6.rész Csak egy káve

122 5 0
                                    

A próbám után egyenesen mentem az oviba ott még várnom kellet mert még aludtak addig  vártam és játszottam a telefonomon .
-Szia  Jungkook .-köszönt hirtelen valaki oldalra néztem és ekkor láttam a lányom barátjának az anyukáját .
-Szia  ChanMi-köszöntem neki illedelmesen.
-Nagyon jól nézel ma ki .-mondta nem tudom mire megy ki a játék de Bekit nem csalom meg az egyszer biztos .
-Köszönöm .-mondtam .
-Van kedved meg inni ma egy kávét ?- kérdezte na annyi belefér .
-Rendben .-mondtam majd Stella szaladt ki Byeonkwannal nevetve.
-Apaaaa .-ugrott a nyakamba .
-Gyere menjünk készülődjünk haza.- ő erre csak bólintott .
Aztán el engedett és megölelte a kis barátját . Majd mentünk öltözni  ,aztán haza mentünk főztünk valamit majd  el mentem ChanMival egy kávéra .Jókat beszélgettünk szóba jött az is ,hogy egyedül neveli a két fiát .Aztán hirtelen megcsókolt teljesen le sokkoltam nem tudom mi történt de vissza csókoltam de utána el toltam magamtól .
-Figylej ezt ne feleségem van.-mondtam majd fel álltam és haza mentem .
Otthon várt egy Stella aki nagyon boldog volt  pillangókat lehetne vele most fogatni. Le zuhanyoztam töltöttem egy kis whiskyt majd a stúdióba mentem  lenyugodni .Nem tudom mi ütött belém a csókkal de élveztem .
Egész este bent voltam,mikor már a lányom is aludt na akkor ki mentem.Majd le feküdtem aludni .
Majd jöttek az üzenetek CahnMitól hogy lefeküdne velem meg ilyenek nem akarok tőle semmit .Aztán el nyomott az álom.
Másnap arra ébredtem ,hogy álmomban megcsaltam Bekit  egy hónapig titkoltam majd a közös szobánkban voltam egy nővel .
Rettenetes ,hogy miket álmodok mostanában .Mégcsak hajnali négy így énis vissza aludtam  még. Utána reggel kilenckor ébredtem meg ekkor jutott eszembe Stella be mentem a szobájába és az agyon volt egy kis papír .
"Szia Jungkook Stellát el vittem az öcsémmel az oviba a feleséged be engedett minket és épségben haza is hozom .U.i:bocsi anya viselkedése miatt a tegnap csak hiányzik neki az életéből egy férfi ."
Ezzel meg könnyebültem majd vissza bújtam az ágyba .Fáradt voltam és gyenge fizikailag mindenem fájt .
Na hali itt a6 rész remélem tetszik bocsi hogy megint rövid lett . Tényleg igyekszem hosszabb részeket irni de valahogy most ennyire jutt . Holnap találkozunk sziasztok🐰❤️

♾Infinite love ♾Место, где живут истории. Откройте их для себя