így csendben csináltunk valami vacsorát és együtt megnéztük a Némo nyomábant .Kilenc körül pedig fürödtünk vagyis csak Stella .Lefekvés előtt még énekeltem neki majd el aludt .Utána énis be mentem a szobákba majd oda adtam Bekinek a gyógyszert amit be vett majd vissza feküdt .Rossz ilyen gyengének látni hiszen egy nagyon erős lány és ,hogy honnan tudom ?Nos három éve mikor volt a balesett akkor az orvosok nem tudták pontosan ,hogy mikor ébred fel a kómából de ő erős volt és fel ébredt .A szülés után asszem egy hétig depressziós volt de nem a szülés miatt hanem nehezen dolgozta fel a történteket .Mindemelett boldog és ha megjelenünk valahol akkor csak úgy ragyog ugyan úgy a lányunk is .Két gyönyörű nő akiket mindennél jobban szeretek .
Másnap reggel Stella már fent volt közben én még épp ,hogy csak felkeltem ő már várta ,hogy menjünk .
-Apa igyekezz nem akarok késni -mondta miközben a kocsi kulcsot kerestem mikor meg találtam már indultunk is .
Bent Stella át öltözött majd be ment közben kicsit beszélgettem Byeonkwan anyukájával mikor ki jött a lányom egy kis virággal ugyan úgy fogva a fiú kezét.
-Apa nézd mit kaptam haza viszed ?-mondta.
-Persze viszont apának mennie kell mert be kell menjen az ügynökséghez valamiért .-mondtam majd megöleltem utána el köszöntem a kis fiú anyukájától .
Haza mentem be raktam vízbe a virágot majd be pakoltam a próba ruhám és siettem az ügynökséghez .
Na hali nyuszik itt az ötödik rész .Azt felejtettem irni az elsőnél ,hogy ez a kötet Jungkook szemszögéből lesz megírva hogyan éli meg az apátságot és a házasságot .Viszont Stalla illetve Rebekka szemszöge is lesz vagy másé .
Jó olvasást hozzá holnap jövök .🐰❤️

♾Infinite love ♾Onde histórias criam vida. Descubra agora