9.rész Csak mi

123 6 0
                                    

Reggel hamarabb keltem mint a srácok gyorsan mindenkinek csináltam egy egy reggelit . Addig míg a reggelik készültek én meg ittam zöld teám. Lasan a reggelik készen vannak előtte még meg térítettem utána fel szolgáltam a kaját .Nagyon ritka mikor a dormban vagyok így ennyit a tagok megérdemelnek főleg Jin hyung ő van a legtöbbet a konyhában míg itt laktam addig volt ,hogy segittem ,közben jókat nevettünk főleg mikor Namjoon hyung alkotott Jin pedig kergette egy fakanálal szegényt addig mi a többiekkel a hasunkat fogva nevetünk .Imádtam ezeket a pillantokat .Anyira belemerültem az itt töltött emlékeimbe ,hogy észre nem vettem mikor Jin keze a vállamra került .
-Jungkookie te sírsz ?-kérdezte meglepődve .
-Ja öhm biztos mikor vissza gondoltam milyen jó is volt itt lakni annyi emlék köt ide annyi vicces dolog.-mondtam majd le töröltem a könnyeim .
-Elhiszem de tudod ez a te döntésed volt ,hogy elveszed Rebekkát .-mondta megveregtve a vállam .
-Tudom és nem bántam meg örülök neki sőt boldog vagyok vele .Es annak is örülök ,hogy közel vagytok hozzánk így bármikor el jöhetek ide .-mondtam mire ő szorosan megölelt .
-Ennek örülök Jungkook .Viszont van egy jó hírem számodra Rebekka barátnője melyik is az a kreol bőrű lány akinek van a tesója?-mondta nevetve.
-Nagy Luca miért is kérded.-néztem rá komolyan.
-Mert Luca lessz az új sminkesünk hallod nagyon ügyes tegnap Jiminnek volt egy fotózása Jennivel valami esküvői címlap fotózás  és Luca sminkelte ki Jimint és Jenniet.-mondt na ezt nem gondoltam ,hogy valaha is egy magyar lány lessz a sminkesünk .
-Az jó . -mondtam.-Viszont én megyek mert Rebekka már öt óta el ment a BigHithez így Stellát el kell vigyem az oviba . -mondtam közben gyorsan fel kaptam magamra a cipőm és vettem a pulcsim fel .
-Rendben de ne felejtsd hogy ma fotózás az albumoz .-mondta.
- Okés .-mondtam majd haza siettem ahol Stella már a reggeli kakaóját itta .
Meg vártam míg be fejezi el mentünk gyorsan fel öltözni és mentünk is le a kocsihoz .Út közben Stella játszott  a plüss huskyval amit már egy éves kora óta nyúz vele alszik és soha nem mehetünk el nélküle sehova mindig vele kell legyen még ha csak kis boltba is megyünk akkor is Bobby jön velünk .
-Apa ?-szólalt meg .
-Mond kincsem.-mondtam közben az utat figyeltem .
-Tegnap este kétszer is beszéltél anyaval és csúnyán beszéltél meg ideges voltál .-mondta .Basszus nem tudtam ,hogy Beki mellet volt ha tudom vissza fogom magam  nem szokatam káromkodni csak ha nagyon felhúznak.
-Semmi csak tudod ideges vagyok egy kicsit amiatt a díjátadó miatt ami Amerikába lesz jövő hónapban .-mondtam majd le parkoltam.
-Értem .- válaszolt majd kiszálltam és kinyitottam neki az ajtót .
Be mentünk ő pedig egyből Byeonkwant kereste .Tudta ,hogy ilyenkor bent van már de ma nem .Rám nézett a gyönyörű csillogó barna szemeivel amik könnyel teltek meg .
-Na kincsem ne sírj a testvérével van valami dolga holnap biztosan fog jönni .-gugoltam le hozza majd egy kis puszit adtam a homlokára.
-Honnan tudod ?-kérdezte .
-Az este felhívott a bátyja .-mondtam majd egy-kettő felöltözött és szaladt is be siettségében ott hagyta a kis padon a plüssét.Be mentem az ajtóig majd vissza jött .-Bobbyt apának hagyod ?-kérdeztem .
-Öhm nem csak siettem de köszi .-ölelt meg újra majd adtam neki egy puszit és elmentem a fotózásra .
Körülbelül három óráig tartott a fotózás ami eszméletlen jó volt.Mivel ma Beki hamarabb haza ért így ő ment a lányunkért mi medig megbeszéltük a fiúkkal ,hogy egy kicsit bulizunk amit a dormban tartunk olyankor mindannyian kiütjük magunkat .Nem egyszer volt olyan ,hogy Taehyung a csilláron aludt aztán reggel másnaposan nézi hogy került fel oda .
-Jungkook akkor ma is nálunk alszol ?- kérdezte lökött Taehyung barátom .
-Igen ma is ott alszom ,hogy mennék haza részegen .-néztem rá komolyan .
-Hát ha én a helyedben lennék részegen úgy megdönteném az asszonyt .-mondta Jimin .
-Ja nem benne lennék csak Stell majd másnap kérdi mit csináltunk .Igyis tegnap a telefonon keresztül hallotta hogy szitkozódtam.-meséltem és pont ekkor hívott Sungjin amit egyből felvettem.
-Szia hyung van egy kis időd beszélni .-kérdezte.
-Szia igen van mondjad nyugodtan.-mondtam.
-Nos a segítséged kéne a gyámhatóság egy időre meg engedte ,hogy Byeonkwan nálam lakjon de  egyedül a bíróság tudja elhelyezni kinél is maradjon .Viszont nem tudom mit kéne csinálnom .-mondta.
-Figyelj holnap igyis megyek Stella után az oviba utána beülünk egy kávéra és segítek de most nem tudok  telefonon enyi infót elmondani.-mondtam.
-Renben köszönöm hyung .-mondta majd ezzel le rakta .
Mi is utána elkezdtünk inni be raktunk valami zenét aztán este tizenegy fele  annyira berúgtunk,hogy a semmin is nevetünk .Ezek vagyunk mi hét idióta akik összetartanak bármiben .Ebbe a csapatban " Csak mi "tudjuk a másik múltját mint én és Jimin kicsi korunk óta ismerjük egymást ő tudott mindenről minden titkomról.Ahogyan most már a többiek is mindent elmondunk a másiknak  megbízunk a másikban .Legyen az bármi .Sokáig tartottuk titokban hogy  apa lettem erről a média nem tudott majd csak olyan két év után . De ez így volt jó addig is tudtam nyugott maradni élveztem az apátság minden egyes cseppjét .
Na haliho itt a rész remélem testzik majd ha igen nyomj egy voteot.Holnp tali .🐰❤️

♾Infinite love ♾Onde histórias criam vida. Descubra agora