Kiváncsi vagyok mennyire sikerült a baba terv ,hogy jött össze Stella boldog lenne hiszen akart egy kis tesót .
Éppen reggelit készítettem miközben Stella játszott Luckyval .
Rebekka még alszik így gondoltam reggelit készítek közben meg jött Sungjin is a testvérével ragaszkodtak hozzá hogy el vigyék ma Stellát az oviba.
Igy ma arra gondoltam elmehetnénk kettesben valahova egy mozi vagy pláza .Viszont egy dolog hiányzik a cigim miután vissza jöttem az nap szívtam el egy szálat azóta nem le szeretnék szokni róla de nem tudok a függője lettem .Szerencsémre a studiómba van a doboz így be mentem kivettem egyett és meg gyújtottam azt . Hianyzot nagyon miután el szívtam már Beki is fent volt konyhában itta a zöld teáját .
-Jó reggelt .-öleltem meg hátulról .
-Neked is .-köszönt majd le tette a bögrét.
-Na baba van?-kérdezte mire ő felnevetett .
-Jungkook az nem így megy időbe telik mire megtudom .Ha nem sikerül akkor hadjuk .-mondtam majd megöleltem .
-Rendben amúgy arra gondoltam elmetnénk kettesben megint valahova de most csak mi ketten te és én mint régen Jejun .-mondtam .
-Benne vagyok de Stella ő vele mi lesz marad a fiúkkal .-kérdezte .
-Igen maradhat viszont most menjünk meg mielőtt Amerikába megyünk a srácokkal.
-Rendben .-mondta .
A reggeli után elszívtam még egy szál cigarettát közben vártam ,hogy Beki fel öltözzön anya létére még mindig csinos, az alakja ugyan olyan maradt ,a stílusa viszont változott a kényelmesebb ruhákat vessz fel de még mindig a divatos darabokat válassza .Ez most se volt másképp egy fekete derékig erő farmert vett fel egy piros haspolóval rá pedig egy fekete bőrdzseki és az elmaradhatatlan fehér converse cipő .
-Mehetünk .-mondta majd fel álltam és kimentünk az ajtón .
El mentünk sétálni egyet be ültünk kávézni majd el mentünk egy moziba megnézni egy filmet ami nem volt más mint a Bosszúállók Végjáték .
Egyszerűen imádtam főleg úgy hogy Vasember a best számomra .A film után be mentünk a plázába ahol Beki vett magának egy csinos kis ruhát.Utána ketten elmentünk Stelláért .Örültem annak ,hogy befogadták és játszanak vele is .Annyira belemerült a játékba ,hogy nem is vett észre minket csak mikor oda ment az óvónő hozzá.
Egyből oda jött és megölelt minket Rebekka felöltöztette majd el mentünk fagyizni meg az állatkertbe .Nagyon sokat nevetünk és hülyeskedtünk .
-Anya nézd ott van apa .-mutatott rá egy nyuszira.
-Most ez komoly egy nyúl vagyok ?-vágtam be a durcit .
-Leghelyesebb nyuszi akit ismerek .-mondta Rebekka .
-Ja de akkor se vagyok nyúl .-mondtam tovább durcisan.
-Na apa tudod ,hogy viccelek .-mondta majd fel vettem az ölembe .
-Igen tudom .-mondtam majd elővettem a telefonom és csináltam egy szelfit amit fel raktam a közöseggi oldalamra .
Nagyon örülök annak hogy egy kis időt is tudok velük tölteni hiszen nem mindig van időm rájuk ha van addig azt ki akarom használni velük .
Egy hét múlva pedig indulunk Amerikába most először megyünk egy ilyenre persze voltunk már a Billboarodon de ez kicsit más lesz úgy érzem plusz a héten jön ki az új album is .
Szóval zsúfolt hét lesz de annál inkább hogy a családommal töltsem.
Bekivel el terveztük ,hogy el megyünk pár napra Busanba pont ott ahol megkértem a kezét .
Na hello itt az új rész remélem tetszik ha igen akkor tudjátok vote ha nem az se baj .Holnap tali 🐰❤️
YOU ARE READING
♾Infinite love ♾
FanfictionLétezik végtelen szerelem nos ezt mi dontsük el és részben a sors.Valamint az élet dönti el hogy mi is fog történni meddig vagy együtt azzal akit szeretsz.Számtalan megpróbáltatáson mentünk keresztül de együtt maradtunk .Szeretem és ő is enegem és e...