Kangmin-Verivery

724 39 0
                                    

Mint új diák, egy új országban egy új kontinensen nem könnyű, ezt tudtad is. Ezért is voltál hálás, amiért egyből befogadtak és barátokra találtál. Gondoltad, hogy ezek a kapcsolatok végre igaziak és sokáig tartanak. Nos igen, hinni sok mindent lehet. Na de miért is?
Jó idő van és meleg az egész napi sugarak miatt. Fürdőzni még szolídan, de már lehet. Ennek okán rendez partit a házánál az egyik közkedvelt fiú, ahova Téged is meghívnak, mivel a menő lányok barátnője lettél. Sua, a lány aki miatt vagy itt főleg, mivel ő a falkavezér, elvitt vásárolni fürdőruhát az alkalomra, mondván, hogy egy srácot így jól be lehet fűzni. Noha ez egyáltalán nem a te stílusod, úgy vagy vele, hogy mégiscsak elmész. Végtére is büszke vagy a 7 kilós súlyleadásodra, emellett pedig a barátaiddal leszel nagy részben.
Egy fekete, egyszerű darabra esik a választás, de mégis szuperül áll,mintha csak rád lett volna teremtve. Sua outfitnek egy haspólót egy magasderekú rövidgatyával javasolt a teljes hatásért. Félénken,de beleegyezve állsz most a helyszín kapujában. Amint a házigazda Ryewook beenged alaposan végigmér.
-Ejha nyuszifül,nem bíztad a véletlenre-nyalja meg a száját. Piros pozsgás arccal sétálsz be a javában tartó buliba. Sua rögtön magához hív már bikiniben. Ott üdvözlöd a barátnőidet és az idegen vagy ismerős fiúkat, akik azért nem restek rajtad pihentetni a tekintetüket. Kezded egyre kényelmetlenebbül érezni magadat, de igyekszel esélyt adni. Szociálisnak kell lenni, anyukád azt mondta legalábbis. Kis idő után fürdőalkalmatosságra vetkőzve állsz Sua mellett, aki egy pohár tequilát nyom a kezedbe.
-Idd csak meg Szívem, ettől majd feloldódsz-mosolyog rád miközben a kezedbe nyomja. Szorongásod leküzdése érdekében legurítod. Majd még jó párat, ami eredményeképpen már elengedve magadat ülsz a medence falából kilógó ülőkére. Suával és a körével beszélgetve észre sem veszed, hogy az egyik srác premier plánból fotókat készít rólad, amin sajnos minden szabad testfelületed látszik az arcoddal együtt. A buli után hazamész és boldogan fekszel le aludni. Amire másnap délelőtt kelsz, az a legrosszabb rémálmod. Rengeteg kommentben meg vagy idézve, rengeteg a privát üzeneted. Az oka pedig ott virít fent a neten. Mikor meglátod a saját, fürdőruhás testedet a weben rengeteg utálkozó, leszóló, vagy zaklató kommenttel rögtön pánikba esel. Sírva rohansz le a szüleidhez a telefonoddal a kezedben.
-Anya!-sírod elé érve.
-Mi a gond Kincsem?-fordul feléd a főzés közepette.
-Valaki képeket csinált rólam a buliban mikor nem láttam,és most fent van a neten-bőgöd kétségbeesve. Édesanyád szemei tágra nyílva nyúlnak a telefonért,amin alaposan végignézi a képeket.
-Jesszusom...Ki csinálta? Miért rakta fel? Hogy nem láttad?-kérdezi frusztráltan.
-Leitattak hogy ellazuljak, utána Suával beszélgettem meg a barátainkkal.
-És azokból senki sem vette észre?-csap a pultra. Fejedet rázva sírsz,miközben ő a kommenteket olvasva tartja kezét a szája elé.
-Jézuskám...Na jó ezt így nem. Most öltözz fel,elmegyünk a rendőrségre-zárja el a tűzhelyet. Szerencse,hogy az ilyen dolgokat Koreában nagyon szigorúan veszik. És ha szerencséd van, akkor még nem látták sokan.
Miután rendbe szedted magadat anyukád elvisz a rendőrségre, ahol megteszitek a szükséges lépéseket. A biztosurak megígérik, hogy elkapják a tettest, bár telhet egy kis időbe. Azt ajánlják, hogy ne beszélj senkivel addig, mert mindenki potenciális gyanúsított addig a pontig, amíg ki nem zárhatják őket a listáról kőkemény bizonyítékkal.
Az egész hétvégéd sírással megy el. Jégkrémes dobozok egymás hegyén-hátán, zsebkendő halmazok, wifi off. Sajnos hamar eltelik a hétvége, Neked pedig suliba kell menned. Rögtön ki akartál iratkozni, de a szüleid megkértek, hogy maradj, hisz most jönnek az érettségi vizsgák is. Az meg kb 2 hét. Földig süllyedt szégyenedben lépsz be a suli épületébe, ahol a végzős évfolyam tagjai bizony méregetnek rendesen. Hol egy megvető végigmérés, máshol egy undorítóan nyílt üzenet arra, hogy mit is tenne veled az illető, egyes helyeken pedig gonosz kuncogás hallatszik. Úgy tűnik, hogy az alsóbb évfolyamok még nem tudják, ami azért jó. A szekrényedben pakolsz, mikor Sua egy nagy mosollyal a fején állít melléd a szokásos bulis falkával maga mögött.
-Jajj Szívem, jól vagy?-kérdi aggódó hangon. Felnézel rá a szemed sarkából, majd oda fordulsz.
-Nem,rohadtul nem vagyok jól. Tönkre tették az életemet és az önbecsülésemet. Nem tudom mivel érdemeltem ezt ki-nézel szemeibe.
-Nem tudom ki lehet ilyen gonosz-csodálkozik drámaian. A társaság mögötte igencsak vigyorogva nyugtázza a beszégetést, na meg a látványotokat. Itt esik le neked, hogy mi is a szitu.
-Oh igen?-csukod be a szekrényajtót a szükséges cuccaiddal a kezeidben-Nos én viszont tudom. Mostmár értem miért erőltetted a bulit, a fürdőruhát, az outfitet, meg hogy legyen fiúm. Voltaképpen te csak le akartál járatni és ártani nekem. Sose voltál az igaz barátom, csak érdekből. Most pedig tönkretetted az életemet-komorodik el az arcod,neki meg egy önelégült mosoly festődik az arcára lassacskán-Nem baj-mosolyodsz el,miközben arcába hajolsz-A rendőrbácsik gyorsan kiderítik,hogy melyik csicskád csinálta..főleg hogy Ryewookéknál sok a biztonsági kamera-kacsintasz rá az immáron megilletődött lányra, majd sarkon fordulva sétálsz el. Büszke vagy magadra, ám a rossz érzés marad ezután is. Ahogy sétálsz magad mögül hallod Sua hangját.
-Ettől függetlenül akkor is csak egy undorító, figyelemhiányos, kielégítettlen kis ribanc maradsz, amilyen eddig is voltál disznókám-gúnyol miközben mellette nevetnek egy páran. Mivel az önbizalmadat már lerombolta szombaton ez az egész, kezded is elhinni neki. Nem sok kell ahhoz,hogy elsírd magadat. Gyorsabbra vennéd a tempót, mikor egy nálad magasabb srác megszólal mellőled.
-Rossz lehet féltékenynek lenni Sua, hisz T/N egy gyönyörű, okos, csinos, barátságos és rendkívül különleges lány. Nehéz lehet neked egy ilyen szemétdombra való emberként, tudván, hogy középsuli után nem lesz belőled semmi-mondja zsebre tett kezekkel egy szarkasztikus félmosollyal az ajkain. Meglepődve nézel fel, akkor látod, hogy Kangmin az. Egy 11-es, aki jóban van pár végzőssel, valószínűleg onnan tudja, te pedig őt ezek a barátok által ismerted meg, habár sose beszéltetek sokat. Ezért is lep meg annyira, akárcsak Suát meg az embereket körülötte.
-Parancsolsz?-ciccen fel megilletődve. A mögötte álló pár fiú hirtelen felnevet, úgy nézik ezután a lányt, aki egyre kellemetlenebb helyzetbe kerül.
Kangmin mosolyogva néz rá.
-Menj csak, fektesd meg ezt a lotyót, ha már engem sose tudtál-vonja fel szemöldökét a hülye liba.
Kangmin elvigyorodva hátrál melléd.
-Ki mondta ,hogy bármikor is hozzád értem volna? Férges lett volna a kezem-rázza meg az említett testrészét, mire hangos 'úúú'-zások hangzanak el, a lány pedig sértődötten vonul el pincsikutyáival együtt.
Kangmin eléd állva mosolyog le rád lehajolva egy kicsit. Nagyokat pislogva nézel fel rá.
-Wow....köszönöm szépen,de nem kellett volna. Megoldom-sütöd le a szemeidet-Amúgy se kéne barátkoznod egy ilyen 'ribanccal', mint én-idézed a szavait nyuszifüleket rajzolva a levegőben.
Édesen az állad alá fogva emeli fel a fejedet.
-Órák után hazakísérlek és veszek neked fánkot-mondja kedvesen.
-De Kangmin, ne. Ne barákozz velem a testem miatt. Ez megalazó-nézel el.
Ő csak mosolyogva hajol a füledhez.
-Egy éve tetszel naponta egyre jobban...a tested nem érdekel-suttogja bele-Jövök érted nemsoká-puszil a halántékodra,majd elsiet. Nagyokat pislogva állsz ott,majd egy bizonyos idő múlva mész órára.
A nap hamar eltelik, a fiatalabb fiú pedig ott vár Rád. Együtt indultok, út közben pedig tényleg vesz neked egy doboz fánkot. Nem győzöd megköszönni neki ahogy sétáltok hazafelé menet. A kapuhoz érve állsz vele szembe.
-Remélem nem volt olyan rossz nap, mint vártad-mosolyog le rád.
Halvány mosollyal nézel szemeibe rázva a fejedet.
-Akkor örülök... Ami pedig a folyosós dolgot illeti.. Nem így akartam bevallani, ahogy ma tettem, de tényleg tetszel nekem egy éve már. Minden nap látlak, hallak beszélgetni, látom,hogy milyen aranyosan viselkedsz, gyönyörű is vagy. Egyszerűen csak nagyon tetszel...nagyon dühít az, amit tettek veled. Sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni és megvédeni téged-fogja meg a szabad kezedet-de ha hagyod, ígérem, hogy ezentúl megvédelek bármi is történjék-kulcsol rá-T/N...
Csillogó szemekkel hallgatva nézel fel rá-Igen?
-Lehetnék a pasid?-mosolyog édesen.
Boldogan bólintasz,mire magához húzva invitál egy puha,édes csókba.

Kpop oneshotsWhere stories live. Discover now