16.rész Érzelmek

109 5 0
                                    

Ez az utolsó napunk itt Busanban és holnap megyünk haza .Mindketten nagyon jól éreztük magunkat mint kiderült Beki nem vár babát de ezzel majd később próbálkozunk .Már ma este be pakoltunk .Őszintén hiányzik Busan itt születtem és tizenegy éves koromig itt is nőttem fel .Emékszem minden nyaram a tengerparton töltöttem itt lettem először szerelmes és itt kérte meg apa anya kezét annó régen ahogy én most három évvel ezelőtt Bekinek .
-Jungkook aludj kérlek egész héten olyan feszült vagy alig alszol most míg itt vagyunk pihend ki magad .-mondta a feleségem .
-Hiába hunyom le a szemem nem tudok aludni te is tudod jól ,hogy mostanában meg pláne itt a ComeBack holnap után és jövő héten AMA'S .Szerinted ilyen stressz mellett lehet aludni?
-Tudom és azt hiszem egy kis masszázs jól esne most ugye ?-kérdezte . Tudja mire van szükségem kész főnyeremény ez a nő.
Fel ült majd lassan a vállam elkezdte maszirozni tudja mi a jó ettől nagyon hamar el tudok lazulni nem hiába sokáig egy évig volt mellettünk és ezzel nyugtatott minket a fellépések előtt . Miután abba hagyta egyből elnyomott az álom .
Másnap reggel indultunk haza hogy délután vissza érjünk .Míg vártuk a repülőt addig beszéltünk a srácokkal .Mikor már a repülőn voltunk érzetem ,hogy rosszul vagyok nem a repülőtől hanem a nikotin hiány miatt három napja megint nem szívtam el egy szálat se ,hogy bírom én ezt ki .Jó nincs messze így Szöul de akkor is nem bírom ki .
Délután kettőkor szállt le a gépünk majd egyből ahogy leszálltunk e és ki mentünk a taxi állomáshoz el szivtam egy cigit .Haza mentünk le zuhayoztunk majd ettünk .Ma nem volt próba vagy ilyesmi majd holnap egy egésznapos lesz amikor reggeltől egészen estig próbálunk .
-Nyuszim ki megy el Stelláért ma ?-kérdezte Beki .
-Nem tudom de a srácok már tudják ,hogy itthon vagyunk szóval lehet ide jönnek vele .
-válaszoltam .
Ekkor láttam Bekit sírni három év után kék szemeiből csak úgy potyogtak a könnyek lasan oda ültem mellé a kanapén és megöleltem , csak így remegett a teste mikor jobban elkezdett sírni .Nem tudtam eldönteni mi okból sír ennyire öröm könnyek lennének csak most mutatta ki őket .Minden esetre erős nő és ezt nem csak tudom érzem is .Mikor lassan abba hagyta rám nezett és elmosolyodott .
-Köszönöm azt ,hogy itt vagy nekem jóban és roszban .Örülök annak ,hogy a férjem vagy és azt ,hogy megkaptam tőled a mi kis csodánkat Stellát .-ölelt meg szorosan.
-Szeretlek .-csak ennyit tudtam mondani .
Órákig öleltük egymást majd az ölelés egy forró csók csatába váltott .Az elmúlt egy hetében rengetegszer feküdtünk le ami nem rossz csak kicsit le kéne állni vele szerintem mert nagyon a függői leszünk .
Miután el váltunk ki mentem rá gyújtani ez kellet három nap után .Tudom idol létemre nem a legjobb dolog hogy cigizek de egyszerűen nem tudom abba hagyni hiába is akarnám .
Na haliho nyuszikák itt az újabb rész .Be vallom így a hónap közepnél kezdem azt érezni ,hogy nem bírom irni de nektek meg ígértem szóval itt van .Jó olvasást!🐰❤️

♾Infinite love ♾Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang