Ezt a részt az a fránya Try to kiss your bestfriend Tiktok trend ihlette (utálom a Tiktokot, YT-on nézem ezeket két napja és most újra hiszek a szerelemben úgyhogy pörgessük ;>)
-Csak gyere el. Esküszöm nagyon fogod élvezni. Egy ilyen fesztivál nagy buli-sóhajtja barátnőd ahogy a szoknyáidat rendezi.
-Nem vagyok érdekelt benne továbbra sem- sóhajtod elfekve.
-Istenem T/N nyár van. Kalandok. Élvezet.. -mondja Jiwoo, aki az egyik legjobb barátnőd amúgy, közben egyre jobban beássa magát a szekrényed rejtelmeibe.
-Fagyi -szól közbe Stacy.
-Pia-vigyorog Seunghee.
-Pontosan-bólogat a főkolompos-Ott leszünk, vigyázunk rád. A tesómék is ott lesznek. Tudod, hogy akkora fiúk mellett semmi bajod se lesz-ül le eléd.
Pillanatokig csak csendesen ülsz ott, majd felnézel rá.
-Rendben. Benne vagyok egy feltétellel:ne nekünk kelljen a fiúkat hánytatni-mondod félmosollyal az arcodon. A lányok egyszerre felsikítva örülnek meg a hírnek, amit hetek óta várnak már.
-MOST PEDIG RUHÁT VÁLASZTUNK -kezdi el Jiwoo feltúrni a szekrényedet úgy, mintha ezt nem tette volna már meg ma legalább háromszor.
-Ígéred? -dobod meg a csajszit egy plüssel.
-Persze persze-keresgél, majd kiemel egy darabot-Ez-teszi eléd a spagetti pántos hastrikót a rakott kockás szoknyával.
-Igen igen igen-tapsikol Stacy.
-Olyan hot bitch leszel-teszi kezét szája elé Seunghee kamu sírás kíséretében, ami nevetést vált ki belőletek.
-Most nem vagyok az? -teszed csípőre a kezedet.
-Hát-fintorog végigmérve a fiú vizilabdás részlegen vett shortodon egy trikóddal kombinálva-Ne érts félre, bombázó vagy így is, de ezt hagyd meg csak nekünk-neveti el a végét.
Egy ideig csacsogtok, majd hazamennek, hogy mindenki tudjon készülődni. Egy kiadós hajmosásos tusolás után kék szoknyádat a fekete trikóval+magassarkúval felvéve tipegsz vissza fürdőbe sminkelni. Visszafogott kis műveddel orcádon térsz ki a ház elé, ahol már várnak a lányok és Jiwoo testvéréék, akik egy 5 tagú baráti társaság.Jiwoo testvére Junhyuk, és annak barátai,név szerint:Doyoun,Jongup,Hayun és Juwon. Gyalog mentek a buszig, arra pedig felszállva indultok is meg az úticélra.
A fesztivál hatalmas. Rengeteg előadó, annál is több ember, pia minden mennyiségben. A zene fantasztikus, a hangulat már zseniális.
Saját alkoholotok kíséretében kezdtek el egy viszonylag szabadabb helyet keresni magatoknak, mire nagy nehezen találtok, ezután leülve isztok. Ivásból mi következik? Mind tudjuk.
-Játsszunk felelsz vagy merszet-vigyorog Stacy. A társaság egyöntetűen beleegyezve ül le egy körbe.
-T/N-néz rád Hayun -felelsz vagy mersz? -vigyorog.
-Felelek-hajtod fel a vodka shotot.
-Helyesnek találsz? -emelgeti a szemöldökét.
-Ew Hayun-sipít Seunghee.
-Nem-nézel rá faarccal.
-Ohoho ajjaj-nevetnek a fiúk barátjukon.
-És te Seunghee? -tekint a lányra szélesebb vigyorral, aki csak elvörösödve sipít.
-Hagyjál már! Nem is én vagyok soron! -fordul el zavarában. A fiúk jót szórakozva rajta vihorásznak tovább.
Ezután folytatódik a játék. Hülyeség hülyeség hátán, hatalmas nevetések és nagy mennyiségű alkohol. Jó pár kör lemegy,mire megint te jössz sorra.
-T/N? -néz rád Jiwoo.
-Merek-vigyorogsz rá kellő elfogyasztott alkohollal a szervezetekben ahhoz,hogy még józan legyél,de iszonyatosan boldog és merész.
-Akkor indulj el, és keress egy random srácot, aztán csókold meg-vigyorog emelgetve szemöldökeit. Az ital miatt már vihogva reagálsz a lányokkal együtt.
-Jó -kelsz fel.
-Komoly? -tátja el a száját vigyorogva.
-Aha-indulsz is meg.
A barátnőid nevetve követnek téged, miközben Stacy videóra veszi a sétát.
Felszabadult állapotban sétálgatsz elől. Sok ember jön veled szembe, mikor meglátsz egy nagyon helyes, menta hajú, szemüveges srácot.
Haladsz vele szemben, majd hirtelen elkapva rántod magadhoz, aztán megcsókolod. A srác kicsit hezitál, de utána eltolva néz meg alaposan. Elvörösödsz gondolván, hogy egy fail volt akkor, ám ezúttal ő ránt magához, hogy szenvedélyesen megcsókoljon. Azonnal viszonozva túrsz hajába, a lányok mögötted meg sikítva tapsolnak.
A fiú udvariasan fog a derekadra ahogy a nyelvével a szádba kalandozik. Pár percig csókolóztok, majd elszakadva a levegő hiány miatt mosolyog ajkaidra.
-Dang, add meg a számod -suttogja ismét ajkaidat bámulva.
-Okés-mosolygod kipirultan.
-De előbb-kulcsol a kezedre és szélsebesen kezd el futni veled. Nevetve szeded kis tacskó lábaidat miközben barátnőid is futnak utánatok, ahogy a srác barátai is.
A menta fejű egy tóhoz vezetve ül le egy padra, ahol az ölébe húz.
-Fel ne fázz, még ha meleg is van-tol egy féloldalas smirk-öt az ajkaidra.
Kuncogva ülsz combjaira, közben színes hajkoronájába túrsz.
-Megcsókolhatlak most én? -suttogja lassan a derekadra vezetve kezeit, mire csak bólintasz. Egy pillanatra sem rest, azonnal ajkaidra tapadva hív egy észveszelytő csatába nyelveitek között. Életed legjobb érzése ez eddig. Többször is csókolóztál már, de ilyen jól még senki sem csinálta veled. Olyan, mintha a kémiátok megegyezne, már ha ez lehetséges. A mozdulatai kiegészítik a tieidet, a kezei mintha a te testedhez lennének csinálva. Bőre és tapintásai olyan érzéseket keltenek benned, amelyekhez még csak hasonlót sem tapasztaltál, ezek persze minden pozitív értelemben véve.
Pár perc után elválva túrja a füled mögé a hajadat-Figyelj Gyönyörűm, addig nem akarok tovább menni, amíg te nem akarod. A fenekedet se fogom meg,mert nem akarom,hogy esetleg megbántsalak vagy valami-mosolyog rád lágyan. Egy úriember? Ahogy csókolt nem is gondoltad volna. Az előző barátod után, aki egy tapló volt, és mindig csak erősködött meg siettetett, ez valahogy hihetetlennek hangzik.
-Vannak még ilyen fiúk? Akik nem csak a saját érdekeiket nézik, hanem azt is, hogy a lány is élvezze? Wow-csúszik ki hirtelen, mire elvörösödsz. Mentafej felnevetve néz a szemeidbe.
-Igen, vannak. Én még egy nyári futókalandnak is megadom a tiszteletet-kacsint rád.
-Szóval csak egy futó nyári kaland vagyok? -teszed csípőre a kezeidet játékosan.
-Hát, ha megadod a nevedet, és érdekellek, akkor lehet ez sokkal több is -morogja a szádra hajolva. Kuncogva nyalod meg az alsó ajkát, majd elhajolsz.
-Na akkor kérem a telefonodat-vigyorogsz rá.
Eltátott szájjal néz rád, hisz ő folytatta volna az előbbi gesztusodat, de odaadja az eszközt. Bepötyögve a számodat adod vissza neki-A nevet rádbízom-kacsintasz pajkosan.
-Rendi -vigyorog lezárva a képernyőt, aztán zsebre teszi-Hol is tartottunk? -húz közelebb ismét, majd ajkaidra tapad megint. Rengetegszer megismétlitek percekig, mire egy fél óra után lihegés hallatszik mellettetek.
-Istenem, végre-szólal meg egy srác leülve mellétek. Elválva néztek rá egyszerre.
-Az igen, tényleg gyönyörű vagy-néz végig a lila hajú még mindig levegőért szomjazva.
-Fogd be -néz a szemüveges srác a kis kölyök képű haverjára.
-Bocsi, de már meguntuk a romantikátokat, úgyhogy jöttünk értetek-szuszog Seunghee ott állva karba tett kezekkel.
-Neked miért van elkenődve a szájfényed? -pislogsz rá. A lány elvörösödve keresi a foltot, mire a kissrác is kipirul. Ideiglenes párnáddal egyszerre felnevetve néztek saját barátotokra.
-Tán már ti sem kaptok levegőt egymás szájában? -szólal meg Mentafej.
-Elég lesz Hyung-duzzog a kissrác elnézve.
Kuncogva keltek fel, majd a kezedre kulcsolva húz maga után, így már négyen baktattok vissza az eredeti kis helyre. Visszaérve látod, hogy Jiwoo egy szőke fiú szájában van, Stacy pedig két idegen fiúval karöltve iszik.
-Az igen fiaim, nem vagytok semmik-nevet a srác továbbra is fogva a kezedet.
-Nehogy már ne használjuk ki ilyen szép lányok társaságát -vigyorog egy fekete srác.
-Gondoltam fiam, gondoltam- neveti továbbra is, közben leül melléjük veled az ölében, majd a lila srác is Seungheehez közel.
-Én senki nevét se tudom közületek-nézel szét a fiúkon.
-Intak-int a fekete, magas srác.
-Jongseob-mosolyog a lila fejű.
-Shota-somolyog Stacy egyik ivótársa, aki mellesleg mint egy angyal úgy néz ki.
-Jiung-biccent a fekete-szőke Stacy másik oldalán.
-Taeyang-karolja át Jiwoot az ifjú, ahogy végre kiszakadnak egymás szájából.
Végül hátranézel Mentafejre, várva, hogy végre ennek az idegennek is megtudd a nevét, hisz ő érdekel a legjobban.
-Keeho-mosolyog szívdöglesztően.
-T/N-mosolyogsz rá vissza.
-Európai vagy igaz? -kérdezi Jongseob.
-Igen-mosolyogsz rá-De a gimit már itt kezdtem el, most érettségiztem.
-Hűha, akkor idősebb vagy-pislog rád. Nevetve figyeled az arcát, majd Jiwoora tekintesz-Ji, hol vannak a bátyádék?
-Lányokat dönget a társaság fele, a másik fele hány vagy hánytatják-sóhajt-Csak a szokásos tudod-tapsol egyet.
Az éjszaka folyamán sikerül a srácokat egytől egyig hazavinni, miután újdonsült haverjaitoktól búcsút vettetek.
Ahhoz képest, hogy korábban mennyire ellenezted, ez a nyári buli nem is alakult annyira rosszul, nem igaz?