4rész Rossz vagy jó apa

169 7 0
                                    

Tegnap miután Stellát haza hozták szoba fogságra ítéltem .Miért egyrészt a tányér meg ez a viselkedés na meg az hogy elszökött otthonról .Nem akarok rossz lenni de úgy gondolom szigorúnak kell lennem vele .Rebekka nem ellenezte ezt az egészet inkább azt mondta jól tettem most .Viszont azt a pofont nagyon megbántam nem akartam de akkor az indulataim irányítottak .
-Anya azt akarom hogy Hoseok bácsi legyen az apukám ő kedves és nem bánt mint apa .- hallottam a szobájából mit mond Bekinek .
-Apa nem bánt csak ideges volt haragudott amit az oviban csináltál .-mondta neki Beki .
- Ő többet nem az apukám mostantól nincs apukám .-mondta Stella ez nagyon fájt aztán sírni kezdtem .Sirva be rohantam a szobájába .
-Sajnálom kincsem. -mondtam még mindig sírva .
-Nem tudok meg bocsájtani .-mondta komolyan .
-Stella apának te vagy a legnagyobb kincs és tudod miért mert apa tizenhét évesen elvesztette az anyukáját egy autóbalesetben addig míg nem ismertem meg majd nem ki rúgtak a suliból annyira rossz fiú volt.Te pedig egy kis fény vagy neki az alagút végén szeret téged .-mondta neki Beki .
-Sajnálom apa ne haragudj hogy rossz voltam.-ölelt meg .
-Semmi baj én kérek tőled bocsánatot ,hogy megütötelek.-öleltem vissza.
-Szeretelek apa.-sírta el magát és meg puszilt
-Énis kis hercegnőm viszont a szoba fogság marad .-mondtam ő pedig bólintott
Másnap reggel én vittem Stellát az oviba mert Beki beteg lett .Gyorsan felkaptam egy fehér inget amit körülbelül a mellkasám közepéig gomboltam és egy fekete szaggatott farmert utána Stellát is fel öltöztettem majd el indultunk a kocsihoz .
Az úton elkezdtük énekelni a Fake Love dalunkat.Át öltöztettem utána be ment de előtte nem maradt el puszi .
-Délután jövök rendben .-majd be szaladt.
Mikor haza mentem gyorsan Bekihez aki éppen a telefonján volt.
-Szia szivem.-köszöntem neki ő pedig egyből egy doboz zsepkendőhoz nyúlt .
Úgy érzem most minden rám szakadt míg Beki nem gyógyul meg háztartás Stella plusz a próbák és hamarosan a egy fellépés .
De most ez kevésbé érdekel egy példamutató apa és egy jó férj akarok lenni aki segít a családjának ahol tudd.
Hali nyuszik ne kövezzetek meg hogy ilyen rövid lett holnap hosszabb lesz ígérem .
Ciasztok jó olvasást🐰❤️

♾Infinite love ♾Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang