12. Megbocsájtás

123 6 0
                                    

Aznap este nagyon nehezen tudtam megnyugtatni lányom .Tudom szereti az édesanyát és meg érti ,hogy most szünetet tartunk már ha ez a házasságnál lehetséges .
Sokszor éreztem azt ,hogy kell egy kis szünet köztünk ,Beki nagyon munkamániás ami jó meg minden de egy idő után nagyon idegesítő .
Mivel holnap szombat ezért nem tervezünk semmit maximum elmegyünk sétálni a városba  vagy ilyesmi .
Más nap teljesen fresh voltam a lányom melletem pihen  addig felmentem a saját közösegi oldalamra megnézni mi a helyzet néhány rajongói üzenet meg követések.
-Jungkook -.rontott be Jimin .
-Shh Stella még alszik .- mondtam majd Stella  felébredt .
-Jó reggel apa és Jimin .-köszönt .
-Jó reggelt -köszöntünk egyszerre .
Ezután le mentünk enni majd felöltöztunk és el mentünk  egy bevásárlóközpontba ott vettünk néhány pólót.  A lányom és Jimin bent maradtak a kocsiban én pedig be mentem egy boltba venni egy vizet ,mikor ki jöttem  pillantottam meg Sungjint és a testvérét akik éppen  egy  kis kutyát sétáltattak .
-Szia hyung.-köszönt rám Sungjin .
-Szia -köszöntem vissza .Majd el kezdtünk beszélgetni ekkor jelent meg az anyjuk két férfival .
Az  nagyobbik testvér el kezdett veszekedni az anyjával én persze ki álltam érte de egy dologra nem számítottam ,hogy az egyik férfi nekem támad  mikor be húzott egyett a szám felrepedt persze ő se úszta meg  majd mikor abba hagyta Stella oda szaladt Jiminnel .
Rebekka meg pont akkor jött oda mint ne mondjak nagyon megviselte ez az égesz ahogy engem is .
-Jungkook beszélhetnénk kicsit .-mondta majd be szólt neki ChanMi egyik palija.
-De jó feneked van .-mondta a pali.-Nem jössz el velem egy körre ?-kérdezte ekkor pedig nekem el pattant az agyam és a torkanál  meg fogtam .
-Hogy mersz ilyet kérdezni a feleségemtől.- kérdeztem ő pedig  el kezdett köhögni.Ha viszont akkor Jimin nem állít le akkor eskü megfolytom.Majd el ment a nővel és a másik férfival együtt .
-Jungkook sajnálom ami köztünk történt Stella tényleg végig a kezem fogta nem engedte el és nem mindig anyám vigyázott rá hanem én.Nem akarlak egy ilyen hülyeség miatt elveszíteni .-ölelt meg .
-Semmi baj igazából én akartam volna bocsánatot kérni amilyen bunkón beszéltem veled .-csókoltam meg amit egyből viszonzott is .
Megbeszéltük ,hogy még a hétvégét a dormban töltsük és utána megyünk haza.
A nap többi részében sétáltunk meg nevetünk .
Jimin amúgy eléggé le van mostanában törve mivel négy év után szakított Jennivel mivel ő külföldön tanul tovább  persze barátok maradtak de nehéz neki.
Na hello nyuszik tegnap sajnos a rész elmaradt ezért ma jön egy meg egy .
Byee🐰❤️

♾Infinite love ♾Où les histoires vivent. Découvrez maintenant