Egész éjszaka szeretkeztünk bele gondolva milyen jó volt újra lefeküdni Bekivel hallani a hangját amit én csalok ki belőle minden egyes mozdulatommal .Most melletem alszik míg én csak meredek magam elé nagynehezen én is el aludtam . Körülbelül olyan tíz óra körül valaki csengetett gyorsan magamra kaptam egy boxert közben Beki pedig egy köntös még mielőtt kimentünk volna kaptam egy csókot tőle .
-Imádlak te vadállat .- mondta végig simítva a mellkasomon .Ezzel ki mentünk kinyitottam az ajtót .
-Oh öhm jó reggelt nektek .-köszönt Hoseok az ajtóban .
-Szia gyere be .-hívtam be .
-Okés viszont itt van egy Stella és egy Jimin .-mondta majd mind hárman be jöttek .
-Kincsem menj be Jiminnel a szobádba.-szóltam rá ő pedig bólintva megfogta Jimin kezét .
Mi pedig egy kávé mellet el kezdtünk beszélgetni .
-Egyébként ha kettesben szeretnétek lenni akkor nyugodtan szóljatok és vigyázunk Stellre.
-Rendben és köszönjük .-mondtuk majd Hoseok szólt Jiminnek és elmentek .
Rebekka eközben reggelit csinált én pedig le zuhanyoztam majd be mentem a lányomhoz aki kicsit szomorú volt .
-Mi a baj kincsem ?-kérdeztem mire ő rám nezétt a kicsi kis könnyes szemeivel .
- Csak az hogy holnap kezdem az ovit amit nem akarok .-mondta .
-Na hidd el jó lessz lesznek barátaid akikkel tudsz majd játszani .-bizattam .
-Biztos ?- kérdezte .
-Hát persze .De most gyere enni utána megyünk sétálni egyet . -mondtam majd ő bólintott .
Reggeli után Stella végül le pihent addig mi Bekivel a szobákban néztünk egy filmet aminek a közepén be aludtunk . Beki még mindig egy száll köntösben volt nagy nehezen vissza kellet taratanom magam tudjátok mitől. Lassan olyan három óra fele fel ébredtem és kimentem csinálni valami kaját a nap többi részében sétáltunk vagy játszottunk .
Másnap reggel hétkor keltünk nekem újra kezdődnek a próbák illetve egy csomó egyeztetés az új albummal míg a reggeli kávém ittam hallgattam ahogy Beki próbálja rávenni a lányunkat ,hogy igen is muszály elmennie az óvodába .
*Rebekka szemszöge *
Három év alatt nem gondoltam volna ,hogy ilyen nehéz lessz majd rávenni a lányom arra ,hogy el menjünk az oviba .Vegülis nagy nehezen el mentünk utána én még haza mentem megcsinálni az szokásos otthoni teendőket majd olyan dél körül el mentem az ügynökséghez segiteni apának.
Lassan délután négy óra ami azt jelenti ,hogy Stelláért kéne menjek csak nincs sok időm így fel hívtam Jungkookot aki egyből igent mondva el is ment érte .
* Jungkook szemszöge *
Majd nem fél négy volt mire haza értem a stúdióból és a próbaról ekkor hívott Beki is ,hogy menjek az oviba Stelláert .Beültem a kocsimba majd el indultam mikor oda értem le parkoltam és be mentem.Nagy nehezen megtaláltam termet és be néztem ekkor jött ki egy harmincas éveiben járó nő.
-Jó napot .-köszönt .
-Jó napot Stelláért jöttem .- mondtam majd a nő be szólt neki .
-Stella gyere itt van az apukád.-szólt a nő majd a lányom ki is jött .-Viszont Mr Jeon beszélni szeretnék önnel a lányáról .
-Miről lenne szó?-kérdeztem mivel meg ijesztett ezzel tudom Stella nem egy rossz kislány .
-Arról ,hogy ma egész nap egyedül ült egy kis sarokban mikor megkérdeztük tőle mi történt azt mondta ki lett kozösítve mivel egy idol lánya aki el van kényeztettve.-mondta .
-Nézze lehet el van kényeztettve de egy végtelenül kedves egy kislány nem bánt senkit .-mondtam.
-Tudom ez látszik rajta azt ajánlom adjunk nekik egy kis időt hátha a többi gyerek is rá jön erre milyen is ő valójában .- mondta a nő.
-Rendben köszönöm hogy szólt .- mondtam majd fel öltöztettem Stellát és haza mentünk.
Otthon Beki várt minket a vacsorával ettünk és beszélgettünk majd el mentünk aludni .
Na halihó nyuszik itt a második rész kicsit rövid lett amit most sajnálok viszont holnap hozok egy hosszabb részt.
Szép estét és sok sikert mindenkinek az új tanévhez.🐰❤️
YOU ARE READING
♾Infinite love ♾
FanfictionLétezik végtelen szerelem nos ezt mi dontsük el és részben a sors.Valamint az élet dönti el hogy mi is fog történni meddig vagy együtt azzal akit szeretsz.Számtalan megpróbáltatáson mentünk keresztül de együtt maradtunk .Szeretem és ő is enegem és e...