18+!!!-Zico-Block B-18+!!

1.8K 53 15
                                    

Dedicated to DottieX💗

Hallod amúgy még jó, hogy ilyesmiket kérsz, mert ezek könnyen jönnek most xD

A kérésekkel nem sorrendben haladok! Ne haragudjatok, de kedv szerint írok, és olykor nehezen csap meg az ihlet, vagy a kedv az íráshoz...
Ja és tudom, hogy azt mondtam, hogy nem írok 18+-os cuccot, de meg fog jönni és inner hornyness tudjátok...
DE TUDOM, HOGY NEM BÁNJÁTOK, MERT IMÁDJÁTOK SZÓVAL MINDEGY IS
Olvass proli puszi<3

A negyedik szemeszter vizsgáinak befejeztével mi a legjobb dolog, amit tehetsz?
Hát persze, hogy iszol. Ünnepelni kell ezeket a szép eredményeket, amiket elértél.
Tehát barátaiddal a bárban iszogattok már rég nem józan állapotban.
Az alkohol pedig gátakat bont és érdekes ötleteket szül.

Ez az érdekes ötlet ma pedig az, hogy mindenki szedjen fel magának valakit a szórakozóhelyen. Ez mind szép és jó ötlet,azonban vannak köztetek olyanok, akik hamar kiesnek a buliból, ugyanis az alkohol ledönti őket a lábukról.

Ez miatt a közös partizás viszonylag hamar véget ér, mert haza kell vinni azt a pár fiút és lányt. Ez végett búcsúzol most az utolsó párostól,akik a taxiba készülnek betuszkolni az alvó állapotú Jinho-t. 
-Tuti megoldjátok? -kérdezed nevetve.
-Mint mindig-sóhajtja Lizy mosolyogva.
-Vigyázz magadra-ölel meg Kelsey.
-Ti is, meg rá is-öleled meg a két lányt.
Miután a kocsiba ülnek és elhajtanak, te visszatérsz a pubba, hogy folytathasd még a bulit.

Még jó pár soju legurul a torkodon, ahogy a parkettet koptatod.
Így kerülsz a részegség tökéletes szintjére, amikor kicsit húz a fejed, jó a kedved, és minden vicces. Egyszerűen a legjobb állapot, amit ital okozhat.
Mivel jó a kedved, és az önbizalmad sem elhanyagolható, így potenciális egyéjszakás jelölt után nézel a tömegben. Vannak itt helyes, jól öltözött fiúk, azonban te férfit keresel. Lehet, hogy egyéjszakás, de akkor is komolyabb vagy már ennél.

Ahogy nézelődsz megesik a szemed egy férfira, aki a bordó, plüss ülőalkalmatosságon tengeti estéjét dupla whiskeyt iszogatva. Fekete farmert, lakkcipőt, inget, egy zebra mintás hosszú szőrmét, és drága, stílusos órát visel. Fekete rövid haja tökéletesen kiegészíti helyes, kissé szigorúnak tűnő arcát. Kezei csontosak és eresek, amik meg kell mondani nagy kedvenceid, ha férfiakról van szó. Ezüst lánca a nyakában pár másik, eltérő méretű láncszemekből, amelyek kifogástalanul passzolnak egymáshoz.

Nincs mit kertelni, igazán szemrevaló. Sőt, nagyon a te stílusod. Pont ezért döntesz úgy, hogy odamész hozzá, hogy megpróbáld felszedni. Max nemet mond, most mi van abban.

Odasétálsz asztalához egy kacér mosollyal.
-Esetleg szabad a hely az úr köreiben? -kérdezed lenézve rá.
Felnéz rád fekete szemeivel, alaposan végigmér, majd egy féloldalas kaján vigyorral az ajkain paskolja meg maga mellett a félköríves kanapét.
-Csak tessék hölgyem-mutatja a szabad helyet.
-Köszönöm uram-kuncogsz letelepedve mellé-Szia, T/N vagyok-nyújtasz kezet.
-Zico-mondja megrázva törékeny testrészedet.
-Ez a keresztneved? -érdeklődsz furcsállva.
-Olyasmi-mosolyog sejtelmesen.
-Értem-mosolyogsz -Dupla? -mutatsz az italára.
-Ahogy kell-bólint.

Az este folyamán rengeteget beszélgettek, és rá kell jönnöd, hogy egy értelmes, komoly férfiba botlottál. Tehát tökéletes neked, még ha csak egy éjszakára is.
Mellette nőnek érzed magad, és biztonságos a közérzeted is.
Azonban néha kicsit furán érzed magadat, mert néhány öltönyös férfi figyel titeket a hely különböző pontjairól.
-Zico-karolsz a vállába-Nem mehetnénk el innen? Megijesztenek azok az emberek-mutatsz rájuk a fejeddel.
A srác egy mindenttudó mosollyal bólint.
-Eljössz velem Szivi? -csókol a nyakadra, amitől automatán a hajába túrsz sóhajtva.
-Ha ilyeneket csinálsz akkor el-vigyorogsz hagyva neki.
-Ohh ha tudnád-simít fel a combodon.
-Tudni akarom-suttogod a fülébe.
Combodra szorítva harap nyakadba, láthatóan kedvelve mondandódat.

15 perc elteltével már palotája falain belül a fő hálószobájában szabadítjátok meg egymást a ruhák tömkelegétől. Kezeidet alaposan járatva testén tapogatod végig izmait, ereit, puha bőrét. Folyamatos csókcsatát folytatva topogtok az ágy felé.
-Kibaszott szexi vagy-morogja a sok csók közé, ahogy agresszívan vetkőztet. Belevigyorogva harapsz alsó ajkára, amit kihúzogatsz a fogaiddal. Megelégelve a szórakozás taszít le az ágyra már meztelenül.
Elválva nézi végig tested minden porcikáját megnyalva száját.
-Holnap járni sem fogsz majd tudni, ugye tudod? -néz fel rád fekete szemekkel.
Beharapva ajkadat élvezed a dolgot, hiszen rohadtul beindít minden, amit mond vagy csinál.
-Pont úgy szeretem- mondod feltérdelve, majd megmarkolva férfiasságát veszed azt a szádba, hogy dolgozhass rajta.
Zico felnyögve túr kiengedett hajadba, majd enyhén rámarkol.
-Szeretem ezt a határozottságot- sóhajtja, ahogy tudja. Felbátorodva kezded el kezeddel húzogatni a bőrt, ahogy ajkaiddal tagjára szorítgatva veted bele nyelvedet is a játékba.
-Jézusom-nyög fel egy mélyet hirtelen, mert nem számít rá. Hajadat egy kézzel összemarkolva kapaszkodik az ágy oszlopába felakadó szemekkel.
Kis idő után megfeszülve lövell ki a szádba egy hatalmas nyögés kíséretében. Lenyelve a dolgot emeled ki a szádból, majd felegyenesedve nézel szemeibe, mintha mi sem történt volna. Tekinteted egy felizgult, követelőzővel találkozik.
Hirtelen nyakadra fogva szorít le az ágyra . Nem okoz fájdalmat, szimplán izgató.
-Hívj Daddynek-mondja közel hajolva ajkaidhoz, amelyek rögtön vigyorra húzódnak.
-Nem szeretem, de érted simán... Daddy-mondod szemeibe nézve.
Azonnal letámadva csókol meg akaratosan, aminek nem állva ellen viszonzod azonnal, a testét simogatva ahol éred.
Hirtelen elválva szorít torkodra egy ici-picit.
-Kié vagy? -néz rád fekete szemekkel.
Beharapva ajkaidat sóhajtasz.
-Daddyé-mondod.
-Jó kislány-nyom egy csókot ajkaidra, majd az ágyhoz bilincseli két kezedet.
-Hé nemár-mondod nyüszögve.
-Kicsit mókázunk-vigyorog, ahogy elkezd lefelé csókolni a testeden középen. Libabőrösen sóhajtozva szorítasz a bilincsre jócskán nedvesen már így is.
Lefelé haladva simogat és markol ahol ér.
-Ezt szereted, igaz Édes? -morogja bőrödbe mély hangon, amire ívbe feszülsz egy kicsit.
Teljesen lehaladva simít a csiklódra, ahogy visszatér nyakadra.
-Mondd mit szeretnél-morogja bőrödbe, ahogy az érzékeny szervedet simogatja. Nyögdécselve ficánkolsz alatta lábaidat fel-le húzogatva.
-Eat me out Daddy-nyögöd szenvedve.
-Ahogy kivánod-vigyorog, majd alámerülve a tengernek kezdi el kienni a lelket is belőled, mindenféle túlzás nélkül. Edzett nyelvével olyan helyekre juttat, amiket korábban ámaidban sem láttál.
Teljesen elfolyva szájába töltöd meg nyögéseiddel a tágas szobát.
Kevéske idő múlva felsikkantva ér el az orgazmus durva formája, amit még senki sem okozott neked ezelőtt.
Tested elernyed, kezeiddel pedig elengeded az eddig szorított bilincset.
-Egy állat vagy-liheged kikészülve, mire arcodba vigyorogva oldozza el kezeidet.
-De imádod-csókol meg sokszor, röviden.
-Eléggé-viszonzod, ahogy a szussztól tudod.
Zico gumit magára húzva hatol beléd egyszercsak, minden előzetes jel nélkül, így mélyen felnyögve kapaszkodsz felkarjaiba.
Elkezd benned mozogni melletted támaszkodva, miközben nyakadat csókolja.
-Halljam a hangodat-morogja a füledbe. Eleget téve a kérésének nyögsz nem fogva vissza magadat.
Egyre gyorsabban lök, ahogy ellentétesen mozogsz vele, nyakánál túrva hajába.
Ahogy a csúcs felé közeledtek erősebben lök, amitől hátába marva nyögdécselsz. Csiklódat kezelésbe véve dörzsöli a csúcs felé hajszolva egyre jobban és jobban.
-E-erősebben-mondod nehezen.
Eleget téve a kérdésednek kezd el teljes izomból lökni, mire pár darab után hirtelen felsikkantva kap el az orgazmus utánozhatatlan érzése.
Pár lökéssel utánad ő is átlépi a gyönyör kapuját, jópár foltot hagyva nyakadon.
Hátát körmeiddel végigkarcolva hagyod emlékezetessé az estét, amit persze nem bán majd egy kicsit sem.
Kicsiket, de kellemeseket lökve mozog még benned csókolva kulccsontodat.
-Bírod még Baby? -kérdi mély hangon.
-Másik gumi és jöhet is-liheged vigyorogva.
Az este pedig nem ér véget egy jó darabig még,közel sem sejtve,hogy Szöul maffiavezére ágyának közepébe vágtad magad......

Kpop oneshotsWhere stories live. Discover now