Megint itt!
Milyen produktív vagyok mi? :D
Ne szokd meg❤️Ez az ember lehoz az életről💔
Tehát a subjai leszünk most mind!
Zenécske hozzá:az a bizonyos Troublemaker(luv ya Olly)
Britney Criminal-je🤭
Bármi ami bad boy feeling🤪Jó olvasást! ;)
Ismerős az érzés, minden barátod és barátnőd tilt egy bizonyos személytől, akit minden éppeszű, tartással teli ember elkerül?
Oh igen. Pontosan.A suli rosszfiúja. Vannak egy páran, de ezt a srácot mintha a gettó szalasztotta volna, pedig jó sorból való.
Talán ezért ekkora lázadó?Minden lében kanál, nagyszájú, trükkös, ravasz, de mégis olyan elragadó bundában tálalva, hogy minden tanárt ki tud beszélni a bugyijából, még ha férfi is az illető.
Hihetetlenül okos, rettenetesen jóképű, tehetséges zenész, kiváló sportoló, izmos testű, divatos stílussal.
Tehát tökéletes.Nem is csoda, hogy bomlanak érte a nők.
Akarva vagy akaratlanul, de mind kimutatja, hogy a lábai előtt hevernek.
Ezt ő meg készségesen ki is használja.Pontosan ezért tiltanak tőle közeli barátaid.
Egyszer legjobb barátnőd, Umji, látta, hogy hogyan nézel a srácra, mikor megjelenik. Azóta folyamatosan tömi az agyadat azzal, hogy mennyire nem kéne. De igaza van.
Minek ez neked? Hogy összetörje a szívedet? Nem, az exed elég volt. Neki is túl sok mindent adtál.
Nem szabad ennyire lesüllyedned, mint egyesek a suliban.Az ebédlőben ültök Umjival és barátaitokkal, név szerint Chanival, Jinyounggal és Bominnal.
-Eljössz velem dobozos kakaót venni?-harapsz bele a dínó alakú husidba legjobb barátnődre nézve.
-Persze-kel fel-Nektek kell valami?-néz a srácokra.
-Csak Te-küld egy csókot neki Jinyoung egy kacsintással mellé.
-Fogd már be-forgatja meg szemeit baratnőd, ti meg jót nevettek az egészen.
Csak a szokásos.-Tanultál bioszra?-kérdezi a lány, ahogy az automatába dobod az érmeket.
-Persze. Tudod, hogy nekem ezt fakton már tudnom kell. Részletesebben-mondod beütve a számokat.
-Szaros genetika-morogja durcásan, ami mosolyra késztet.
-De te ezt ho-kérdezné, de félbe akad, mikor a mellettetek lévő kék dupla ajtón betérnek hangosan nevetve azok a személyek, akik pont nem hiányoztak ezen a nyugodt szerdai kora délutánon.
Szemeitek egyből rájuk fókuszálnak.
Betoppan ő is.
Han Jisung.
A hírhedt.Ahogy belépdel hangosan nevetve dob ki egy szemétnek látszó papírgombolyagot a kukába egy laza kosaras mozdulattal.
-Csont nélkül-éljenzi Hyunjin.
-Tudod hogy megy ez-vigyorog Han, közben rátok vándorol a tekintete.
Szemeitek összeakadnak, mire egy perverz vigyorral néz végig rajtad-Hello Szépségem-indul meg feléd.
Ebben a pillanatban áll eléd barátnőd.
-Nagyon nem a te tereped-mondja neki felnézve rá.
-Miért?-néz le rá flegmán a srác-Te már csak tudod-nevet fel cinikusan, mire a haverjai is.
-Maradj távol tőle-löki hátrébb mellkasánál fogva, amit a fiú banda csak nagy húú-zással értékel.
Umji kiveszi a dobozodat a gépből, majd kezednél fogva vezet vissza a fiúkhoz, miközben nagyot sóhajtasz.Mit sem sejtesz arról, hogy ezután a srácok között milyen beszélgetés zajlik le:
-Kik voltak ezek?-vigyorog Jeongin.
-Fogalmam sincs, de azt a lányt fel kell szednem... A tüzeske a tiéd-int Hyunjinnak, aki egy olyan vigyort villantva nézi a távolban magyarázó Umji-t, mint egy éhes, vadaszó farkas.
-Egyébként évfolyamtársaink-szólal meg Seungmin.
-A saját évfolyamodat se tudod?-nevet fel Felix.
-Mert te ismered?-szúr oda neki gúnyosan Jisung-Nem?-kérdi reakcióját látva-Akkor kuss a neved-kezd el enni.
-Chan azt mondta, hogy a Falodába menjünk-rágcsálja sültkrumpliját Seungmin.
-Ne ne ne-int Han vigyorogva nézve téged abban a falatka kockás szettben-Ma másfelé megyünk-nyalja meg a száját, közben elképzelve, hogyan is tépné le rólad a mai outfitedet.