32:"What's mine is yours and so am I. "

14.9K 751 73
                                    

Keluar dari bilik mandi, Khairil pandang Erin yang membelek hadiah-hadiah yang dia sepahkan atas katil.

"Kau dah buka semua ke?"

Kepala Erin paling memandang Khairil dan terus pipinya merah melihat Khairil yang bertuala paras pinggang.

Khairil smirk. Entah bila lah Erin akan biasa dengan keadaan diri dia. Dia masuk ke closet dan memakai pakaian sebelum kembali dan duduk di atas katil bersama Erin.

"Dah buka semua ke?" Soal Khairil sekali lagi.

Erin perasan Khairil dah pakai baju hela nafas lega yang tanpa sedar dia tahan. "Dah."

"Okey. Sekarang ni hadiah aku pulak. Abaikan hadiah diorang ni." Hadiah di depan Erin ditolak ke tepi katil termasuk dengan teddy bear yang Aiden bagi tadi.

Pinggang Erin ditarik rapat kepadanya dengan dia sandarkan kepala pada kepala katil.

Dokumen di atas meja sebelah meja diambil dan beri pada Erin. Erin sambut ragu-ragu.

"Apa benda ni?" Erin pandang Khairil berkerut.

Khairil senyum. "Bukalah." Hidung digeselkan ke leher Erin seperti biasa tangan melingkar ke pinggang Erin.

"O-okey." Gugup Erin dengan tindakan Khairil.

Fail dokumen tersebut dibuka dan dibaca satu persatu dengan teliti. Mata gadis itu membulat besar memandang Khairil.

"K-khairil..Ni.." Erin hilang kata-kata.

"Yes baby. This is all my property that I put them on your name. Syarikat aku, harta aku, kereta dan even rumah ni pun atas nama kau sekarang."

Khairil senyum lebar tapi kemudian senyumannya mengedur melihat Erin tiada reaksi.

"Sa-saya tak boleh terima semua ni. It-it's to much. Saya-" mata Erin membesar bila Khairil mencium sekilas bibirnya.

"No baby. You have to take it because I will never take it back. Kau isteri aku. Kau deserve everything in this world." Sekali lagi bibir Erin dicium selamba tapi kali ni lebih ganas.

Erin sesak nafas buatkan dada Erin ditolak kuat. Nafas ditarik dalam.

"Just kill me already." Erin berkata mengah tak cukup nafas.

Khairil ketawa. Leher disembamkan ke leher Erin lalu dicium dan digigit selamba.

"Ingat ni baby." Suara Khairil keluar dalam dan berbisik.

"What's mine is yours. And so am I myself." Telinga Erin digigit buatkan Erin mencarut dalam hati.

Khairil tahu dia dah fell too deep towards this woman. Dia terlalu sayang sampaikan dia tak tahu apa akan jadi kalau Erin tiba-tiba hilang.

Fuck! I don't even want to know what will happen 'cause I know it will only pain.

Leher Erin digeselkan dengan hidungnya dan tangan memeluk Erin lebih rapat if that even possible.

•••••••••

Di tempat yang lain pada waktu yang sama

Rafiq ditolak masuk ke dalam bilik yang kelihatan agak suram. Matanya memandang tajam lelaki yang sudah berusia sedang duduk selesa atas kerusi empuk.

"Kau nak apa?" Dingin suara Rafiq berkata.

Lelaki berusia itu bangun dan menghampiri Rafiq.

"Aku tahu apa kau buat belakang aku Rafiq. Aku tahu kau cuba nak betray kumpulan ni." Lelaki tersebut senyum sinis.

Rafiq menggenggam erat tangannya. Dia takut tapi dia tak akan tunjukkan lagi-lagi depan lelaki kejam di depannya.

"Apa kau cakap ni? Aku tak buat apa pun belakang kau." Rafiq berlagak selamba sedangkan dia tahu yang tembelangnya sudah pecah.

"Bullshit!" Meja sisi disepak lelaki berusia itu.

Rambut Rafiq digenggam ganas buatkan mata mereka bertemu.

"Aku tahu kau bagitahu perempuan tu something! I HAVE MY EYES AROUND SO DON'T ACT FUCKING INNOCENT!" Rambut Rafiq kemudian ditolak kasar buatkan badannya turut sama ke bergerak ke tepi sedikit.

"I know how you felt towards the girl Rafiq. Aku tahu kau suka dia. How funny you fell in love with isteri Khairil. You know what? I'm gonna play with her."

Mata Rafiq membulat buatkan dia pantas pandang lelaki tua tersebut.

"No!" Jeritan Rafiq bergema kuat di dalam bilik.

Lelaki itu memandang Rafiq sinis.

"Or what? Apa yang kau akan buat ha? Bunuh aku?" Dia ketawa dengan kata-katanya sendiri.

Rafiq mula melutut. Sekarang dia tak boleh nak acah berani sebab dia tahu ianya tak berguna.

"Please no. Papa please just do anything to me but please don't touch her. She had nothing to do-" kata-kata Rafiq dipotong.

Hilang sudah 'aku' pada panggilannya. Dia terlalu terdesak. Tanpa sedar terpanggil 'papa'.

"NOTHING TO DO?! SHE IS KHAIRIL'S FUCKING WIFE! EVERYTHING RELATED TO THAT MONSTER HAVE TO DIE!" Lelaki itu menengking.

"Papa please-" sekali lagi dia dipotong.

"I'm not you father anymore. Kau tak nak buat apa yang aku suruh jadi kau bukan anak aku." Kata-kata tersebut buatkan hati Rafiq retak.

Mendengar pengakuan tersebut dari mulut bapa kandungnya sendiri memang perit. Tapi layak lagi ke lelaki sekejam ini dipanggil ayah?

Dia cuma nak berhenti tapi dilayan sebegini hanya sebab nak berhenti jadi jahat.

"Bawak dia ke basement."

Arah lelaki yang dikenali sebagai bapa Rafiq itu kepada bodyguard yang setia menunggu di tepi pintu.

Baju Rafiq ditarik kasar agar bangun. Kemudian tubuh itu ditolak keluar daripada bilik suram itu.

Lelaki berusia itu kemudian duduk di kerusinya semula.

"Khairil, Khairil. I'm gonna make sure you will feel as hurt as you make me feel for all this years."

Mata memandang pada bingkai gambar di atas meja. Jelas kelihatan gambar seorang wanita yang sedang tersenyum seronok.

I will take revenge for you dear.

Pintu dibuka dari luar dan seorang anak buahnya tampil.

"Boss. Diorang dah jumpa." Ujar pemuda tersebut.

Lelaki berusia itu tersenyum senget. "Go on." Ujar dia tanpa memandang pada anak buahnya.

Pemuda itu mengangguk faham sebelum keluar semula untuk laksanakan tugas yang diberi.

"Gonna make sure you all gone Khairil."
















••••••••••

Okey. This is awkward. Hai again I guess? WHATEVER.

So saya dah update obviously. Gonna say sorry because always so busy and thankies for all the supports. Anyways this is all for now.

I'll update more but can't promise anything because still not sure when will I ever get any free time. Cuma boleh janji yang ianya akan habis sebelum TAHUN ni berakhir. (Sorry...)

Mafia's Love ✅Where stories live. Discover now