Tegnap este folyamán Bekivel talákoztunk , nem mondom de nagyon összevesztünk annyira ,hogy most egy ideig a dormba költöztünk Stellával. Nem engdem azt ,hogy még egy ilyen történjen a lányommal .
Most reggel viszont készülünk az oviba Jin már reggel négy óta fent van elmondása szerint szerette volna ha Stella reggelizne mielőtt elmegy .
Ebben most az a jó , hogy még tudtam egy kicsit tovább pihenni majd ma végül Jimin el vitte az oviba. Addig mi a többiekkel kitakaritottunk .
Mivel ma nem volt semmi dolgunk igy úgy gondoltuk elmegyünk vásárolni . A plázában nagyon sokat nevettünk néztünk egy filmet majd haza mentünk .Beki folyamatosan ir ,hogy nem volt jogom el hozni magamal a lanyom. De szerintem igen is van az apja vagyok és mig ő nem tud rá vigyázni addig velem marad . Egyébként mikor mi turnén voltunk Stellára a Beki anyja vigyázott , hogy miért mert neki fontosabb volt az ,hogy az apjéanak segit pedig apám mindig ott van azóta már apám az apja jobb keze . Ha van valami megbeszéles amire Jisung nem tudd elmenni akkor az apám helyetesiti .Na de inkább hadjuk ezt az a fontos ,hogy a lányom boldog legyen , hogy mindent meg adjak neki .
-Apa képzeld az ovival megyünk egy nap az állatkertbe .-mondta lelksen Stell.
-Az jó ha szülői beleegyezés kell akkor el mehetsz .-mondtam .
-Anya vele mi van neki nem kell ?-kérdezte.Óh kincsem ha tudnád milyen csúnyán összevesztem anyával.
-Anya és én egy időre külön utakon járunk .- mondtam neki mire ő nagyon szomorú lett .
-De miért ?- kérdezte imnáron sírva.
- Összevesztünk nagyon csúnyán .- mondtam majd megöleltem ő pedig sirva viszonozta azt .
Ezzel le tudtam ezt is de fájt így látni a lányom hiába el mondtam neki ezzel nem fog meg oldódni semmi én és Rebekka nem fogunk kibékülni egyhamar .Három év óta nem vesztünk így össze. Rossz igen de mind ketten erősek fogunk maradni .Át gondoljuk a dolgokat és minden rendben lesz így is most egy kis szünetet tartunk . Remélem sikerül újra egy család legyünk .
Na halihó my bunnys itt az új rész remelem tetszik .Ha igen akkor vote.Sajnos most ez kicsit rövid lett.🐰❤️
ESTÁS LEYENDO
♾Infinite love ♾
FanficLétezik végtelen szerelem nos ezt mi dontsük el és részben a sors.Valamint az élet dönti el hogy mi is fog történni meddig vagy együtt azzal akit szeretsz.Számtalan megpróbáltatáson mentünk keresztül de együtt maradtunk .Szeretem és ő is enegem és e...