Mire Szöulba értünk hulla fáradt voltam a furgon el vitte a srácokat a dormhoz utána pedig engem vitt haza .A túrnék alatt nem volt nem szívtam el egy cigit sem .Ja igen azóta is cigizek nem rendszeresen de maximum egy két szál naponta. Be léptem az ajtón majd a konyhába mentem tölteni magamnak egy pohár whiskyt utána a stúdiómba mentem itt meggyújtottam egy szál cigit majd leültem a székembe fáradt vagyok de előtte még egy dalt át kell néznem .Miután be fejeztem a munkám mentem egyet zuhanyozni utána pedig be mentem a hálószobába és be feküdtem Beki mellé.
Mikor fel keltem körülbelül délután kettő volt úgy gondoltam le megyek a nappaliba ahol Beki játszott Stellával mikor meg látott egyből abba hagyta amit csinált és az ölembe ugrott .
-Apuci .-ölelt meg szorosan.
-Kis hercegnőm .-öleltem vissza .
Pár percig még öleltem a lányom majd le tettem és egy csókkal köszöntöttem a feleségem .
-Rád vár egy meglepetés estére .-súgtam kicsit erotikusan a fülébe majd rá pusziltam a nyakára .
-Jungkook tudod ,hogy nem lehet .-mondta akaratosan.
-Miért nem lehet három éve nem feküdtünk le vágyom rád és kivánlak.-mondtam ki eléggé hangosan .
-Jungkook itt van Stella .-mondta .
-Tudom de ez az igazság .-néztem bele szemeibe.
Be vittem a bőröndöm majd le raktam a szobába és kivettem belőle egy plüss Pikachut amit a lányom nagyon akart már .
-Tessék kis hercegnőm .-nyújtottam neki .
- Köszönöm apa .-ölelt meg újra majd a Pikachut kezdte el ölelgetni.
Imádom nagyon sok boldog pillanatot adott nekünk és a legjobb mégis az hogy láthatom felnőni .Viszont Rebekka valamiért nagyon el távolodott tőlem .
-Beki ki jönnél egy kicsit a konyhába ?-kérdeztem kicsit mérges tekintettel .
-Persze .-ezzel fel állt és ki mentünk .-Mit akarsz?-kérdezte kicsit sem kedvesen .
-Lehetnél kedvesebb kicsit .-mondtam .
-Jeon Jungkook a lányod előtt jelented ki hogy le akarsz feküdni velem azért van arcod még csak három éves .Amikor Jejun voltunk olyan voltál mint egy vadállat ez által én sem tartottam vissza a hangom ,mi van ha meg hallja be nyit mit mondsz majd neki .Anyuci meg apuci mit csinál ?-akadt ki .
-Ki mondta ,hogy itthon lessz Stell?-néztem rá .
-Hova akarod vinni ?-kérdezte .
-A sracoknál tölthetne egy estet Hoseok már igyis látni akarta meg tudod ő is szeret ott lenni .-adtam az ötletet .
-Hmm jó de csak azért mert a barátaid .-adta be a derekát .
-Köszi szeretlek .-csókoltam meg amit most viszonzott is .
-Énis téged de mikor visszük a fiúkhoz?-kérdezte .
-Ők jönnek ide és el viszik .Be pakolsz neki?
-Hát persze de utána zuhanyzunk együtt miután el ment amúgy meg imádom hogy megnöveszetted a hajad olyan szexi vagy vele .-csókolt meg majd bele túrt a hajamba ami ki csalt belőlem egy sóhajt .
-Apuci .-hallottam meg a lányom hangját mikor el váltam Bekitől annyit láttam sírva szalad a szobájába .
-Menj vigasztald meg .-mondta Beki majd bólintottam és el engedtem .
Be mentem a szobába és az agyon ülve sírt .
-Mi a baj kincsem ?-kérdeztem tőle.
-Azt hittem apuci csak engem szeret .-mondta ki erre el mosolyogtam tudom mire értette de akkor is olyan aranyos volt.
-Nézd Stella te mindig apuci kicsi hercegnője maradsz de apuci anyát is szereti de lehet őt jobban és tudod miért ?
- Mert anya volt az aki megváltoztatott és az aki mindig melletted volt amikor szükséged volt valakire és ezért te hálás vagy neki .-mondta .
-Igen részben de azért mert tőle kapatam a legnagyobb csodát az életemben téged .-pusziltam homlokon.
-Szertetlek apuci .-adott egy puszit az arcomra.
-Énis szeretlek kis hercegnőm viszont ma este Hobi bácsiéknál alszol .-mondtam neki mire nagyon boldog lett.
-De jóó akkor játszhatok Taeval azzal az a játékkal .-ujjongott .
-Igen most megyünk fürdeni egyett utána fel öltözünk addig anya be pakol neked és utána jönnek is érted a fiúk .-mondtam mire bólintott és már fogta is a kezem ,hogy menjünk fürdeni .
Nálunk a fürdés úgy telik ,hogy a kádban a fele víz vagy ki megy vagy rám de inkább az utóbbi ugyan is nem úszom meg hogy a pólóm ne legyen vizes.Mikor készen voltunk befontam a haját utána pedig le mentünk addig ő játszott a Pikachuval majd megjöttek a fiúk ,velük még beszélgettem pár szót majd el vitték Stellát .
Közben mi csináltunk egy vacsorát .Na hali nyuszik itt az első rész tudom nem lett valamit nagyon érdekes de azért remélem elfogadható .Amúgy arra gondoltam , hogy ebbe a hónapba minden lesz egy rész .
Jó olvasást holnap találkozunk.🐰❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
♾Infinite love ♾
FanficLétezik végtelen szerelem nos ezt mi dontsük el és részben a sors.Valamint az élet dönti el hogy mi is fog történni meddig vagy együtt azzal akit szeretsz.Számtalan megpróbáltatáson mentünk keresztül de együtt maradtunk .Szeretem és ő is enegem és e...