13.Szeretlek örökké

121 7 0
                                    

*Rebekka szemszöge *
Tegnap végre sikerült ki békülnöm Jungkookal aminek örülök hiszen ez a pár nap rettenetesen megviselt . A mai napot főzéssel és takarítással töltöttem ma már Jungkookék haza jönnek amit már nagyon várok .Sokszor elgondolkoztam azon mi lenne ha Stellának lenne egy testvére . Tudom Jungkook szeretne még egyet ahogy énis .Este nyolc körül meg érkeztek .A férjem egy csókkal köszönt a lányom pedig egy ölelésel.
-Mit csináltál ma .?-kérdezte a párom .
-Főztem és takarítottam-mondtam majd le ültünk enni . Örültem annak ,hogy újra itt vannak a vacsora után Stella ment fürdeni utána mi is be mentünk a szobánkba.
-Tudod min gondolkoztam .-mondtam Jungkooknak .
-Min szivem?-kérdezte .
-Lehetne Stellának egy testvére .-mondtam ki .
-Úgy érted ,hogy egy kis hugi vagy egy kis öcsi ? -kérdezte vissza.
-Igen .-mondtam.
-Benne vagyok .-mondta majd ezzel el terített az ágyon . Mivel tudta ,hogy Stella itt van ezért visszafogta magát így én is halk voltam.
Másnap reggel el vittem Stallát az oviba az úton össze találkoztunk Byeonkwannal és a testvérével akik ugyan úgy az oviba mentek .
Míg Stell az oviba van addig én be vásároltam a mai ebédhez otthon pedig Jungkook nézte a tévében a híreket míg én főztem addig pihent majd az utolsó pillanatban oda jött .
-Na van eredménye a tegnapinak?-kérdi ,tudom mire érti de ez csak párnap után derül ki.
-Még nincs .-mondtam mire ő kinyitotta az ajtót és Stella szaladt be .
-Hát te kincsem kihozott haza ?-kérdeztem .
-Sungjin oppa .-mondta .
-Sungjin Byeonkwan testvére .-mondta Jungkook
-Áh jó oke elment már ?-kérdeztem .
-Igen mert a tesójanak van edzése ugyan is úszik .-mondta Stella .
Ezután meg ebédeltünk majd megnéztünk egy filmet aztán én be mentem le tusolni utána mind annyian el készültünk az alvásra .Majd eszembe jutott a tegnapi ahol Jungkook majd nem megfolytotta azt a férfit nagyon durva volt .Nem láttam ilyennek már nagyon régen be vallom én is megijedtem tőle egy kicsit de tuodom minket nem bánata . Míg el nem álmosdtam írtam egy kicsit a blogomba ugyan is mióta anya vagyok sokat változtam és arra gondoltam hogy ezt meg osztom más anyákkal is .Stella születése óta írom azóta nagyon sokan lettünk aminek nagyon örülök .
-Szívem hagyd a bologod és pihenj fáradt lehetsz .-mondta Jungkook .
-Ezt még be fejezem .-mondtam majd írtam tovább .
Büszke vagyok arra amit elértem néha be segítek apának az ügynökségnél vagy ilyesmi de nagyjából itthon dolgozom és ezt szeretem is csinálni . Szerintem fontos ,hogy azt csináljuk amit szeretünk és ami érdekel minket ha ez a kettő nem egyezik akkor nem jön össze az amit akarunk .Mikor be fejeztem a blogom  utána le rakatam a laptopot .
-Szeretlek Jungkook .-mondtam két csók között.
-Én is szeretlek Rebekka örökké .-mondta majd megcsókolt.
Létezik végtelen szerelem nos ezt mi dontsük el és részben a sors.Valamint az élet dönti el hogy mi is fog történni meddig vagy együtt azzal akit szeretsz.Számtalan megpróbáltatáson mentünk keresztül de együtt maradtunk .Szeretem és ő is enegem és ennél nem kell több .
Na hali  nyuszik itt   az újabb rész remélem teszik ha igen akkor dobj egy voteot .
Byee ❤️🐰

♾Infinite love ♾Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang