"Eiril, lepaskan kakak sekarang." Eirshad cuba untuk tarik Eiril daripada memeluk kaki Erin.
Mereka kena balik sekarang sebab cuti dah nak habis, bermakna Erin dah kena mula kerja semula.
Khairil dukung Eiril buatkan Eiril memeluk lehernya. "Jangan pergi lagi."
"Kami kena pergi. Esok nak kerja and Eiril kena pergi sekolah. Khairil berkata dengan suara lembut memujuk.
Eiril angguk lemah akhirnya. Khairil letak Eiril di atas lantai semula.
"Kakak. Ingat, goodnight wish setiap hari." Eiril buat pinky promise dan Erin sambut.
Khairil peluk pinggang Erin buatkan Eirshad pandang mereka berdua dengan pandangan nakal.
Erin nampak tu. "Alright. We go now! Bye semua orang." Ujar Erin sebab tak nak kena kacau dengan Eirshad lagi.
Mama, Papa, Ershad dan Eiril melambai pada kereta Khairil sehingga bayang kereta mulai hilang.
~~~~
Kereta dipandu laju oleh Khairil buatkan badan Erin ke belakang.
Tali pinggang kaledar di pegang erat sebab dia masih lagi tak dapat nak biasakan diri dengan cara pemanduan Khairil yang tak berhemah ni.
Kereta berhenti di satu shopping mall besar. Tempat ni memang Erin tak familiar langsung.
"Kenapa kita kat sini?" Erin menyoal pelik.
Khairil membuka tali pinggang kaledar untuk Erin walaupun sebenarnya Erin boleh je buka sendiri.
Tapi, Khairil kan? Dia memang suka manjakan Erin.
"Aku ada barang nak beli." Ujar Khairil dan tarik lembut tangan Erin keluar daripada kereta.
Pinggang Erin ditarik rapat dengannya buatkan Erin tersentak.
Erin dan Khairil masuk melalui pintu yang terbuka secara automatik. Mulut Erin ternganga luas melihat keadaan di sini. Ada lampu chandelier tergantung di bahagian atas, berbeza dengan shopping mall biasa.
"Wow! Who own this place?" Gumam Erin perlahan.
"Me." Balas Khairil yang mendengar buatkan kepala Erin memandangnya laju.
"I-wot-who." Erin mula berkata mengarut sambil memandang sekeliling tempat itu.
Tangan didepakan luas. "Awak?!" Mulut Erin ternganga luas tak percaya.
"Yup. By the way, tutup mulut kau, baby. Sebelum aku masukkan lidah dalam mulut tu." Pantas Erin menutup mulutnya dan menjeling Khairil dengan muka yang sudah memerah.
Pervert betul! Kutuk Erin di dalam hati.
Khairil pegang tangan Erin. Erin membiarkan sahaja sebab tiada guna dia nak melawan. "Tapi bukan aku yang manage tempat ni. Pekerja aku yang manage."
Erin angguk sambil pandang sekeliling tempat. Dia ternampak satu kedai dengan barang yang dia tak pernah nampak dekat kedai-kedai biasa.
"Khai, itu apa?" Soal Erin sambil tunjukkan pada kedai tersebut.
Khairil melihat dan cepat-cepat tarik Erin rapat. Kepala Erin disembamkan ke dadanya. "Jangan pandang, angel."
Diorang jual sex toys tanpa kebenaran aku kat sini? Aku akan pastikan diorang tutup! Khairil bergumam di dalam hati lalu roll eyes.
Khairil tarik Erin jauh dari tempat tu laju. "Khai, apa ni?!" Erin tepuk dada Khairil berulang kali. Tapi, Khairil masih sembamkan wajah Erin ke dadanya sambil mengheret gadis itu jauh.
YOU ARE READING
Mafia's Love ✅
Romance"Selagi kau stay dengan aku, aku akan layan kau macam permaisuri. Bagi kau apa sahaja termasuk perhatian. Apa sahaja untuk kau." "Sa-kenapa saya?" "Kau akan tahu nanti lambat atau cepat. Buat masa sekarang, ianya kerana kau milik aku. Okey, babygirl...