Jóestét Sajtkukacok!
Kedd este van, meglepő hogy itt vagyok mi? :D
Nos igen hazajöttem úgyhogy most több időm van. Tehát ajit kaptok! <3Mindenki jól van? Megy a suli?
Isztok eleget? Szigorúan vizet persze.
Mozogjatok és legyetek sokat a szeretteitekkel!
Sok sikert az előttetek álló nehézségekhez!
Puszi!---------------------------------------------------------
Ha te is úgy el vagy ájulva ennek a kisfiúnak a kacér mosolyától ahogy én, akkor imádni fogod ezt😩
Na btw nem szeretem a focit, nem is ismerek semmit belőle, de megcsapott az ötlet úgyhogy marad ez😂
-Mit kérsz? Hotdog vagy corndog?-kérdezi a legjobb barátnőd Dawon.
-Corndog-húzod össze magadon a fekete pufi kabátodat. Hiába ér térdig a kibundázott csoda, valahogy ma elképesztően hűvös van a szél miatt.
-2 közepes corndogot szeretnék és egy kis sültkrumplit-rendeli meg, majd feléd fordítja arcát ismét-Fázol ebben a kabátban is? Ahj... Sajnálom hogy szoknyát vetettem fel veled-biggyeszti le ajkait megbánóan.
-Ráadásul ilyen rövidet-mutatsz combközepedre annak ellenére, hogy nem látszik jelenleg az említett ruhadarab.
-De muszáj csinosnak lenned-toporzékol-Máshogy nem lesz partnerünk a szalagavatóra. Azt már Doyoung nem tudja elintézni-vigyorodik el a végére.A szalagavató komoly dolog. Főleg mert MINDIG társas táncokat kell előadni. Várható is egy olyan osztálynál, ahol 26 lány mellé 14 fiú szorult csupán. Néhány lánynak persze van barátja, aki hajlandó velük táncolni.
Csakhogy ti nem tartoztok közéjük.Ezért is vagytok ma itt.
Dawon addig nyaggatta a kedves közös barátotokat Doyoungot, hogy elhívott egy focimeccsére.
Állítása szerint sok szingli, helyes csapattársa van, úgyhogy biztosan találtok majd partnert egy tánc erejéig.Legszívesebben nem is táncolnál, de persze se barátnőd, sem anyukád nem engedi ezt.
Hihetetlen az összhang köztük olykor.
Tönkre teszik az életedet sokszor. Tipikus.
De hálás vagy értük, ez pedig állandó.-Ahh végre meleg levegő-nyögsz fel, ahogy beértek az arénába az egyik bejáraton.
-A végén még jól is jön a szoknya-húzza le zipzárját Dawon.
-Megeshet-eszegeted nasidat, miközben mosolyogva araszoltok a felétek kocogó Doyounghoz.
-Szép napot hölgyeim-csókol kezet kettőtöknek, majd leharap egy darabot értékes étketekből, amit nevetve néztek végig.
-Egy kalappal-túrsz a hajába kedves mosollyal.
-Köszönöm. Értetek fogok játszani-kacsint csábítóan.
Válaszul egy hangos 'húúú' a reakció, miközben a szívetekre teszitek a tenyereteket.
-Na hova üljünk?-kérdezi Dawon.
-Erre-indul meg az ifjú-Ez a legjobb kilátós páholy-mutat fel a kényelmesnek tűnő padokra.
Elbúcsúzkodva lépcsőztök fel, ahonnan tökéletes a kilátás az egész pályára.
-Innen pont tökéletesen fogjuk látni Dobby-t-mondod mosolyogva integetve a fiúnak, aki viszonozza kocogás közben.
-Meg persze a lényeges egyedeket-vigyorog barátnőd alaposan stírölve a potenciális egyedeket.
-Én nem akarok táncolni-nyüszögöd.
-Most fejezd be-néz rád gyilkosan-16 éve ezt beszéljük, mert csak azóta tudunk beszélni. 18 évesek vagyunk már, vagyis köztes de érted.... Megígérted szóval engedd meg, hogy legyen egy ilyen gyönyörű emlékünk együtt. Köszönöm-akad ki kicsit.
-Úristen jólvan-nevetsz eltakarva szádat, amitől önkéntelenül kacagni kezd ő is.
-Az a srác téged bámul-fagy le az arca egy pillanatra, de szempillantás alatt költözik egy iszonyatosan gonosz vigyor a szájára.
Éppen mondanád neki, hogy mennyire megvered ezért a nézésért, de a tekinteted összeakad a téged vizslató idegenével.
Másodpercekig néztek egymás szemeire, mire egy önelégült vigyorral kacsint rád.
-Pft-ciccensz fel-Tahó-nézel el unottan.
-Szerintem helyes-könyököl oldalba óvatosan.
-Csak azért mert jól néz ki nem kell önteltnek lenni-forgatod meg a szemeidet.