20:"Ignore me, baby?"

18.3K 909 41
                                    

Pagi tu, Erin bangun agak awal daripada biasa. Dia melihat bilik yang lain daripada yang dia tidur semalam.

Terasa ada sesuatu di pinggang. Selimut diangkat dan kelihatan satu lengan cantik, kuat dan maskulin yang sangat dikenalinya.

Well, shit. Gumam Erin perlahan.

Dilihat Khairil yang masih lena. Aku tidur berjalan ke? Erin bergumam sendiri bila teringat yang dia tidur di bilik adiknya.

Tangan Khairil diangkat perlahan. Lega Erin bila Khairil langsung tak berkutik.

Tiba-tiba tangannya ditarik dan matanya bertemu dengan mata coklat gelap tajam.

Dipandang Khairil yang shirtless tu. Rambut Khairil kelihatan messy but in a good way.

"Good morning, baby." Khairil berkata dengan suara husky.

Erin sedar dia dah perhatikan Khairil lama. Dia berpaling dan menutup mukanya dengan tangan. "G-good morning Khai."

Khairil berdecit. Ditarik tangan daripada muka Erin. "I want to see your beautifil face."

Erin memandang Khairil dengan wajah yang merah. "It's funny how you think I'm beauty."

"You are beautiful, baby." Diletakkan muka di leher Erin.

Erin nak protes tapi dia tersentak bila rasa bibir lembab Khairil di lehernya.

Oh shit! Erin menjerit di dalam hati cemas.

Bahu Khairil ditepuk perlahan. "K-Khai. Kita ke-kena hantar dio-rang balik."

"Eiril wants me to make you feel better. So, I'm doing it." Khairil mencium di sekitar leher Erin buatkan Erin menjerit dalam diam.

He what?!!

"Khai. Sa-saya kena mandi." Erin mengusap rambut Khairil perlahan.

Khairil merengek tak puas hati. Erin mencium bibir Khairil dan belum sempat Khairil nak perdalamkan, Erin bangun dan berlari masuk ke dalam bilik mandi.

Khairil baring dan mendepakan tangannya luas di atas katil. "The effect she had on me."

•••••••••

"Good morning lovebirds~" ujar Eirshad yang sedang menyisip air teh dan melambai ke arah mereka.

Erin memandang Eirshad tajam dengan pandangan 'Diamlah!' sementara Eirshad membalas dengan 'never.'

Khairil berdecit melihat interaksi antara mereka berdua.

Eiril bangun dan berlari ke arah mereka. Erin membuka tangannya untuk memeluk Eiril malangnya, Eiril terus melalui Erin dan terus memeluk Khairil.

Erin letakkan tangan ke dada. "Pengkhianat!" Ujar Erin dengan dramatik dan jatuh ke lantai.

Eiril berlari ke arah Erin. "Kakak okey tak?!"

"No! Eiril khianati kakak!" Ujar Erin dengan air mata fake. Dia perlahan-lahan baring di lantai dan mengeluarkan lidah.

"Nooooo!" Eiril menjerit kuat pada Erin.

Khairil menjeling kekok pada Eirshad. 'This is normal. Let them be.' ujar Eirshad sambil memegang cawan teh miliknya.

Setelah beberapa saat berlalu, Erin berdiri seperti tiada apa yang berlaku. "Nice acting, lil bro."

"I know right." Eiril flip rambut acah panjangnya. Dia high five dengan Erin.

Khairil menggeleng kepala kemudian mendekati Erin.

"Cukuplah dengan drama tu." Tubuh Erin dicempung selamba.

"Ooooooo!" Eirshad dan Eiril bersorak sama dan pandang mereka berdua dengan senyuman nakal.

Mafia's Love ✅Where stories live. Discover now