Míg vártuk Stellát addig beszélgettünk a régi emlékekről .Mondhatom nagyon meghitt volt az a pillanat akkor csak mi ketten voltunk egymásnak .Lassan nekem gyűltek könnyek a szemembe éreztem ,hogy nagyon szeretem ez a lányt aki melletem volt mindig amikor szükségem volt rá .
-Jungkook meddig maradsz Szöulban ?-kérdezte hirtelen Rebeka .
-Ez a pár nap Vasárnap este indulunk .-mondtam .Rossz lesz nélkülük de ezt tudtuk előre ,hogy nem mindig leszek itthon de ennek ellenére együtt vagyunk és együtt is fogunk maradni remélem .
Beszélgetés közepette csengettek ami azt jelenti meg jött Stella és Lucky is .
Amint Beki kinyitotta az ajtót a lányom rohant be egyenesen az anyjához utána pedig hozzám .
-Apuci képzeld Jimin oppa megígérte megtanítja majd nekem a Not Today koreográfiáját .-mondta lelkesen erre Jiminre kicsit furcsán néztem .
- Ő akarta én meg megígértem .-mondta .
-Jó de vigyázz rá .-mondtam .Ezzel el köszöntünk a fiúktól majd be mentünk a szobába Beki adott Luckynak enni majd le ültünk és meg játszottunk .
Este fele megfürdettem Stellát majd a szobájában el mondott egy titkot méghozzá azt ,hogy Byeonkwan elmondta neki ,hogy bele szeretett .Ezt nagyon aranyosnak találtam hiszen még kicsik .
A bátyjával azóta boldog a kis srác és nem fél azóta is tartom a kapcsolatot vele . Még énekeltem a lányomnak majd aki lasan de el aludt ,majd én is mentem a szobánkba ahol Beki olvasott amint meglátta hogy jövök lerakta a könyvet ezzel nekem szentelve a figyelmét.
-Úgy érzem ez a kis beszélgetés jól tett most nekünk .-mondta majd megcsókolt amit el mélyítettem . Levegő hiány miatt el váltunk.
-Szeretek Jungkook nagyon .-mondta majd a mellkasamra tette a fejét és el aludt .
-Én is téged Beki mindennél jobban.-ezzel enegem is elnyomott az álom .
Szeretném ha mindig együtt maradna ez a kis család .
Na halihó nyuszik most egy ilyen picit rövid részt hoztam de ezért remelem tetszik .🐰❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
♾Infinite love ♾
FanficLétezik végtelen szerelem nos ezt mi dontsük el és részben a sors.Valamint az élet dönti el hogy mi is fog történni meddig vagy együtt azzal akit szeretsz.Számtalan megpróbáltatáson mentünk keresztül de együtt maradtunk .Szeretem és ő is enegem és e...