7rész Az új kis családtag

130 6 0
                                    

Hogy miért voltam gyenge  nos a turné után nem volt időm pihenni egyből  belevágtam újra a munkába  néhány hét múlva ComeBack amire most nagyon készülünk .Emellet jövő hónapban megyünk az AMA'Sra  szóval újra majdnem egy hónap ami lesz amit a családom nélkül töltök .Emlékszem mikor Stella megszületett vagy hét hónapig voltam távol tőlük ugyan úgy turné miatt de akkor hívni se tudtam őket annyira zsúfolt volt minden  napunk .
Most  meg ki szeretném használni minden egyes pillanatot velük .
-Szia Jungkook .- köszönt a melletem levő gyönyörű feleségem .
-Neked is szia.-köszöntem majd egy csókot adtam .
-Tudod milyen nap van ma?-kérdezte .
-Öh ne anya halál évfordulója .- jutott eszembe  majd könnyeim utat törtek maguknak .
-Shh Jungkook .-nyugtatott Beki .
Ez a nap számomra  legnehezebb anya halála ilyenkor mindig a temetőben voltam majdnem egesznap .
-Beki el kell mennem.-mondtam majd ezzel felöltözztem és kocsiba ültem majd elmentem a temetőbe .Tudva ,hogy ezzel mennyi sebet fel szakítva  magamban vezettem egész odáig ,de ez érdekelt a legkevésbé most . Négy éve rettenetes állapotban voltam drogok ,alkohol stb.  Nem vagyok büszke arra az időszakra .Mikor oda értem kiszallatam és gyalog menetem anya sírjához és ott kitört belőlem  sírtam  de nem érdekelt .
-Fiam .-hallottam meg apám hangját a hátam mögül majd a vállamra tette a kezét.Fel áltam és megöleltem tudtam ,hogy ő is pont ugyan olyan volt mint én .
-Hiányzik .-ennyit mondtam .
-Jungkook erősnek kell lenned tudom téged jobban megviselt Jiyeon halála mint enegem nekem se volt könnyű de együtt végéig csináltuk  mindkettőnknek van egy családja  neked van egy gyönyörű kislányod .-mondta igaza  van  erősnek kell lennem . Ekkor jött oda hozzám Stella és Rebekka .Stella oda jött hozzám és megölelt .
-Sajnálom ami történt az anyukáddal .-ölelt tovább nem kellet több az ölembe kaptam és megpuszilatam .
-Szeretlek kis hercegnőm tudod anyának két napja igaza volt te egy fény vagy nekem az alagút végén aki a kis mosolyával képes boldoggá tenni ahogy anya is .-mondtam bele néztem a lányom szemeibe tisztára mint anyaé  sötét barana ami mindig csillogott  ha mosolygott.
-Énis szeretelek apuci .-puszilt meg újra .
-Megyünk .-kérdezte Beki .
-Szeretnéd hogy menjünk ?- kérdeztem .
-Maradhatunk még egy kicsit ha akarod .-mondta majd ő is oda jött .
-Jiyeon büszke lenne most ràd gyönyörű család vagytok  .-mondta apa mire mind  hárman meghajoltunk a sír előtt .
Ezután pedig el mentünk egy kisállat boltba .Igen meggondoltam magam lehet egy kiskutyánk és hogy mi lett Kookieval hát ő a szüleimhez  került .Be mentünk a boltba és a kutyákhoz mentünk  Stella pedig rám nezett .
-Apa ez most komoly ?- nézett rám.
-Igen kincsem komoly egy olyan kutyát választasz amilyet akarsz .-mondtam neki ő pedig el kezdett nézelődni majd meg állt egy kölyök husky előtt  a kutyának gyönyörű szép kék szeme volt .
-Apa őt szeretném.-mondta és  oda jött hozzánk az eladó kivette a kis kutyát és oda adta Stellának  .
Kifizettük plusz még vettünk egy pórázt meg  tálat Haza mentünk  és ma úgy voltunk ,hogy rendelünk pizzát míg meg jött addig beszélgettünk a kutya neve végül  Lucky lett.
-Apa kérdezhetek valamit ?
-Persze kincsem .-mondtam neki .
-Mibe halt meg az anyukád ?-kérdezte .
-Stella .-szólt rá Rebekka .
- Hagyd jobb ha tudja mitörtént a nagymájával .Nos a nagyid ő egy énekesnő volt . Én tízennyolc voltam amikor az nagymamámtól jöttünk haza  és belénk jött egy kocsi  a nagyinak a sérülései olyan súlyosak voltak hogy nem tudták megmenteni és meghalt .-meséltem el neki röviden ,hogy mi is történt .
-Tudsz mutatni róla egy képet hogy lássam milyen volt a nagyi .-kérdezte .
-Persze .-fel álltam és a hálószobába mentem ahonnan ki vettem egy képet anyáról ez a kedvenc képem .

-fel álltam és a hálószobába mentem ahonnan ki vettem egy képet anyáról ez a kedvenc képem

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ki vittem és meg mutattam neki  egy ideig nézte majd majd rám nézett aztán újra a képre .
-Nagyon szép nő volt a nagyi-mondta majd vissza adta a képet amit vissza vittem.
A lányomnak nem akarom meg mutatni a gyenge pontom de újra össze törtem ki vettem egy kis zacskót a táskámból igen drog .Megfogadtam ,hogy nem használom többet de úgy látszik mégis fogom .Ekkor jött be Beki .
-Jungkook meg ne próbáld nincs szükséged rá .-szólt rám Beki de nem hallgatam rá bele tettem egy kis papírba majd meg gyújtottam és szívni kezdtem .-Jungkook mondtam valamit .
-Ja .-ennyit mondtam majd el oltottam .
-Nehéz tudom de itt vagyunk neked .-ölelt meg.
Igen itt van nekem két csodálatos nő akik melletem lesznek mindig . Ha kell életem végéig is itt lesznek .
Naa haiii itt az új rész jó olvasást kívánok hozzá . Puszi
🐰❤️

♾Infinite love ♾Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ