Eljött a nap ComeBack napja nagyon izgultunk soha nem éreztem ezt de vágytam arra ,hogy most a szerelmem itt legyen velem .Egy dolgot Beki soha nem tud mi is történik akkor amikor távol vagyunk nos a válsz egyszerű csajok pia koncertek .A legelső talán nem igaz rám a többi kettő már igen. A ComeBack jól sikerült de most már megyünk Amerikába .
Éppen pakoltam be a bőröndömbe mikor a lányom sírva jött be a hálószobába .
-Apuci ne menj el .-mondta sirva .
-Enyje egy ilyen szép kislánynak szabad sírni .Hidd el hamar elfog telni .-nyugtattam .
-Tudom de nem akarom hogy el menj .-mondta tovább .-rá néztem egy kicsit szigorúan ő pedig le törölte a könnyeit .
-Igerj meg nekem egy dolgot ,hog szót fogadsz anyának és segítsz neki amire megkér .-mondtam mire bólintott .
-Mindjárt indulsz .-mondta .
-Igen egy óra múlva .-pakoltam be az utolsó ruhámat is .
A cigim be tettem a hátizsákomba majd ki mentem a bőröndömmel a nappaliba ahol éppen Beki hozott be egy bögre kávét a lányom előtt meg csókoltam ami egy kicsit hosszúra sikerült .Lassan két óra ami azt jelenti indulnom kell le hiszen itt a furgon .Gyorsan el köszöntem a lányomtól és a feleségemtől aztán indultam le .Ott már vártak a fiúk .
-Az asszony vagy a gyerek nem engedett el ?-kérdezte Taehyung .
-Egyik se de ha lenne családod nem hinném ,hogy valamelyik is nem köszönne el tőled sírva hogy ne menj el -mondtam .
-Jó van már na .-nayfogott.
A repülőn be aludtam .
Álmomban Bekivel el váltunk Stella nála maradt de úgy ,hogy nem láttam soha többet ugyan is haza költözött .Ebbe az a rossz ,hogy a lányom a mindenem .
Na hali megint egy igen rövidke részt hoztam kicsit összecsapott lett de azért remélem tetszik majd .Viszont miközben képet kerestem a drága kis nyusziról egy dolgon meg akadt a szemem és ennek utána is néztem .Egyenlőre nem hivatalos de Jungkooknak elméletileg van néhány tetoválása .Na most a itt az a kérdés igazi e vagy sem .Bármi is legyen az igazság nekem tetszik főleg úgy hogy ezzel kimutassa mennyire is szeret minket Armykat.Itt a kép is.Puszi jó olvasást 🐰❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
♾Infinite love ♾
Fiksi PenggemarLétezik végtelen szerelem nos ezt mi dontsük el és részben a sors.Valamint az élet dönti el hogy mi is fog történni meddig vagy együtt azzal akit szeretsz.Számtalan megpróbáltatáson mentünk keresztül de együtt maradtunk .Szeretem és ő is enegem és e...