10.resz Felelőtlen anya

125 6 0
                                    

Reggel nagyon másnaposan keltem  mindenki ki volt ütve Taehyung megint a csillaron volt. Esküszöm nem értem ,hogy a fenébe tud felmászni oda részegen . Foglalmam sincs arról ,hogy a többiek hol vannak viszont arra gondoltam hogy ezt az utolsó egy napot itt töltöm még és csak holnap megyek haza .Hianyoznak a srácok.
-Jó reggelt Jungkook.-köszönt egy Yoongi
-Neked is Yoongi .-töröltem meg  a szemeim a fáradtságtól.
-Ne Taehyung megint a csilláron alszik komolyan nem értem ,hogy a jó égbe tud az oda felmászni .-mondta nevetve ami igen furcsa mart ő az a típus aki nem igazán nevet .
-Én is pont ezen gondolkoztam .-mondtam én is nevetve .
Ebben a pillanatban  jelentek meg a többiek is és a barátjukat nézték hogy került az oda fel . Aztán nagy nehezen Taehyung le került onan majd el mentünk reggelizni  majd úgy voltunk a mai napot együtt töltsük egy bizonyos ideig ugyan is ma találkozok Sungjinnel  .Annyira jó látni rajta ,hogy bármi áron meg akarja védeni a kis öccsét közben a testvére pedig az én lányom .Ekkor kaptam egy telefont a rendőrségtől  remegő kézzel vettem fel.
-Háló tessék .
-Jó napot Jeon Jungkook ugye ?-kérdezte - Igen  miben tudok segiteni rendőr úr .
-Nos az ön lánya Jeon Stellát el vittek az anyja mellől mikor az óvodába akarta vinni az illető ember pedig ott hagyta egy bevásárlóközpont parkolójában az egyik kollégánk tálalt rá és ide hozta be a rendőrőrsre.
-Jézusom és lehet tudni hogy egy nő vagy egy férfi volt.
-A lánya szerint egy harmincas éveiben járó nő volt elmondása szerint az egyik óvoda társának az anyukája volt.
-Ott vagyok azonnal .-mondtam
-Renben .-mondta a rendőr ezzel le tette .
Gyorsan fel kapatam magamra valami utcai ruhát majd a kocsimba ültem és egyből hívtam Rebekkát .
-Mond Jungkook .
-Hogy lehetsz ilyen felelőtlen egy anya .
-Mi az ,hogy felelőtlen anya Jungkook a kezem fogta majd valaki ki rántotta a kezét a kezemből és elvitte .
- Ja persze miért érzem azt hogy többet foglalkozom én a lányommal mint te .Milyen anya az aki reggel öt óra óta bent dolgozik és majd csak este nyolckor jön haza .
- Mikor te el vagy utazva a fiúkkal turnézni akkor ki vigyáz rá  anyám vagy én ?
-Most már el hiszem azt is hogy anyád .Nagyon ajánlom ,hogy este időben érj haza  mert ha nem akkor Stella és én a dormba költözünk .-erre nem mondott semmit hanem le rakta.
A rendőrséghez érve le parkoltam majd be mentem ahol már ott várt Stella sírva  hozzam rohant  kis kezeivel erősen ölelt és remegett a kis teste .
-Shh most már itt van apuci .-nyugtattam.
-Annyira féltem .-mondta majd az felkaptam az ölembe .
-Elmehetnek nyugodtan.-mondta a rendőr .
-Köszönöm .-meg hajoltam majd kimentem az épületből  be ültünk a kocsiba.
- Óvi vagy haza ?-kérdeztem.
-Öhm ovi nem akarok hiányozni .-mondta .
-Rendben akkor megyünk az oviba .-mondtam majd elindultam .
Az úton Stella be rakta a kedvenc feldolgozását tőlem amit minden este szoktam neki énekelni ha otthon vagyok ez nem más mint a Nothing to like us .
Amikor oda értünk kiszáltunk és be mentünk.Stella még mindig remegett a félelemtől. Úgy gondolom  egy időre a
dormba költözünk mind ketten .Nagyon nagyon fáj hogy Beki egy ilyen felelőtlen egy anya  nem gondoltam voln ezt róla .
Stella miután készen volt be ment a terembe de vissza szaladt Bobbyért majd vissza.
Elhagytam az ovit majd haza mentem be bepakolni a ruháinkat tényleg oda költözünk a dormba  .Miután ezzel végeztem kocsiba ültem majd a dormba mentem .A srácok mikor meg láttak a sport táskát nagyon meg lepődtek .
-Jungkook mi ez ide költözöl ?-kérdezte Taehyung .
-Igen Stellával egy időre .-mondtam .
-Ajjaj történt valami közted és Beki között ugye ?-kérdezte Jimin .
-Szerinted nem felelőtlen az aki nem figyel a gyerekére és elviszik mellőle majd az apját a rendőrség hívja fel azzal hogy jöjjön be mert itt a lánya .-akadtam ki.
-Eltűnt Stella Jézusom .-nezett rám Hoseok .
-Igen de most már megvan és most már az oviba van.Ja elmegyek zuhanyozni  meg mást csinálni .-itt rá néztem Jiminre  ő tudja jól , hogy  majd nem minden nap több órát töltök a fürdőbe .
-Jó menj csak .-mondta Namjoon .
-Ha Beki hív hadjátok a francba had csörögjön.mondtam majd be indultam a mosdóba.
Olyan jól esett a hideg víz a testemnek most .Miutan végeztem lassan  indultam Stelláért basszus nagyon el repült az idő  fel öltöztem és indultam út közben fel vettem Sungjint majd az úton el kezdtünk beszélgetni a jogi ügyekről és arról ,hogy adok neki egy jó ügyvédet is .Az ovi után meg elmentünk egy parkba ahol a Stella és Byeonkwan játszottak majd öt fele haza mentünk a dormba .Stella nagyon meglepődött azon hogy itt alszunk és mikor mondtam ,hogy kis időre ide költözünk nagyon boldog lett .Imádja a fiukat és ők is Stellát.
Míg a lányommal bent voltam a szobámba addig jött egy üzenet Bekitől.
Szivem😈:Milyen jogon viszed el Stellát .Erre nincs jogod Jeon Jungkook .
Nem izgatott inkább a lányom akinek a gyönyörű barna hosszú haját fontam be .
-Szeretlek apuci nagyon .-mondta .
-Én is kis hercegnőm .-öleltem meg hátulról a kis testét.
Le fürdött majd le feküdtünk aludni mivel nincs több szoba ezért Stella velem aludt .Mindkettőnket nagyon el nyomott az álom .
Hello guys itt a tegnapi rész teljesen meg feletkeztem róla .Nagyon nehéz rá vennem magam ,hog írjam le az ihletem .De nagyon jó minden nap irni egy részt .
A mai részben találkozunk .
BYE.🐰❤️

♾Infinite love ♾Where stories live. Discover now